9 euroa on jo mielestäni AIVAN liikaa täytetystä patongista.
Vastaukset 6
- mietykkäään
no toisaalta jos saa mahan täyteen 9e:lla niin ei se lopulta ole paljonkaan verrattuna moneen muuhun fast food ketjuun...
- Kallis maa, kumpi
Saksassa kävin viimeksi ja 30 cm setti oli siellä pari euroa halvempi kuin täällä, ennen korotusta...
- Kiirettä Pukkaa
Pitkä matka hakea Saksasta lounaaksi. Lähempää pitää löytyä.
- semmosta se on
Lounashinnathan nyt on tätänykyä minimissään tuon 9€. Halvemmalla et saa kun verot maksamatta jättävistä etnisistä/kebabiloista.
Että kannattaa päivittää pääkoppa vuoteen 2014 ja sen hintatasoon. Jos rahat ei riitä niin pomon juttusille pyytämään indeksikorotusta palkkaan. - wrtwrgtrg
Eivätpä ne kovin kummoisia patonkeja ole maultaan.
- subbari123
Ottaen huomioon että siihen hintaan ympätään aika monta kulua palkoista ja kiinteistövuokrista ja vakuutuksista lähteien -- tee sitten itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän51991Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15868Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501799- 46737
- 42664
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan55501