9 euroa on jo mielestäni AIVAN liikaa täytetystä patongista.
Subway nostanut hintaa - patongin pätkä 9 euroa!
6
336
Vastaukset
- mietykkäään
no toisaalta jos saa mahan täyteen 9e:lla niin ei se lopulta ole paljonkaan verrattuna moneen muuhun fast food ketjuun...
- Kallis maa, kumpi
Saksassa kävin viimeksi ja 30 cm setti oli siellä pari euroa halvempi kuin täällä, ennen korotusta...
- Kiirettä Pukkaa
Pitkä matka hakea Saksasta lounaaksi. Lähempää pitää löytyä.
- semmosta se on
Lounashinnathan nyt on tätänykyä minimissään tuon 9€. Halvemmalla et saa kun verot maksamatta jättävistä etnisistä/kebabiloista.
Että kannattaa päivittää pääkoppa vuoteen 2014 ja sen hintatasoon. Jos rahat ei riitä niin pomon juttusille pyytämään indeksikorotusta palkkaan. - wrtwrgtrg
Eivätpä ne kovin kummoisia patonkeja ole maultaan.
- subbari123
Ottaen huomioon että siihen hintaan ympätään aika monta kulua palkoista ja kiinteistövuokrista ja vakuutuksista lähteien -- tee sitten itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1024639- 272415
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1102312- 2002199
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4261997- 1751545
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001279Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.331087Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72986Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79870