Terve.Olen ostamassa uutta 6-kielistä akustista kitaraa ja törmäsin tämmöiseen loisto yksilöön takamine Gn 51 ja kävin sen koesoittamassa yms. ja tykkäsin kyllä todella soundista ja soittotuntumasta :) .Nyt haluaisin kumminkin kysyä teiltä kaikilta takaminen omistajilta eikä tarvitse ollu juuri tämän mallin omistaja vaan ylipäätään jos teillä takamine merkkinen kitara niin olisin kiinnostunut teidän kokemuksista kitarasta esim. onko hyvä ja kestävä merkki vai löytyykö paljon vikoja/lastentauteja yms??Käsitän tietysti sen että kitarat ovat yksilöitä jne.. mutta koittaisin saada itselleni edes pientä käsitystä merkin kestävyydestä suomessa sen käyttäjiltä ennen kuin teen lopullisen ostopäätöksen kun minulla tästä merkistä ei ole mitään aikaisempaa omakohtaista kokemusta.
Takamine guitars
rockman
1
102
Vastaukset
- Mika.......
No ainakin se on hyvä maineinen. Itselläni ei sellaista ole, mutta muusikoiden netti on puolillaan mairittelevia arvioita siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438098
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724616
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373337Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482838Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262795- 382570
- 412096
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817