Tere! Oon 17 v jätkä ja kärsin heti ylirasitus oireista jos vähänkään enemmän treenaan . Vuosi sitten kun aloitin kuntosalilla käymisen ihan yksijakoista tein ja 2-3 kertaa viikossa niin tulin siinä alkuun kipeeksi niin että jäi lämpöily olo päälle. Menin lääkäriin ja otettiin joku laaja verenkuva , ekg jne. Pidin siinä joku vähän yli kuukauden taukoa kunnes lääkäri ilmoitti että ei mitään poikkeavaa ole. Rupesin treenaamaan ja treenit kulki ihan hyvin ja kulkee vieläkin , kehitystä on tullut ihan hyvin ja lihas kasvanut paljon . Urheilu taustaa on paljon lähes koko ikäni urheillut kunnes lopetin ja aloin käymään kuntosalilla. nykyään maanantaina teen treenin, keskiviikkona ,perjantaina ja lauantaina tai sitten 3 kertaa viikossa . Teen 3-4 jakoista. Mutta jos treenaan vaikka tuon neljä nii tuntuu että tulee pientä ylirasitus oiretta peliin . Saattaa unensaanti kestää pidempään , voi palelluttaa ,kurkku saattaa tulla kipeeksi, leposyke vähän kohota ja voi hikoiluttaa .Pari kolme päivää lepoa niin nukun hyvin jne . Aerobinen esim , lätkä ,salibandy tai juoksu ei aiheuta unettomuutta tai näitä oireta . Mitä pitäisi treenissä muuttaa vai onko näin että kuntosali ei vain sovi mulle ? Ruokaa syön nykyään paljon koska massaa pitäisi saada . Painoa on 63 ja pituutta 173.
ylirasitus
jäbävain
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.734966Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113359Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202655Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571717- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941322
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2191113Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711005IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51889