Aloitin viikko sitten Go Fat Go ohjeilla, kokonaistavoite tiputtaa 15-20kg. Ajattelin että ekalla viikolla tippuu reilummin, noin 2 kgehkä kun on varmaan taas nesteitä jne. No arvatkaas: juuri kävin puntarissa, tulos -4,2kg kuudessa päivässä :D enkä ole edes ihan fanaattisesti noudattanut ohjeita. Housutkin jo hölskyy, kun maha ei enää pömpötä. Tiputusvauhti varmasti hidastuu tästä eteenpäin, mutta mahtava motivaatio on tämän alun jälkeen päällä.
Oho :)
kutistuu
2
372
Vastaukset
- minäkin voisin yrittää
Paljon sun lähtöpaino oli? :)
- jipii vaan
Ja tuo 4,2kg on nestettä ei läskiä että
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051024
- 102898
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 83685
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25485
- 43482
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460