Aloitin viikko sitten Go Fat Go ohjeilla, kokonaistavoite tiputtaa 15-20kg. Ajattelin että ekalla viikolla tippuu reilummin, noin 2 kgehkä kun on varmaan taas nesteitä jne. No arvatkaas: juuri kävin puntarissa, tulos -4,2kg kuudessa päivässä :D enkä ole edes ihan fanaattisesti noudattanut ohjeita. Housutkin jo hölskyy, kun maha ei enää pömpötä. Tiputusvauhti varmasti hidastuu tästä eteenpäin, mutta mahtava motivaatio on tämän alun jälkeen päällä.
Oho :)
kutistuu
2
372
Vastaukset
- minäkin voisin yrittää
Paljon sun lähtöpaino oli? :)
- jipii vaan
Ja tuo 4,2kg on nestettä ei läskiä että
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291340
- 1191172
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap101989Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279870- 113867
- 48745
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi20745- 52719
- 29701
- 49619