Aloitin viikko sitten Go Fat Go ohjeilla, kokonaistavoite tiputtaa 15-20kg. Ajattelin että ekalla viikolla tippuu reilummin, noin 2 kgehkä kun on varmaan taas nesteitä jne. No arvatkaas: juuri kävin puntarissa, tulos -4,2kg kuudessa päivässä :D enkä ole edes ihan fanaattisesti noudattanut ohjeita. Housutkin jo hölskyy, kun maha ei enää pömpötä. Tiputusvauhti varmasti hidastuu tästä eteenpäin, mutta mahtava motivaatio on tämän alun jälkeen päällä.
Oho :)
kutistuu
2
372
Vastaukset
- minäkin voisin yrittää
Paljon sun lähtöpaino oli? :)
- jipii vaan
Ja tuo 4,2kg on nestettä ei läskiä että
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1841362- 791062
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm93869- 77855
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp82767- 119744
- 109695
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114613- 48587
- 18548