Ruuhkaa Citymarketissa

tänään cittarissa

Tänään kävinkin ruokaostoksilla cittarissa, vaikka en plussakorttia omistakaan. Oli kuitenkin joitakin tuotteita melko edullisesti, mm. hedelmiä ja kotimaista leipää. Kotimainen juustokin oli melko halpaa ja kotimainen kevytmaito 0,80 litralta. Tulipahan käytyä samalla edullisilla kakkukahveilla myymälän kahvilassa.
Luulin että siellä ei ole paljoa asiakkaita, kun täällä monet moittivat sitä kalliiksi kaupaksi. Tarjouseriä olikin runsaasti ja laitettu mukavasti esille.
Useammalle kassalle oli jopa jonoja!

19

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dirli

      Kyllä tulee käytyä kerran viikossa Cittarissa kuten myös Prismassa ja Lidlissä. Tänään oli Lidlpäivä ja huomenna nuo kaksi muuta. Cittari yllättää usein hyvillä tarjouksilla. Viimeaikojen parhaita: 10% naudanjauheliha 4,95 e kg. Lohifile 4,95 e kg, 300 g:n pakastepizzat 1 e kpl. Broilerin koipireidet 1,49 e kg. Suklaajoulukalenterit 3 kpl eurolla.
      Lidöin kassalla tänään yllätyin negatiivisesti kun ostokset maksoivat yli 40 e.

      • kallistunu on

        Lidlissä tulee ostettua helposti heräteostoksia, jonka huomaa kyllä kassalla. Tälläisiä ovat mm. paistopisteen tuotteet, isokari- ja deluxe-tuotteet. Niistä Lidl kyllä saanee hyvät katteet.
        Jos haluaa edullisesti ostaa Lidlistä, ostaa vain edullisia, tavallisia tarjoustuotteita. Jos meinaa edullisesti Lidlistä selvitä, täytyy ottaa ostoslista sekä järki käteen ostoksille.


    • ostelin vaan

      Cittarilla possunfile 5e kilo , kerrankin ei tarvi cittaria haukkua ?

    • tarkanmarkantyttö

      K-puoti on kyllä ollut edukseen viime aikoina, paljon hyviä tarjouksia etenkin hevi- ja lihaosastoilla. Kotimaiset kasvikset/juurekset parin kilon pussissa 1 eur, kotimainen tomaatti (ollut jo jonkin aikaa) 1,99 kg. Banskut, paprika, kiivit 0,99 kg vaikkei edes ollut mitään vars. euron päiviä. Possun ulkofilettä saanut usein 4,99 kg, tai kilon naudan jauhelihaa vitosella. Ehkä parasta on ollut naudan ulkofilee joka myyvät aina silloin tällöin 9,95 kg, älyttömän laadukasta (parhaimmillaan marmoroitunutta) lihaa..

      Tottahan lidlissäkin tulee käytyä. Viimeksi keräilin tarkoituksella vain edullisia ja muutaman tarjoustuotteen. Foodiesta kattelin että ässällä sama setti (tai vastaavat esim rainbow) olisi maksanut 33% enemmän. Paljon on lidlissä toki tavaraa joka maksaa saman tai vähän enemmän tai vähemmän kuin koossa tai ässällä, että ei sielläkään kaikki halpaa ole..

    • pirkkaa

      Cittarissa se jännää että saman kaupungin sisällä samainen maitolitra maksaa toisessa marketissa 0,79 ja toisessa 0,98 e.

      • 1+6

        Citymarkettien elintarvikeosastoilla on omat kauppiaansa.


      • hintavertailu
        1+6 kirjoitti:

        Citymarkettien elintarvikeosastoilla on omat kauppiaansa.

        Siihenhän noi tarjoukset perustuu, houkutellaan asiakkaita kauppaan ja toivotaan että ostavat muutakin. Sama meininki ihan kaikissa kaupoissa. Todellisen hintavertailun saa vain ns. Ostoskorilla. Ostat eri kaupoista täysin tai mahd. lähellä olevat tuotteet. Se on hintavertailua. Ei voi verrata yksittäisiä tuotteita, jotkut eivät syö lihaa, jotkut ei maitoa, jotkut ei juustoa, jotkut ei vihanneksia ja hedelmiä. Hintavertailu kannattaa tehdä vain tuotteilla, mitä itse käyttää.


      • Oma vertailu
        hintavertailu kirjoitti:

        Siihenhän noi tarjoukset perustuu, houkutellaan asiakkaita kauppaan ja toivotaan että ostavat muutakin. Sama meininki ihan kaikissa kaupoissa. Todellisen hintavertailun saa vain ns. Ostoskorilla. Ostat eri kaupoista täysin tai mahd. lähellä olevat tuotteet. Se on hintavertailua. Ei voi verrata yksittäisiä tuotteita, jotkut eivät syö lihaa, jotkut ei maitoa, jotkut ei juustoa, jotkut ei vihanneksia ja hedelmiä. Hintavertailu kannattaa tehdä vain tuotteilla, mitä itse käyttää.

        Näin on ja kun vaikuttaa että haluan juuri tietynlaista maitoa tai minulle kelpaa vain tietyt tuotteet (makukysymykset), ei kaikki ko. valikoimasta.

        Viikolla laittoi auto-ohjelmassa hymyilyttämään, kun ei niin pitkä neito kehui pikkuauton takajalkatiloja todella reiluksi, kun etupenkki oli hänen säädöissään, no se on tunnetusti katsojasta kiinni, onko tilaa vai ei.


    • jepjepp

      Cittarissa on usein tarjouksia mitä eivät mainostele, monesti vasta kaupassa yllättyy mitä kaikkea on alennuksessa. Ehkä tämä hienoinen taantuma näkyy kaupoissakin ja saanut ne reagoimaan, moni katsoo nykyään varmasti tarkemmin mitä ja mistä ostaa.

      Jos jaksaa seurata eri ketjujen hintoja ja keräillä tarjouksia niin "ostoskorinsa" saa kyllä hyvinkin kohtuuhintaan tänä päivänä.

      • Jämäerät

        Niin on, mutta mikä on päiväys? Ei paljon ole iloa osta 3 maksa kaksi, kun päiväys on ensi viikolla ja kolmea tuotetta kuluttaa vuoden, eikä voi pakastaa tms.

        Kassajonossa olen päätellyt, että siellä CMssä käy nimenomaan nämä tarjoushaukat ja muuten vähän ostavat paremmat piirit.


      • köyhis
        Jämäerät kirjoitti:

        Niin on, mutta mikä on päiväys? Ei paljon ole iloa osta 3 maksa kaksi, kun päiväys on ensi viikolla ja kolmea tuotetta kuluttaa vuoden, eikä voi pakastaa tms.

        Kassajonossa olen päätellyt, että siellä CMssä käy nimenomaan nämä tarjoushaukat ja muuten vähän ostavat paremmat piirit.

        Missä kaupassa on tällaisia osta 3 maksa kaksi? Jossain vaateräsykaupoissa olen nähnyt mutta meinaatko ruokamarketteja? Ei ainakaan meille sinkuille sovellu mutta onneksi on paljon muita tarjouksia.


      • Ruokamarketit
        köyhis kirjoitti:

        Missä kaupassa on tällaisia osta 3 maksa kaksi? Jossain vaateräsykaupoissa olen nähnyt mutta meinaatko ruokamarketteja? Ei ainakaan meille sinkuille sovellu mutta onneksi on paljon muita tarjouksia.

        Kyllä meinaan ja nimenomaan kookauppoja.


    • Markat pois

      Jostainhan se raha kauppiaiden ja johdon järjettömiin palkkioihin täytyy kerätä.

      Kyseisen kauppakonsernin pääjohtaja nostaa ”poikien kanssa” sovitusti palkkaa ja palkkioita 2012 lukujen perusteella 1768 € tunnissa. Pikku kuriositeettina kerrottakoon että 2011 kaverin peruspalkkaa nostettiin yhtiön hallintoneuvostossa silloin vaikuttaneen EK:n nykyisen puheenjohtajan päätöksellä 200.000 € kertakorotuksella – eli noin satasella / tunti.

      "Parhaat" K- Kauppiaat menevät vielä tuostakin yli.

    • ässän loppu

      lidl tupaten täynnä tänään,tupakit hain viereisestä S-marketista ,asiakkaita 0.koskahan tajuuvat ettei 100% kalliimmat ja surkeelaatuset ruuat ei enää mee kansaan.
      s-ryhmäntodella huonolatuset karjalanpaistilihat ja broilersuikaleet hyvä esimerkki mitä yritetään kovaan ylihintaan myydä.

      • Varaa valita?

        Prismassa pariakymmentä sorttia broilersuikaleita eri toimittajilla, eri pakkauskoossa ja naturellina tai eri mausteliemissä.
        Monta vaihtoehtoa on Lidlissä? Taitaa olla vaihtoehdot vähissä ja kotimaisen toimittajan tapauksessa tulee joltain samalta firmalta kuin Prismaan, joten miten se laatu muuttuu paremmaksi siellä Lidlissä? Ei pelkkä "kartano" tms. tarra sitä tee...


    • lidl4ever

      niin jos tykkää liemistä sit prismasta vaan,jos haluu broilerin suikaleita sit lidliin.

      • Valinnan varaa

        Niin, saa valita itse ottaako liemessä vai ilman, monta olikaan vaihtoehtona Lidlissä?
        Ja liemellisistäkin on löytynyt mieleinen, eikä tarvitse mausteita lisätä itse yhtään tai marinoida itse, osa liemestä siis mukaan osa viemäriin.


    • sateenkaarta

      Reiskalla on parhaat broilerin suikaleet, oikeasti lihaisia paloja. Hinta vaan nykyisin hilattu ihan muiden tasolle, halvalla aikanaan lanseerattiin. Joskus erehtynyt ostamaan jotain atriaa/kariniemen etc. niin olleet järkyttäviä riekaleita..

    • ilv

      Erehdyit varmaan ostamaan "paisti"suikaleita etkä filesuikaleita, ne nimittäin ovat merkistä riippumatta järkyttäviä riekaleita joihin en toista kertaa koske. Filesuikaleet taas merkistä riippumatta ihan syömäkelpoisia. Siksi niitä ostaessa seuraankin tarjouksia eli ostan vain tarjouksesta tai poistohinnalla.
      Minulla on paistisuikaleiden lisäksi muutamia tuotteita joita en osta vaikka saisin kuinka halvalla kuten esim. sikanauta. Ostan vain naudan jauhelihaa ja mielummin 10%.
      Tuollaista Reiskaa ei täällä ole ollut myynnissä koskaan. Ainoastaan kaupan omat merkit, Kariniemi, Atria, Kartano ym.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9303
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      43
      2737
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2503
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1350
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe