Lidl sipsit ja muut snacktuotteet

Karoliina

Onko kenelläkään kokemusta Lidl:in sipseistä ja muista snacksuista? Mitä kannattaa ostaa?

17

10288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • O. Velin

On varmaan olemassa parempiakin, mutta minä en ole sellaisia maistanut. Niin hyviä ovat.

• topi

Sitten tiedät mikä on hyvää käy katsoos Weekendsnacks.com... pyydä lähikauppaas jos ei oo

• hyvää ja halpaa

Oon maistanut niitä juusto & sipuli maustettuja, olivat parempia kuin mitkään estrellan yms. vastaavat. Eli mausteita oli kerrankin kunnolla. Maustamattomat oli mun mielestä yhtä hyviä kuin muutkin vastaavat "suomalaiset", mutta juustonaksut oli jotenki vähän oudon makusia, mutta kyllä nekin meni äkkiä alas.

• Testaa ja vertailee

Heh. Niin, L:n sipsit. Minusta ne (jotkut) maistuvat hieman "ylikylläisiltä", johtuisikohan rasvan määrästä tai laadusta. Suola on useimmissa melko sopiva, mielestäni ainakin Taffelin vastaavissa on liikaa suolaa. Perusraaka-aineen maku on miedohko. Itse pidän selvästi eniten L:n kevyesti suolatuista maissilastuista, niille on hauska kehittää erilaisia dippejä.

• liiteritonttu

olen ostanut 4 eri lidlin sipsipussia (oregano, tavallinen, sourvream, juustonaksu). 3 meni tässä muutama päivä sitten pitkään kaapissa lojuttuaan roskikseen, 1 sain kulumaan pienissä erissä "puoliväkisin" syöden. enää en osta lidlin sipsejä, tosin en koske mihinkään o'laysiinkaan, harvemmin myös estrellaan. taffel on osoittautunut pitkällä aikavälillä parhaaksi.

suolapähkinät ja erityisesti suolatikut ovat lidlissä ihan hyviä, niitä tulee joskus osteltua.

• söpö

Kuules weekend on paras, on pokkaa laittaa tuotteet kirkkaisiin pusseihin, ei oo rasvasii...
        otetaan huomioon mis ne on tehty kotimaisii

• Jepy

Kokemusta on ihan tarpeeksi Lidlin suolapähkinöistä. Joitain Sirius-merkkisiä taisivat olla. Tulivat melkein heti syötyäni takaisin. Ei kiitos niitä enää....

• PÖMPPÖ

Hyvä olen ihan samaa mieltä, suosikaa kotimaisuutta...ko. kauppa poikottiin

• Haukotus

Kyllä niitä maissilastuja ja pistaasipähkinöitä syö, lidlistä saa ainakin tämän pitäjän halvimmat pistaasit. Myös kuivapaahdettuja pähkinöitä ostan sillointällöin, tosin niissä on aivan liian mieto maku.

• Politrukki

Olen syönyt luultavasti kaikkia Suomessa myytäviä sipsejä, ja Lidlin hinta/laatusuhde on paras. Hyvä perussipsi on ne punaisessa pussissa olevat juustosipsit, mutta kaikkihan riippuu omasta mausta. Hintaero Estrellaan ja Ahvenanmaan sipseihin on niin suuri, että en enää osta sipsejä muualta kuin Lidlistä.

Tämä ei sitten ollut mainos.

• kotimaisuus ykkönen

Kannattaa maistaa weekendin tuotteita, ovat kotimaisia, markkinoiden vähäsuolaisimpia ja vähärasvaisin tuote. rasva 17 % - 25%. katokaa taffelin pussia 35%,. >On muuten läpinäkyvässä pussissa... eikä oo rasvapussi

• tanja 24

Markkinoiden hinta laatu suhde löytyy weekendiltä!!!!!! Mikä valikoima nacks tuotteita, tikut kivoja dipata. JA KOTIMAISIA TUOTTEITA

• .......

Lidlin perussipsit ovat ovat huonoimpia mitä olen ikinä syönyt, ihan mauttomia, suolaa niissä ei ole ollenkaan ainakaan maun perusteella. Tavalliset taffelsipsit ja estrella merisuolasipsit ovat paljon parempia, ja Kartanon perunalastut (maustamattomat) ovat 1000x parempia ja niitähän saa Lidlistä kohtuulliseen 1,99 hintaan. Lidlin paprikasipsit ovat ihan ok mutta eivät sen halvempia ja kummempia kuin euroshopper paprikasipsit k-kaupassa.

• laatu ekaksi

ei mitään

• äpaosjdö

ON HYVIÄ HALPOJA!!

• Anonyymi

Nautiskelin eilen pussillisen lidlin juustonaksuja ja ilmeisesti sen verran suolaisia olivat että kun aamulla heräsin niin toinen silmä ihan turvoksissa enkä eden syönyt kaikkia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3465
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1868
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1178
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe