Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Lidl sipsit ja muut snacktuotteet

Karoliina

Onko kenelläkään kokemusta Lidl:in sipseistä ja muista snacksuista? Mitä kannattaa ostaa?

17

9668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • O. Velin

      On varmaan olemassa parempiakin, mutta minä en ole sellaisia maistanut. Niin hyviä ovat.

      • topi

        Sitten tiedät mikä on hyvää käy katsoos Weekendsnacks.com... pyydä lähikauppaas jos ei oo


    • hyvää ja halpaa

      Oon maistanut niitä juusto & sipuli maustettuja, olivat parempia kuin mitkään estrellan yms. vastaavat. Eli mausteita oli kerrankin kunnolla. Maustamattomat oli mun mielestä yhtä hyviä kuin muutkin vastaavat "suomalaiset", mutta juustonaksut oli jotenki vähän oudon makusia, mutta kyllä nekin meni äkkiä alas.

    • Testaa ja vertailee

      Heh. Niin, L:n sipsit. Minusta ne (jotkut) maistuvat hieman "ylikylläisiltä", johtuisikohan rasvan määrästä tai laadusta. Suola on useimmissa melko sopiva, mielestäni ainakin Taffelin vastaavissa on liikaa suolaa. Perusraaka-aineen maku on miedohko. Itse pidän selvästi eniten L:n kevyesti suolatuista maissilastuista, niille on hauska kehittää erilaisia dippejä.

    • liiteritonttu

      olen ostanut 4 eri lidlin sipsipussia (oregano, tavallinen, sourvream, juustonaksu). 3 meni tässä muutama päivä sitten pitkään kaapissa lojuttuaan roskikseen, 1 sain kulumaan pienissä erissä "puoliväkisin" syöden. enää en osta lidlin sipsejä, tosin en koske mihinkään o'laysiinkaan, harvemmin myös estrellaan. taffel on osoittautunut pitkällä aikavälillä parhaaksi.

      suolapähkinät ja erityisesti suolatikut ovat lidlissä ihan hyviä, niitä tulee joskus osteltua.

      • söpö

        Kuules weekend on paras, on pokkaa laittaa tuotteet kirkkaisiin pusseihin, ei oo rasvasii...
        otetaan huomioon mis ne on tehty kotimaisii


    • Jepy

      Kokemusta on ihan tarpeeksi Lidlin suolapähkinöistä. Joitain Sirius-merkkisiä taisivat olla. Tulivat melkein heti syötyäni takaisin. Ei kiitos niitä enää....

      • PÖMPPÖ

        Hyvä olen ihan samaa mieltä, suosikaa kotimaisuutta...ko. kauppa poikottiin


    • Haukotus

      Kyllä niitä maissilastuja ja pistaasipähkinöitä syö, lidlistä saa ainakin tämän pitäjän halvimmat pistaasit. Myös kuivapaahdettuja pähkinöitä ostan sillointällöin, tosin niissä on aivan liian mieto maku.

    • Politrukki

      Olen syönyt luultavasti kaikkia Suomessa myytäviä sipsejä, ja Lidlin hinta/laatusuhde on paras. Hyvä perussipsi on ne punaisessa pussissa olevat juustosipsit, mutta kaikkihan riippuu omasta mausta. Hintaero Estrellaan ja Ahvenanmaan sipseihin on niin suuri, että en enää osta sipsejä muualta kuin Lidlistä.

      Tämä ei sitten ollut mainos.

      • kotimaisuus ykkönen

        Kannattaa maistaa weekendin tuotteita, ovat kotimaisia, markkinoiden vähäsuolaisimpia ja vähärasvaisin tuote. rasva 17 % - 25%. katokaa taffelin pussia 35%,. >On muuten läpinäkyvässä pussissa... eikä oo rasvapussi


      • tanja 24

        Markkinoiden hinta laatu suhde löytyy weekendiltä!!!!!! Mikä valikoima nacks tuotteita, tikut kivoja dipata. JA KOTIMAISIA TUOTTEITA


      • .......

        Lidlin perussipsit ovat ovat huonoimpia mitä olen ikinä syönyt, ihan mauttomia, suolaa niissä ei ole ollenkaan ainakaan maun perusteella. Tavalliset taffelsipsit ja estrella merisuolasipsit ovat paljon parempia, ja Kartanon perunalastut (maustamattomat) ovat 1000x parempia ja niitähän saa Lidlistä kohtuulliseen 1,99 hintaan. Lidlin paprikasipsit ovat ihan ok mutta eivät sen halvempia ja kummempia kuin euroshopper paprikasipsit k-kaupassa.


    • laatu ekaksi

      ei mitään

      • äpaosjdö

        ON HYVIÄ HALPOJA!!


    • Anonyymi

      Nautiskelin eilen pussillisen lidlin juustonaksuja ja ilmeisesti sen verran suolaisia olivat että kun aamulla heräsin niin toinen silmä ihan turvoksissa enkä eden syönyt kaikkia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2364
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      53
      2064
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1883
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1658
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1582
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1456
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1420
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1402
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1390
    Aihe