Löysin vanhasta lehdestä ihanan appelsiinipiparireseptin. Reseptissä piparkakkujen päät oli kastettu valkosuklaaseen ja minä ajattelin tehdä niistä jouluversiot ja kastaa päät punaiseen suklaaseen...
Sulatin valkosuklaan ja lisäsin joukkoon punaista elintarvikeväriä, mutta tulos oli kaikkea muuta kuin toivottu; suklaasta tuli klimppistä raemössöä - se siis meni totaalisen pilalle.
Onko vinkkejä miten ja millä ainesosilla saisin joulunpunaista suklaata ?
Kiitos vinkeistä jo etukäteen!
Suklaasta punaista?
Tehno-tonttu
2
114
Vastaukset
- hjelppsiskö?
Sekoita elintarvikeväri ensin pieneen määrään lämmintä kasviöljyä tai kermaa ja sekoita seos valkosuklaaseen.
Muista, että sekoitettavien aineiden lämpötilojen tulee olla lähellä toisiaan ettei tapahdu paakkuuntumista tai juoksettumista.- Tehno-tonttu
Kiitos vinkistä... pitänee kokeilla uudestaan. Itsekin hiukkasen ajattelin, että josko olis pitänyt kermaan sekoitella...
Mukavaa joulunalusaikaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1411775- 401678
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631430- 681315
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2161197Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791123- 701093
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19979- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898