Löysin vanhasta lehdestä ihanan appelsiinipiparireseptin. Reseptissä piparkakkujen päät oli kastettu valkosuklaaseen ja minä ajattelin tehdä niistä jouluversiot ja kastaa päät punaiseen suklaaseen...
Sulatin valkosuklaan ja lisäsin joukkoon punaista elintarvikeväriä, mutta tulos oli kaikkea muuta kuin toivottu; suklaasta tuli klimppistä raemössöä - se siis meni totaalisen pilalle.
Onko vinkkejä miten ja millä ainesosilla saisin joulunpunaista suklaata ?
Kiitos vinkeistä jo etukäteen!
Suklaasta punaista?
Tehno-tonttu
2
128
Vastaukset
- hjelppsiskö?
Sekoita elintarvikeväri ensin pieneen määrään lämmintä kasviöljyä tai kermaa ja sekoita seos valkosuklaaseen.
Muista, että sekoitettavien aineiden lämpötilojen tulee olla lähellä toisiaan ettei tapahdu paakkuuntumista tai juoksettumista.- Tehno-tonttu
Kiitos vinkistä... pitänee kokeilla uudestaan. Itsekin hiukkasen ajattelin, että josko olis pitänyt kermaan sekoitella...
Mukavaa joulunalusaikaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428