Ketkä kyseessä?

määmy

Vanha Audi-merkkinen auto on matkalla Tampereelle.

Kuski on lihava merkonomi, pelkääjän paikalla istuu kuminukke ja takapenkillä on kolme henkilöä joista yksi on iso betoniraudoittajaäijä, toinen hintelä isopäinen poika ja kolmas on kaljupäinen runoilija.

34

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No minähän siinä olen varastanut naapurin auton ja ottanut tukinikkini mukaan maakuntakierrokselle.

      • Päivän, viikon ja vuoden paras ML-viesti. Herkullinen mielikuva; Ratikka ja tukinikit reissun päällä :D


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Päivän, viikon ja vuoden paras ML-viesti. Herkullinen mielikuva; Ratikka ja tukinikit reissun päällä :D

        Jep, matkailu avartaa aina! ;-)


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Jep, matkailu avartaa aina! ;-)

        Tosi upeaa, että pidätte tolleen yhtä palstan ulkopuolellakin :D


    • MITÄ LIE OLET SILMÄÄSI OTTANUT, KUSKINAMME ON SELVÄSTI NAINEN!

      • Kyllä meiltä transuilta naamioituminen käy!


      • ☆trafi
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Kyllä meiltä transuilta naamioituminen käy!

        Ratikka ajaakn, kuin ämmä☆


      • ☆trafi kirjoitti:

        Ratikka ajaakn, kuin ämmä☆

        Tampere oli nyt tylsä paikka, jatketaan kohti pohjannapaa


    • Ollaaksme perill jo? Mä haluaisin käydä vähän shoppailemassa.

      • Seuraava pysäkki on Tuuri... Ai ollaan jo siellä


      • runontaja kirjoitti:

        Seuraava pysäkki on Tuuri... Ai ollaan jo siellä

        Oolrait! Mä pidän akateemisen vartin, palaan tunnin kuluttua.
        Oottakaa mua. ... Ciao!.. ==> Viuh!.. Pam! ==>


      • tosi..typy kirjoitti:

        Oolrait! Mä pidän akateemisen vartin, palaan tunnin kuluttua.
        Oottakaa mua. ... Ciao!.. ==> Viuh!.. Pam! ==>

        Me transut odotellaan tuolla naisten vaateosastolla, voi kestää pari tuntia. Iih ihana kukkahattu


      • runontaja kirjoitti:

        Me transut odotellaan tuolla naisten vaateosastolla, voi kestää pari tuntia. Iih ihana kukkahattu

        Ai kuinka sievä! Mää ostin tälläset mustat nokialaiset. Kyllä nyt on miehekäs olo. Niin ja sit löysin Ratikalle uuden kiristämättömän hiusverkon.


      • elisakettu kirjoitti:

        Ai kuinka sievä! Mää ostin tälläset mustat nokialaiset. Kyllä nyt on miehekäs olo. Niin ja sit löysin Ratikalle uuden kiristämättömän hiusverkon.

        Hienot nokialaiset sopii hyvin tän mun ostoksen kanssa. Toin teille kaikille ihan ikiomat tonttuhatut. Olkaa hyvä.... ja yhteislaulua...

        "Porsaita äidin oomme kaikki..." .♫♪♫♪♫♪


      • tosi..typy kirjoitti:

        Hienot nokialaiset sopii hyvin tän mun ostoksen kanssa. Toin teille kaikille ihan ikiomat tonttuhatut. Olkaa hyvä.... ja yhteislaulua...

        "Porsaita äidin oomme kaikki..." .♫♪♫♪♫♪

        Röh röh rö ö höh höh


      • elisakettu kirjoitti:

        Ai kuinka sievä! Mää ostin tälläset mustat nokialaiset. Kyllä nyt on miehekäs olo. Niin ja sit löysin Ratikalle uuden kiristämättömän hiusverkon.

        Nyt ollaan turvassa, kun mukana miehekäs elisakettu. Ei tarvitse pelätä hih


      • runontaja kirjoitti:

        Nyt ollaan turvassa, kun mukana miehekäs elisakettu. Ei tarvitse pelätä hih

        Minä suojelen teiltä kaikilta, mitä ikinä keksittekin pelätä. Ei ole sellaista pimeää, jota minun hennot käteni ei torjuisi.


      • elisakettu kirjoitti:

        Minä suojelen teiltä kaikilta, mitä ikinä keksittekin pelätä. Ei ole sellaista pimeää, jota minun hennot käteni ei torjuisi.

        Mukavaa, jatketaanko matkaa?


      • runontaja kirjoitti:

        Mukavaa, jatketaanko matkaa?

        Moi, hyppäsin taksiin, tuun perässä!


      • omalla taksilla
        modelli kirjoitti:

        Moi, hyppäsin taksiin, tuun perässä!

        tietysti


      • modelli kirjoitti:

        Moi, hyppäsin taksiin, tuun perässä!

        Hyvä meininki!


    • hörönaurua

      palstaa parhaimmillaan :D

      • runontaja

        Takakontissa näköjään salamatkustaja. Olkoon-


      • Nasdaq kreisillä
        runontaja kirjoitti:

        Takakontissa näköjään salamatkustaja. Olkoon-

        Onko tämä numeroneitonen mukana?

        Koko päivä mennyt ihan reisille yhden kuvan takia.


        (Naurua)


      • Nasdaq kreisillä kirjoitti:

        Onko tämä numeroneitonen mukana?

        Koko päivä mennyt ihan reisille yhden kuvan takia.


        (Naurua)

        Ei tullut kysyttyä nimeä, eikä enää potki Audin takaluukkua. Olisiko pyörtynyt vuotavan pakoputken tuoksuihin?


      • N, voima kanssamme
        runontaja kirjoitti:

        Ei tullut kysyttyä nimeä, eikä enää potki Audin takaluukkua. Olisiko pyörtynyt vuotavan pakoputken tuoksuihin?

        Naiset ovat heikkoja.


        (Reps)


    • Jee Jee

      Yks hemmo puuttuu....

      Hymyillään täällä vielä, kun en tiedä itkeä vai nauraa.

      Hyvää yötä, juuri sulle....pakoputkelle jo toivotinkin öitä!

      • ☆☆☆☆☆☆¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿

        Ain sää kirjota samaan aikaa mun kans?????


    • ..........

      Betonimiesten pikkujouluun siinä ollaan matkalla. Ratikka on joulupukkina ja kuminukke muorina. Runontaja lausuu runoja. Jorma Typy pitää puheen.

      • Henkselimies

        Mitä syödään ja juodaan?


      • b.etoni
        Henkselimies kirjoitti:

        Mitä syödään ja juodaan?

        Rapatessa roiskuu


    • silminnkijä

      YX asiavirhe ainaskin
      Joulpkin puutteessa tonttu Ratikka keräsi kolhtia omaa fikkaansa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe