Vanha Audi-merkkinen auto on matkalla Tampereelle.
Kuski on lihava merkonomi, pelkääjän paikalla istuu kuminukke ja takapenkillä on kolme henkilöä joista yksi on iso betoniraudoittajaäijä, toinen hintelä isopäinen poika ja kolmas on kaljupäinen runoilija.
Ketkä kyseessä?
34
222
Vastaukset
No minähän siinä olen varastanut naapurin auton ja ottanut tukinikkini mukaan maakuntakierrokselle.
Päivän, viikon ja vuoden paras ML-viesti. Herkullinen mielikuva; Ratikka ja tukinikit reissun päällä :D
bravo.bravi kirjoitti:
Päivän, viikon ja vuoden paras ML-viesti. Herkullinen mielikuva; Ratikka ja tukinikit reissun päällä :D
Jep, matkailu avartaa aina! ;-)
Ratikkakuski kirjoitti:
Jep, matkailu avartaa aina! ;-)
Tosi upeaa, että pidätte tolleen yhtä palstan ulkopuolellakin :D
MITÄ LIE OLET SILMÄÄSI OTTANUT, KUSKINAMME ON SELVÄSTI NAINEN!
- ☆trafi
Ratikkakuski kirjoitti:
Kyllä meiltä transuilta naamioituminen käy!
Ratikka ajaakn, kuin ämmä☆
☆trafi kirjoitti:
Ratikka ajaakn, kuin ämmä☆
Tampere oli nyt tylsä paikka, jatketaan kohti pohjannapaa
Ollaaksme perill jo? Mä haluaisin käydä vähän shoppailemassa.
runontaja kirjoitti:
Seuraava pysäkki on Tuuri... Ai ollaan jo siellä
Oolrait! Mä pidän akateemisen vartin, palaan tunnin kuluttua.
Oottakaa mua. ... Ciao!.. ==> Viuh!.. Pam! ==>tosi..typy kirjoitti:
Oolrait! Mä pidän akateemisen vartin, palaan tunnin kuluttua.
Oottakaa mua. ... Ciao!.. ==> Viuh!.. Pam! ==>Me transut odotellaan tuolla naisten vaateosastolla, voi kestää pari tuntia. Iih ihana kukkahattu
runontaja kirjoitti:
Me transut odotellaan tuolla naisten vaateosastolla, voi kestää pari tuntia. Iih ihana kukkahattu
Ai kuinka sievä! Mää ostin tälläset mustat nokialaiset. Kyllä nyt on miehekäs olo. Niin ja sit löysin Ratikalle uuden kiristämättömän hiusverkon.
elisakettu kirjoitti:
Ai kuinka sievä! Mää ostin tälläset mustat nokialaiset. Kyllä nyt on miehekäs olo. Niin ja sit löysin Ratikalle uuden kiristämättömän hiusverkon.
Hienot nokialaiset sopii hyvin tän mun ostoksen kanssa. Toin teille kaikille ihan ikiomat tonttuhatut. Olkaa hyvä.... ja yhteislaulua...
"Porsaita äidin oomme kaikki..." .♫♪♫♪♫♪tosi..typy kirjoitti:
Hienot nokialaiset sopii hyvin tän mun ostoksen kanssa. Toin teille kaikille ihan ikiomat tonttuhatut. Olkaa hyvä.... ja yhteislaulua...
"Porsaita äidin oomme kaikki..." .♫♪♫♪♫♪Röh röh rö ö höh höh
elisakettu kirjoitti:
Nyt ollaan turvassa, kun mukana miehekäs elisakettu. Ei tarvitse pelätä hih
runontaja kirjoitti:
Nyt ollaan turvassa, kun mukana miehekäs elisakettu. Ei tarvitse pelätä hih
Minä suojelen teiltä kaikilta, mitä ikinä keksittekin pelätä. Ei ole sellaista pimeää, jota minun hennot käteni ei torjuisi.
elisakettu kirjoitti:
Minä suojelen teiltä kaikilta, mitä ikinä keksittekin pelätä. Ei ole sellaista pimeää, jota minun hennot käteni ei torjuisi.
Mukavaa, jatketaanko matkaa?
- omalla taksilla
modelli kirjoitti:
Moi, hyppäsin taksiin, tuun perässä!
tietysti
- hörönaurua
palstaa parhaimmillaan :D
- Nasdaq kreisillä
runontaja kirjoitti:
Takakontissa näköjään salamatkustaja. Olkoon-
Onko tämä numeroneitonen mukana?
Koko päivä mennyt ihan reisille yhden kuvan takia.
(Naurua) Nasdaq kreisillä kirjoitti:
Onko tämä numeroneitonen mukana?
Koko päivä mennyt ihan reisille yhden kuvan takia.
(Naurua)Ei tullut kysyttyä nimeä, eikä enää potki Audin takaluukkua. Olisiko pyörtynyt vuotavan pakoputken tuoksuihin?
- N, voima kanssamme
runontaja kirjoitti:
Ei tullut kysyttyä nimeä, eikä enää potki Audin takaluukkua. Olisiko pyörtynyt vuotavan pakoputken tuoksuihin?
Naiset ovat heikkoja.
(Reps)
- Jee Jee
Yks hemmo puuttuu....
Hymyillään täällä vielä, kun en tiedä itkeä vai nauraa.
Hyvää yötä, juuri sulle....pakoputkelle jo toivotinkin öitä!- ☆☆☆☆☆☆¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
Ain sää kirjota samaan aikaa mun kans?????
- ..........
Betonimiesten pikkujouluun siinä ollaan matkalla. Ratikka on joulupukkina ja kuminukke muorina. Runontaja lausuu runoja. Jorma Typy pitää puheen.
- Henkselimies
Mitä syödään ja juodaan?
- b.etoni
Henkselimies kirjoitti:
Mitä syödään ja juodaan?
Rapatessa roiskuu
- silminnkijä
YX asiavirhe ainaskin
Joulpkin puutteessa tonttu Ratikka keräsi kolhtia omaa fikkaansa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576047
- 755349
- 994365
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753740Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603408- 443010
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582099- 462045
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381773