Kuusivuotiaalta kysyttiin mielipidettä Skodasta, hän sanoi ettei se ole hyvä koska Skoda on itäauto. Olkoon tai ei, mutta aika helposti nämä jutut tarttuvat kun lapsesta asti tulee mielikuvat ajatuksiin.
Kuusivuotiaskin sen tietää
5
64
Vastaukset
- IandIord
Oikeassa olet. Kuusivuotias harvoin pystyy muodostamaan omaa mielipidettä asiassa. Hän on vain kuunnellut fakkiutuneita, pysähtyneisyyden aikakauden vangiksi jääneitä vanhempiaan, jotka höpöttävät itäautoista, eivätkä itsekään tajua, mihin nuo mielikuvat perustuvat. Ressukat eivät itsekään uskalla tarkistaa mielipiteitään koska herääminen tähän päivään olisi heille paha shokki.
Totuuden kuulee lasten ja humalaisten suusta. Ajatelkaa, millaista tietoa välittäisivätkään meille humalaiset lapset...
- ökköpökkö äööäöäöäö
Kumpaan joukkoon sinä kuulut? Vai juurikin molempiin?
- rento meiniki
Votkaako meinaat lapsille tarjota? Kuulustelukeino sekin itänaapurin malliin...
- einstein jr.
Onpa siinä harvinaisen älykäs lapsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607454- 1294190
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.293542- 212908
- 272503
- 232452
- 252050
- 472040
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3732022- 321958