Kylmä satula - hallaa eturauhaselle

Ne jäätyy

Näin yli viisikymppisenä olen pannut merkille aikaisemmasta poiketen, että pitää laittaa kahdet lyhyet kalsarit ja yhdet pitkät, mutta satula tuntuu silti hohkavan kylmää genitaaleille nollakelissäkin. Pitääkö se satula kääriä villasukan sisään vai ostaa sähköpyörä ja siihen silitysrauta istuimeksi piuhan päähän??

16

495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laita sellainen

Kemiallinen käden/jalanlämmitin housuihin, maksaa reilun euron laaki.

• pyörätiellä

Pyöräilyhousut sinne verkkareitten alle niin ei hohkaa. Pyöräilypehmuste on sen verran tuhti, että se toimii lämpöeristeenä ihan hyvin.

Itselläni on nojapyörä, en tarvitse normaalisti vaippahousuja. Käytän niitä kuitenkin lämpötilan mennessä alle nollan, juuri tuosta syystä. Käy siinä sen verran ilmavirta jalkojen väliin vaikka penkki muuten aika hyvin lämmittääkin.

• nuori ja kova

oleko myös pannu merkille, että noin yli viivikymppisenä kalsarit ovat märät etupuolelta aina kusella käynnin jälkeen ja erektion tanakkuus heikkenee lujasti.

• roikkuvat vitjat

Löglerin aluhousuissa on etumuksessa tuulisuoja.Osta ja jos ei riitä aja mummiksella pitkä takki pallien suojana ja vauhdit alas.

• en ole

En ole pannut merkille, eli siinä suhteessa kokemuksemme poikkeavat toisistaan - elämä on yksilöllistä.

• Ne jäätyy

Pitää paikkansa tuo ensimmäinen asia, kyllä puolen desiä valuu vielä kalsareihin, varsinkin pitkällä pyörälenkillä, kun käy nopeasti lirauttamassa. Tuo toinen väittämä on ainakin minun kohdalta väärä, kun erektio heikkeni jo heti neljän kympin jälkeen ja nyt ei veitikka enään kovene laisinkaan, eikä tämä muuten liity pyöräilyyn millään muotoa.

• Pois ylipaino

Pysyy tanakkana kun liikkuu paljon ja syö kalaa. Se pitää verisuonet kirkkaina.

• Anonyymi
        Ne jäätyy kirjoitti:

Pitää paikkansa tuo ensimmäinen asia, kyllä puolen desiä valuu vielä kalsareihin, varsinkin pitkällä pyörälenkillä, kun käy nopeasti lirauttamassa. Tuo toinen väittämä on ainakin minun kohdalta väärä, kun erektio heikkeni jo heti neljän kympin jälkeen ja nyt ei veitikka enään kovene laisinkaan, eikä tämä muuten liity pyöräilyyn millään muotoa.

Sinulla on laajentunut eturauhanen joka voi johtaa syöpään, mene näyttämään lääkärille.

• ...

Luotsi voisi poistaa nuo kusijutut ja seisokkijutut.

Avauksessa on kysymys kylmyydestä ja sen haittojen ehkäisemisestä. Siihen voi vastata asiallisestikin.

• komemus puhuu

Ja kylmyys yli viivkymppisellä miehellä ei siis aiheuta pissa ja erektio ongelmiako? Ei pidä suuttua, jos kalikka kolahtaa itseensä.

• Yli viisikymppinen
        komemus puhuu kirjoitti:

Ja kylmyys yli viivkymppisellä miehellä ei siis aiheuta pissa ja erektio ongelmiako? Ei pidä suuttua, jos kalikka kolahtaa itseensä.

Pointti oli se, ettei vielä. Tässä olikin kyse ennaltaehkäisevistä toimenpiteistä. Tosin kylmettyminen voi aiheuttaa eturauhasen tulehduksen kaikille miehille - oli ikä mikä tahansa. Joten junnut - pitäkääpä munat lämpiminä!

• Anonyymi
        Yli viisikymppinen kirjoitti:

Pointti oli se, ettei vielä. Tässä olikin kyse ennaltaehkäisevistä toimenpiteistä. Tosin kylmettyminen voi aiheuttaa eturauhasen tulehduksen kaikille miehille - oli ikä mikä tahansa. Joten junnut - pitäkääpä munat lämpiminä!

Laittaa pehmeän ison satulan eikä muovikalikoita,neiha nturhia arkipyöräilyyn

• Anonyymi

Eturauhanen ei ole synonyymi pippelille.

• Anonyymi

Eikä takarauhanen ole synonyymi anukselle.

• Anonyymi

Takarauhasta ei ole olemassa, anus on.

• Anonyymi

Anusrauhaa vaadin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1658
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1396
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      162
      1236
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1199
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1135
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      106
      1082
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1071
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      1026
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      949
    Aihe