Keillä palstanaisista on dominataipumuksia ja ketkä tykkää alistua? Itse veikkaan, että stellariassa piilee pieni domina, mutta Kis-kisu on alistuva narttu, jonka reikä on kuin Niagaran putoukset kun määrätietoinen masteri laittaa hänet kontilleen.
Palstanaiset dom vai sub?
41
2203
Vastaukset
- Ex PUA
Subien ja masokiestien taipumuksena on rääpiä päätänsä, toisaalta simpassinaaraat kiinnittävät urosten huomion menemällä läimäyttämään näitä, kunnes sitten uros provosoituu ja lähtee perään.
Simpassinaaras sopii muutenkin hyvin pis-pisun profiiliin.
Stellariasta taas tulee mieleen nainen jota hoidettiin viktoriaanisina aikoina aikansa vibraattoreilla, se nainen omaa täyden työn pitää kaikki ne orgasmit sisällään, ja usien jo pienikin ärsyke riittää ravistelevan orgamismin syntyyn. Mutta ei mahdoton ajatus että siinä kyseessä pieni domina.
Pimppaloora taas lienee yksiselitteisesti nymfomaani, se on kuin stereotyyppinen verevä nainen. Ulospäinsuuntautunut, mukava ja sellainen että kiihotutettuna varmasti saa syytteen raiskauksesta. No en minä nyt koe sillälailla mitenkään dominoiva olevani että haluaisin aina olla päättämässä mihin mennään ja mitä tehdään. Toisaalta voisi myös kuvitella että dominoiva naisimmeinen olisi sitä myös suhteiden aloittamisen saralla, eli yksinkertaisesti menisi ja tekisi aloitteen sille haluamalleen miehelle. Tällä tavoin en kyllä ole valitettavasti lainkaan kunnostautunut, sillä itsetuntoni on siihen aivan liian huono.
- olet ihana
stellu olen lukenut ennenkin kirjoituksiasi ja saan sinusta kuvan olet tyypillinen nainen aito sellainen vaimo materiaalia jokainen mies haluaisi tuon tyyppisen naisen omaksi eli vaimoksi vaikka et autoon tulisikaan vaan rahti pyörään
- 2+1
olet ihana kirjoitti:
stellu olen lukenut ennenkin kirjoituksiasi ja saan sinusta kuvan olet tyypillinen nainen aito sellainen vaimo materiaalia jokainen mies haluaisi tuon tyyppisen naisen omaksi eli vaimoksi vaikka et autoon tulisikaan vaan rahti pyörään
Ota stellusta vaimo, stellu voisi opettaa sinua kirjoittamaan siinä samalla.
- Kіs-kіsu
Masteroijia ällöttävämpiä on oikeastaan vain uteliaat ihmiset, jotka pohtii asioita, jotka ei niille kuulu. En räpäytä silmäänikään jos saan tilaisuuden toimittaa tällaiset pois keskuudestamme.
- LenitaMelasto
Kerro nyt, kostuuko pillusi miehestä, joka ottaa sinut rajusti ja puoliväkisin. Suomen kansalla on oikeus tietää!
- Kis-kisu-
Eihän täällä nykyään pysty enää keskustelemaan, kun puurakenne on poistettu. Tämä on vain pahainen kommenttipalsta, ei keskustelupalsta. Näin ollen alistumiskysymys jää ikuisesti arvoitukseksi.
- so busted
Siellä koira älähtää minne kalikka kalahtaa. :)
- läpinäkyvää
Nuo julkisesti kovaa esittävät naiset on melkein aina alistuvia sängyssä ja haluavat dominoivan miehen. Tuo kovan ja vaikeasti kesytettävän esittäminen onkin miehille esitetty haaste, että "tee minusta narttusi" ja siinä karsitaan nössömmät miehet pois kyydistä.
- Esko-Marjatta tänne!
Sen tiedän, että luuseriatmit tulee kiltisti perässä talutusnuorassa, kun niille sanoo tseh.
- ihanaa.
Tuskinpa vain. Ikisinkku voi olla talutushihnakavereita.
- ahistusanni
En tiedä ketä yrität houkutella, mutta mussa on ainakin vähän molempia.
Olen eniten domina, voin saada kenet tahansa kontilleen. Vaikke kuinka väittäisi muuta... ei vastusta minulle... pahimmatkin päsmärit syö kädestä...
mutta oikealle miehelle voisin myös alistua... sekin on tavallaan fantasja, se vaan tarkoittaisi todella suurta luottamusta, jota en ole vielä eläessäni kokenut ketään kohtaan. - ätmi
Kis-kisu on siis tsundere?
- Ikis__M
Entä palstan uudet naaraat?
- 1.nainen
Mitäpä mieltä olet Ikis?
- Palstalainen
No niin Ikis.
- Ikis__M
1.nainen kirjoitti:
Mitäpä mieltä olet Ikis?
En minä tiedä, sitäpaitsi tuo edellinen ikis tuossa on trolli, minä olin nukkumassa viimeyönä tuohon aikaan mutta arvataan nyt sitten eli näistä "uusista":
- 1.nainen voi olla vähän dominoivaisuuteen taipuvainen vaikka oikeastaan haluaisi vaan vikistä kun mies vie
- plaah varmaan myös tahtoisi miehen olevan määrätietoinen tekemisissään, palkitsisi sen alistumalla sopivasti
- Älykkö ihan selkeästi tahtoisi alistua jollekin dominoivalle miehelle
- Pimppaloora ei ole "uusi" mutta hauska arvata että on aikamoinen domina, ei se mitään luonteelleen mahda kuitenkaan - 1.nainen
Ikis__M kirjoitti:
En minä tiedä, sitäpaitsi tuo edellinen ikis tuossa on trolli, minä olin nukkumassa viimeyönä tuohon aikaan mutta arvataan nyt sitten eli näistä "uusista":
- 1.nainen voi olla vähän dominoivaisuuteen taipuvainen vaikka oikeastaan haluaisi vaan vikistä kun mies vie
- plaah varmaan myös tahtoisi miehen olevan määrätietoinen tekemisissään, palkitsisi sen alistumalla sopivasti
- Pimppaloora ei ole "uusi" mutta hauska arvata että on aikamoinen domina, ei se mitään luonteelleen mahda kuitenkaanSaattoi mennä aika nappiin, tosin kokeilemalla se selviää. ;)
Kyllä tiesin ettet se ollut sinä. Itse herään aina töihin puoli viiden maissa. Ikis__M kirjoitti:
- Pimppaloora ei ole "uusi" mutta hauska arvata että on aikamoinen domina, ei se mitään luonteelleen mahda kuitenkaanIkis_M hyvä, en taida tykätä dominoivasta miehestä , vaan tykkään samalla aaltopituudella olevasta miehestä. Sellainen kokemus minulla on ollutkin ja seksi oli mahtavaa.
Tosin ei minulla ole kokemusta dominoivasta miehestä, luulen että minä olen se dominoiva.
Joten ei ihan osunut kohdalle :)- 1212
99,99% naisista on subeja.
1.nainen kirjoitti:
Saattoi mennä aika nappiin, tosin kokeilemalla se selviää. ;)
Kyllä tiesin ettet se ollut sinä. Itse herään aina töihin puoli viiden maissa.Veikkaan ettei 1.naisessa ole dominaa miesten suhteen.
Haluaa olla tasaveroinen tai sopivan miehen kanssa hieman vikistäkin.- 1.nainen
ujo.ktm40 kirjoitti:
Veikkaan ettei 1.naisessa ole dominaa miesten suhteen.
Haluaa olla tasaveroinen tai sopivan miehen kanssa hieman vikistäkin.Taidat tuntea minut aika hyvin. :)
1.nainen kirjoitti:
Taidat tuntea minut aika hyvin. :)
Jotain aina jää mieleen ja ihan hyvä jos osui.
Livenä tutustuu tosin sitten paremmin.
Onko tullut kilometrejä uuteen autoon?- 1.nainen
ujo.ktm40 kirjoitti:
Jotain aina jää mieleen ja ihan hyvä jos osui.
Livenä tutustuu tosin sitten paremmin.
Onko tullut kilometrejä uuteen autoon?Onhan niitä tullu jo toista tuhatta.
Hyvä auto ajaa ja kiihtyy hyvin. - 1212
1.nainen kirjoitti:
Onhan niitä tullu jo toista tuhatta.
Hyvä auto ajaa ja kiihtyy hyvin.Millainen auto?
- 1.nainen
1212 kirjoitti:
Millainen auto?
En paljasta merkkiä. Ujo sen saattaa tietääkin.
- Ikis__M
1.nainen kirjoitti:
Taitaa olla mazda, villi arvaus.
- 1.nainen
Ikis__M kirjoitti:
Taitaa olla mazda, villi arvaus.
Ei ole vaikka aluksi sellaista suunnittelin.
- Ikis__M
1.nainen kirjoitti:
Ei ole vaikka aluksi sellaista suunnittelin.
Ujohan muistaakseni taisi kehua toyotaa? jos se onkin toyota niin tehän voisitte mennä kimppaan niin kävisi sitten samat osat molempiin ja ujo osaisi korjata sen sinunkin auton jos sattuu särkymään :)
1.nainen kirjoitti:
Taidan tietää ehkä jopa mallin. ;) Pidetään silmiä siis auki.
- 1.nainen
ujo.ktm40 kirjoitti:
Taidan tietää ehkä jopa mallin. ;) Pidetään silmiä siis auki.
Sinun auto on vielä mysteeri. Mutta luulenpa että se on saksalainen.
1.nainen kirjoitti:
Sinun auto on vielä mysteeri. Mutta luulenpa että se on saksalainen.
On japanilainen ja siihen ollut tyytyväinen.
Edellinen oli saksalainen.ujo.ktm40 kirjoitti:
On japanilainen ja siihen ollut tyytyväinen.
Edellinen oli saksalainen.Paljastatko merkkiä?
- 1.nainen
ujo.ktm40 kirjoitti:
Honda.
Vai honda mies. Ei tule kyllä yhtään hondaa mieleen..
1.nainen kirjoitti:
Vai honda mies. Ei tule kyllä yhtään hondaa mieleen..
Ajelen vähemmän autolla. Pyörällä ajelen etupäässä, kun tuossa lähellä kaikkea asun.
Hondia on aika vähän täällä.- 1.nainen
ujo.ktm40 kirjoitti:
Ajelen vähemmän autolla. Pyörällä ajelen etupäässä, kun tuossa lähellä kaikkea asun.
Hondia on aika vähän täällä.Aika vähän niitä nykyisin on. Onko mitä vuosimallia?
- ylläripylläri
Sekä-että riippuu mielentilasta.
- ätmel
Palstan naiset oikein nauttimalla nauttivat siitä, kun kiltit ja kunnolliset miehet dominoivat heitä älyllisesti.
Silloin kun en ole itsekseni, olen dom.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522834865Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään1003596Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka293129Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv672380Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1022299TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain941595Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281339- 411336
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli761324- 69999