Olen aloittanut treenaamisen vuosien tauon jälkeen. teen vatsalihasliikkeitä penkissä noin 90 astetta penkin kulma. ylävatsaani tulee patti/kupu tai mikä lie.
Elikkä mistä tässä on kysymys????
Ylävatsalihakset
5
1013
Vastaukset
Mitä tarkoitat vatsalihasliikkeellä? Perinteistä istumaannousua? Sitä ei juurikaan suositella tehtäväksi, sillä siinä runttaa helposti pelkillä lonkankoukistajilla, ja jos taas koittaa blokata ne lonkankoukistajat pois kuvioista niin keskivartalon lihasketju jää vajaaksi ja luonnottomaksi.
Tee mielummin jalannostoja, voimapyörää tai jotain muita vastaavia liikkeitä vatsalle ja keskivartalolle ylipäätään.- Tyrä-Arska
Olisikohan vatsanpeitteet revähtäneet / revenneet joskus ja olet mahdollisesti onnistunut saamaan itsellesi nk. Palleatyrän? Sijaitsee sixpackin välissä ja näkyy pullistuvana mötkäleenä kun jännität selinmakuulla vatsalihaksiasi ylävartaloa nostamalla..
Yleensä palleatyrää ei vaivauduta korjaamaan kirurgisesti dillä haitta etupäässä kosmeettinen. Pahenee / suurenee ajankuluessa ja useimmiten on varsakkaiden ongelma!- Tyrä- Arska
Tarkennus edelliseen . Palkeatyrä ei ehkä kyseessä vaan vatsapeitteiden repeytyminen ylävatsalihasten välistä..
- kupumaha
no joo kiitti vastauksista, samaa itte kelasin voinko normaalisti jatkaa harjoittelua istumaan nousua ja voima pyörää?
- Ckgkgki
Kyllä treenata voi. Kroppaa kyllä kannattaa kuunnelka ja kipuihin reakoida! Voimapyörä kipeyttää aluksi taatusti vatsalihakset aluksi mutta suotituksen aikaiseen kipuun tulee reagoida..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 152226
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1722202- 1051077
Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢114929Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46857Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah167856Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs35806Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises30756- 131755
- 43724