7 merkkiä joista tunnistaa olevansa onneton

Naisasialooseri.

36

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielinkielin mies

Ihan ilman sarvia ja hampaita. Sinun kommenteistasi täällä voi tunnistaa onnettomuutesi. Toivon, että saisit siihen apua.

• Hämärän rajoilta

En tunnistanut itseäni, sillä en enää jaksa edes välittää yhdestäkään listassa mainitusta asiasta.

Upeaa, en siis ole onneton! Pelkästään masentunut ja luovuttanut vain.

• Kiltti atm

Ilman elämän perustarpeita ei voi olla onnellinen. Pitää olla työtä, rahaa, kavereita, läheisiä ja tyttöystävä ja sosiaalinen elämä ja minulla ei ole kuin rahaa 16000, joten en todellakaan voi olla onnellinen vaikka on rahaa. 16000 ei ole edes paljon rahaa.

• Naisasialooseri.

Luovuttaminen on ihan oikea vaihtoehto. Ei ole mitään järkeä jatkaa kamppailua, jossa ei ole pienintäkään toivoa voittaa.

• Turha kannustaa
        Naisasialooseri. kirjoitti:

Luovuttaminen on ihan oikea vaihtoehto. Ei ole mitään järkeä jatkaa kamppailua, jossa ei ole pienintäkään toivoa voittaa.

Näin on. Vihaan tsemppaajia. "Kyllä se siitä, asiat kääntyy paremmaksi", ja paskat kääntyy! Kyllä sitä itse tunnistaa ja tietää onko toivoa paremmasta.

• Naisasialooseri.
        Turha kannustaa kirjoitti:

Näin on. Vihaan tsemppaajia. "Kyllä se siitä, asiat kääntyy paremmaksi", ja paskat kääntyy! Kyllä sitä itse tunnistaa ja tietää onko toivoa paremmasta.

Totta. Kyllä mies kolmekymppiseksi mennessä viimeistään, fiksuimmat jo parikymppisinä tajuavat, että toivoa paremmasta ei ole eikä tule.

• Naisasialooseri. kirjoitti:

Totta. Kyllä mies kolmekymppiseksi mennessä viimeistään, fiksuimmat jo parikymppisinä tajuavat, että toivoa paremmasta ei ole eikä tule.

Kolmekymppisenä kun sitä ollaan vielä nuoria ja silloin on vielä ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet edessäpäin, joten ei siis kannata turhaan masentua. Kannattaa olla positiivinen elämänasenne.

• Naisasialooseri.
        DarkFear kirjoitti:

Kolmekymppisenä kun sitä ollaan vielä nuoria ja silloin on vielä ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet edessäpäin, joten ei siis kannata turhaan masentua. Kannattaa olla positiivinen elämänasenne.

Kolmekymppiset eivät ole olleet nuoria enään vuosiin. Minunkin ikäisilläni on jo 10 vuotiaita lapsia.

Laskit vuodet väärin, nuoruus meni jo. Pussikaljaleffassakin sanottin, että nuoruutta voi jatkaa kolmekymppiseksi vasta sen jälkeen lasketaan puliukoksi, jollaisena oikeasti nuoret sinuakin pitävät kun et ole sitä rahaa ja materiaakaan saanut hankittua vaikka ne ova muka tärkeimmät asiat miehen elämässä, jota tietenkään et suostu perustelemaan mitenkään.

Kolmekymppiset eivät ole olleet nuoria enään vuosiin. Minunkin ikäisilläni on jo 10 vuotiaita lapsia.

Laskit vuodet väärin, nuoruus meni jo. Pussikaljaleffassakin sanottin, että nuoruutta voi jatkaa kolmekymppiseksi vasta sen jälkeen lasketaan puliukoksi, jollaisena oikeasti nuoret sinuakin pitävät kun et ole sitä rahaa ja materiaakaan saanut hankittua vaikka ne ova muka tärkeimmät asiat miehen elämässä, jota tietenkään et suostu perustelemaan mitenkään.

No mikset sitten ole itse niitä lapsia hankkinut, jos kerran se lisääntyminen on elämän ainoa tärkeä asia??

Mitä säkin muka oikein luulet mun varallisuudestani yhtään mitään tietävän?? Sulla sitä rahaa ja varallisuutta ei varmaan ole yhtään sen enempää, kun ethän sä ole koskaan edes antanut sille varallisuudelle mitään kovinkaan suurta arvoa elämässä.

Miten sitä asiaa oikein pitäisi perustella? Kyllä se vaan on tärkeä asia, että sitä voi ostaa halutessaan vaikka omistusasunnon, kesämökin ja muita kalliita juttuja.

• Totuus sinusta DF
        DarkFear kirjoitti:

No mikset sitten ole itse niitä lapsia hankkinut, jos kerran se lisääntyminen on elämän ainoa tärkeä asia??

Mitä säkin muka oikein luulet mun varallisuudestani yhtään mitään tietävän?? Sulla sitä rahaa ja varallisuutta ei varmaan ole yhtään sen enempää, kun ethän sä ole koskaan edes antanut sille varallisuudelle mitään kovinkaan suurta arvoa elämässä.

Miten sitä asiaa oikein pitäisi perustella? Kyllä se vaan on tärkeä asia, että sitä voi ostaa halutessaan vaikka omistusasunnon, kesämökin ja muita kalliita juttuja.

Et voi ostaa mitään noista, yksinäisestä luuseris-hc-ätmistä ajatellaan myyjien parissa VAIN NEGATIIVISTA, varsinkin sinun tapauksessa kun ei ole niitä luottotietoja tallella mutta neitsyys on!

• AT-analyysit
        DarkFear kirjoitti:

Sinä et hankkinut lapsia koska et koskaan ole saanut ETKÄ SAA pillua.

• AT-analyysit kirjoitti:

Sinä et hankkinut lapsia koska et koskaan ole saanut ETKÄ SAA pillua.

No eipä se mua yhtään haittaa, vaikka niitä lapsia ei mulla olekaan. Eipä sitä kuitenkaan pystyisi edes omille lapsille olemaan tarpeeksi kaikessa mieliksi, niin parempi vaan, kun niitä lapsia ei mulla ole.

Sitä kun on vaan kaikin puolin niin huono ihminen, että eipä se elämä enää voisi tästä kurjemmaksi mitenkään muuttua, niin vihaa vaan säkin mua just niin paljon kun itse ikinä haluat, jos se kerran tekee sun olosi jotenkin paremmaksi.

Että kyllä se on ihan sama asia, miten sitä oman kurjan elämänsä elää, kun ei sitä varsinkaan sulle pysty olemaan ikinä missään asiassa tarpeeksi paljon mieliksi.

• Totuus sinusta DF kirjoitti:

Et voi ostaa mitään noista, yksinäisestä luuseris-hc-ätmistä ajatellaan myyjien parissa VAIN NEGATIIVISTA, varsinkin sinun tapauksessa kun ei ole niitä luottotietoja tallella mutta neitsyys on!

Tiedoksi vaan sulle VITUN SAATANAN PASKA-AIVOLLE, LANTAKASALLE JA ALI-IHMISELLE SE ASIA, että mulla kun sitä onkin luottotiedot kunnossa ja rahaa säästötilillä enemmän kun monilla tämän palstan kirjoittajilla yhteensä!!!!!!!!!

MUTTA OLLAAN VITTU SITTEN OSTAMATTA YHTÄÄN MITÄÄN PERKELE!!!!!!!!!!! NIIN EIPÄ SIINÄ VITTU PÄÄSE KUKAAN VITTU SITTEN MITÄÄN SAATANAN NEGATIIVISTA VITTU IKINÄ AJATTELEMAAN, KUN EI KOSKAAN VITTU EDES KÄYTÄ NIITÄ RAHOJA VITTU YHTÄÄN MIHINKÄÄN SAATANAN PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PIDETÄÄN VAAN VITTU SITTEN KYMMENIÄ TAI VAIKKA SATOJA TUHANSIA EUROJA SIELLÄ PANKISSA SÄÄSTÖTILILLÄ, EIKÄ VITTU OSTETA IKINÄ NIILLÄ VITTU YHTÄÄN MITÄÄN SAATANAN VITUN PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        EIPÄ PÄÄSE KUKAAN VITTU SIINÄ MITÄÄN NEGATIIVISTA VITTU AJATTELEMAAN SITTEN PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Se on vittu ihan vitun sama asia, että miten sitä mäkin oikein oman kurjan elämäni elän saatana, kun se ei vittu ole koskaan saatana sun tai yhdenkään tämän palstan kirjoittajan tai kenenkään ihmisen mieliksi saatana!!!!!!!!!

Kyllä sitä on vaan niin kaikin puolin itse huono ihminen, kun sitä ei koskaan pysty olemaan kenenkään mieliksi yhtään mitenkään, että eipä se elämä enää voisi mitenkään kurjemmaksi muuttua saatana!!!!!!!!! ETTÄ AJATTELE VAAN NYT VITTU SÄKIN SIINÄ SITÄ NEGATIIVISTA MUSTA SAATANAN HINTTARI PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mITÄ vitun välilä sillä elämän elämisellä oikein on yhtään ollenkaan, kun ei sitä kuitenkaan pysty koskaan elämään ja olemaan tarpeksi paljon muiden ihmisten mieliksi saatana!!!!!!!!

Sitä kun on KAIKKI TÄMÄN PALSTAN kirjoittajat sen oikein yhdessä päättäneet, että mun elämäni tulee aina olemaan just sitä mitä he haluavat sen olevan, niin eipä sitä ole mitään mieltä edes elää omaa elämäänsä, kun ei sitä kuitenkaan pysty koskaan olemaan yhtään mitenkään muiden ihmisten mieliksi vaikka mitä tekisi tai sanoisi.

• AT-analyysit
        DarkFear kirjoitti:

No eipä se mua yhtään haittaa, vaikka niitä lapsia ei mulla olekaan. Eipä sitä kuitenkaan pystyisi edes omille lapsille olemaan tarpeeksi kaikessa mieliksi, niin parempi vaan, kun niitä lapsia ei mulla ole.

Sitä kun on vaan kaikin puolin niin huono ihminen, että eipä se elämä enää voisi tästä kurjemmaksi mitenkään muuttua, niin vihaa vaan säkin mua just niin paljon kun itse ikinä haluat, jos se kerran tekee sun olosi jotenkin paremmaksi.

Että kyllä se on ihan sama asia, miten sitä oman kurjan elämänsä elää, kun ei sitä varsinkaan sulle pysty olemaan ikinä missään asiassa tarpeeksi paljon mieliksi.

Vihaan relkärangatonta velliperse asennettasi, mutta nyt kun taas olen lueskellut näitä juttujasi olen tullut siihen tulokseen että sinulla ei todellakaan ole kaikki kotona joten kun ei sinua hoitoonkaan saa pakotettua niin taidan pelkästään jättää sinut rauhaan, toivon mukaan jotenkin saat itsesi kuntoon ja pääset eroon noista neurooseistasi.

• AT-analyysitär
        DarkFear kirjoitti:

Tiedoksi vaan sulle VITUN SAATANAN PASKA-AIVOLLE, LANTAKASALLE JA ALI-IHMISELLE SE ASIA, että mulla kun sitä onkin luottotiedot kunnossa ja rahaa säästötilillä enemmän kun monilla tämän palstan kirjoittajilla yhteensä!!!!!!!!!

MUTTA OLLAAN VITTU SITTEN OSTAMATTA YHTÄÄN MITÄÄN PERKELE!!!!!!!!!!! NIIN EIPÄ SIINÄ VITTU PÄÄSE KUKAAN VITTU SITTEN MITÄÄN SAATANAN NEGATIIVISTA VITTU IKINÄ AJATTELEMAAN, KUN EI KOSKAAN VITTU EDES KÄYTÄ NIITÄ RAHOJA VITTU YHTÄÄN MIHINKÄÄN SAATANAN PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PIDETÄÄN VAAN VITTU SITTEN KYMMENIÄ TAI VAIKKA SATOJA TUHANSIA EUROJA SIELLÄ PANKISSA SÄÄSTÖTILILLÄ, EIKÄ VITTU OSTETA IKINÄ NIILLÄ VITTU YHTÄÄN MITÄÄN SAATANAN VITUN PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        EIPÄ PÄÄSE KUKAAN VITTU SIINÄ MITÄÄN NEGATIIVISTA VITTU AJATTELEMAAN SITTEN PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Se on vittu ihan vitun sama asia, että miten sitä mäkin oikein oman kurjan elämäni elän saatana, kun se ei vittu ole koskaan saatana sun tai yhdenkään tämän palstan kirjoittajan tai kenenkään ihmisen mieliksi saatana!!!!!!!!!

Kyllä sitä on vaan niin kaikin puolin itse huono ihminen, kun sitä ei koskaan pysty olemaan kenenkään mieliksi yhtään mitenkään, että eipä se elämä enää voisi mitenkään kurjemmaksi muuttua saatana!!!!!!!!! ETTÄ AJATTELE VAAN NYT VITTU SÄKIN SIINÄ SITÄ NEGATIIVISTA MUSTA SAATANAN HINTTARI PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mITÄ vitun välilä sillä elämän elämisellä oikein on yhtään ollenkaan, kun ei sitä kuitenkaan pysty koskaan elämään ja olemaan tarpeksi paljon muiden ihmisten mieliksi saatana!!!!!!!!

Sitä kun on KAIKKI TÄMÄN PALSTAN kirjoittajat sen oikein yhdessä päättäneet, että mun elämäni tulee aina olemaan just sitä mitä he haluavat sen olevan, niin eipä sitä ole mitään mieltä edes elää omaa elämäänsä, kun ei sitä kuitenkaan pysty koskaan olemaan yhtään mitenkään muiden ihmisten mieliksi vaikka mitä tekisi tai sanoisi.

Jos se on aivan sama miten elät koska kaikki kuitenkin "ajattelevat negatiivista" niin yhtä hyvin voisit sitten tehdäkin asioille jotain.

• ....surullitsa
        DarkFear kirjoitti:

Niin ei siitä kyllä vaaraa ole että sinä lapsia saisit, pillua et tule koskaan saamaan eikä mitenkään ole mahdollista että sinun annettaisiin lapsi adoptoida, joten ei sinun tarvitse stressata siitä miten lapsesi sinusta negatiivista ajattelisivat, sinut pitäisi kyllä saada hoitoon, olet niin sekaisin että olet varmasti vaaraksi itsellesi.

• piiloalfa

6. tulee usein iltaisin. Se on kyllä enemmänkin epätoivoa siitä, että elämä jatkuisi tähän samaan tapaan loppuun asti, koska kaikki meni jo pieleen. Olen nyt siinä tulevaisuudessa, joka olisi pitänyt nuorempana rakentaa erilaiseksi. 3. vaivaa aina välillä. Suurimman osan ajasta vaivaa kuitenkin vaan tuo Hämis-syndrooma.

• Kiltti atm

Yksin ei voi olla onnellinen. Naisethan sitä ei ymmärrä koska ei niiden tarvii olla yksin. Nainen löytää aina jonkun jännämiehen vaikka jos eivät ole nirsoja. Nainen voi aina vaikuttaa siihen että onko yksin mutta mies ei voi tehdä mitään jos on vähänkin ruma niin naisia ei vaan kiinnosta ja silloin mies jää yksinäiseksi kutenminä.

• buciepfpcbjddgoaci
        Kiltti atm kirjoitti:

Yksin ei voi olla onnellinen. Naisethan sitä ei ymmärrä koska ei niiden tarvii olla yksin. Nainen löytää aina jonkun jännämiehen vaikka jos eivät ole nirsoja. Nainen voi aina vaikuttaa siihen että onko yksin mutta mies ei voi tehdä mitään jos on vähänkin ruma niin naisia ei vaan kiinnosta ja silloin mies jää yksinäiseksi kutenminä.

Kyllähän tältäkin palstalta on jo käynyt erittäin selväksi, ettei myöskään miehiä kiinnosta, jos nainen on ruma. Ja ruma nainen kyllä kokee paljonkin yksinäisyyttä.

• intj87

1. Elämä ei ole Suomessa kovin vaikeaa jos on elänyt hyvän lapsuuden ja on toimivat sosiaaliset verkostot. Kumpikaan ei pidä mun kohdalla paikkaansa.

2. Isoon osaan ihmisiä ei voi luottaa. Isoon osaan voi. Ei elämässä kannata olla liian sinisilmäinenkään.

3. Elämässäni on suunnilleen kaikki huonosti, joten en voi keskittyä juuri muuhunkaan.

4. Vertaan itseäni lukioaikaisiin kavereihini joilla on säännöllinen palkkatyö, vaimo ja omaisuutta kun itse olen työtön, köyhä, kaveriton, vailla parisuhdekokemusta ja neljän seinän sisällä päivästä toiseen. Elämä olisi voinut mennä paremminkin.

5. En pyri kontrolloimaan elämää nykyään enää mitenkään. Päivät vain vierivät ohi.

6. En odota enää mitään tulevaisuudelta.

7. En juoruile ja valitan lähinnä terapeutille. Enimmäkseen pidän kaiken paskan sisälläni ja odotan että päässäni napsahtaa.

• laulain elelen

Yksin on niin hyvä olla. Olen huikean onnellinen. Ei toteudu mun kohdalla.

• Mies.

Yksin ei voi olla onnellinen. Ihminen on lauma eläin. Jos on 10 vuotta sinkku niin ei voi olla onnellinen.

• Eipä kyllä oikeastaan yksikään noista pidä minun kohdallani paikkaansa, vaikka toki järjellä ajatellen ymmärrän että voisivat tässä tietyt asiat vähän paremminkin olla. En vain jaksa (ja tiedän ettei kannatakaan) turhista murehtia, ja toisaalta ovathan minulla jotkut asiat kuitenkin myös ehkä hieman keskimääräistä paremmallakin mallilla.

• Naisasialooseri.

Niin ovat koska sinulla on pillu.

Niin ovat koska sinulla on pillu.

No mitä sullakin pitäisi elämässäsi olla ja tapahtua, että voisit olla onnellinen elämääsi? Entä miksi et koskaan tee mitään sen elämäsi parantamiseksi, kun aina vaan täällä valitat sitä omaa surkeuttasi.

• asdf43
        DarkFear kirjoitti:

No mitä sullakin pitäisi elämässäsi olla ja tapahtua, että voisit olla onnellinen elämääsi? Entä miksi et koskaan tee mitään sen elämäsi parantamiseksi, kun aina vaan täällä valitat sitä omaa surkeuttasi.

:DDDDDDDDDDDDDDD ..........ei.........

• DF=HC-atm
        DarkFear kirjoitti:

Sinähän olet oikea mestari sen elämänlaadun parantamisessa ja TEKEMISESSÄ jotain asioiden hyväksi, etkä koskaan valita surkeuttasi.

Olet surkein hc-ätmi mitä maa päällään kantaa.

• Hans Böriman
        DarkFear kirjoitti:

"voi kun sitä vois olla kaikille koko ajan mieliksi"

"sitä vaan ajatellaan kaikkea negatiivista"

"eipä sitä itse pysty siihen omaan elämään vaikuttamaan"

"oispa sitä aikanaan valinnut toisin"

• Kukas nyt puhuu
        DarkFear kirjoitti:

DarkFear
        28.11.2014 00:40
        0
        Sulje
        Niin eipä sitä koskaan pysty olemaan tarpeeksi mieliksi muille ihmisille missään asiassa, niin ihan sama miten sitä elämänsä elää, kun ei se ole kuitenkaan kaikille ihmisille tarpeeksi mieleen.

• Kukas nyt puhuu kirjoitti:

DarkFear
        28.11.2014 00:40
        0
        Sulje
        Niin eipä sitä koskaan pysty olemaan tarpeeksi mieliksi muille ihmisille missään asiassa, niin ihan sama miten sitä elämänsä elää, kun ei se ole kuitenkaan kaikille ihmisille tarpeeksi mieleen.

No eipä sillä elämällä ole mitään merkitystä, kun ei sitä pysty kuitenkaan koskaan olemaan tarpeeksi muiden ihmisten mieliksi, että siinä mielessä se on ihan yksi ja sama asia, että miten sitä oikein elää, kun ei sitä pysty kuitenkaan koskaan olemaan tarpeeksi mieliksi kaikille ihmisille.

• kukas nyt puhuu
        DarkFear kirjoitti:

No eipä sillä elämällä ole mitään merkitystä, kun ei sitä pysty kuitenkaan koskaan olemaan tarpeeksi muiden ihmisten mieliksi, että siinä mielessä se on ihan yksi ja sama asia, että miten sitä oikein elää, kun ei sitä pysty kuitenkaan koskaan olemaan tarpeeksi mieliksi kaikille ihmisille.

Äsken kirjoitit NAL:lle näin :
        DarkFear
        28.11.2014 00:26
        2
        Sulje

Siis pitääkö sen elämän parantamiseksi tehdä jotain vai ei? Päätä.

• 23r2
        DarkFear kirjoitti:

Sittenhän kannattaa nimenomaan matkustaa ja kokea asioita jos sillä ei oleväliä miten elää.

• 23r2 kirjoitti:

Sittenhän kannattaa nimenomaan matkustaa ja kokea asioita jos sillä ei oleväliä miten elää.

Totta kai sitä kannattaa kavereiden seurassa matkustella, mutta yksin sitä ei kyllä kannata nuoren miehen koskaan mihinkään matkailla, kun siitä vaan kuitenkin kaikki muut ihmiset ajattelevat kaikkea negatiivista ja ihmettelevät sitä, että miksei sitä ole nuorella miehellä ketään kavereita siellä mukana.

• DF=HC-atm kirjoitti:

Sinähän olet oikea mestari sen elämänlaadun parantamisessa ja TEKEMISESSÄ jotain asioiden hyväksi, etkä koskaan valita surkeuttasi.

Olet surkein hc-ätmi mitä maa päällään kantaa.

Niin eipä sitä koskaan pysty olemaan tarpeeksi muiden ihmisten mieliksi, vaikka mitä tekisi tai sanoisi, niin ihan sama asia, että miten sen elämänsä elää, kun kuitenkaan sitä ei pysty olemaan tarpeeksi muiden ihmisten mieliksi saatana!!!!!!!!

• DF= seinähullu
        DarkFear kirjoitti:

Totta kai sitä kannattaa kavereiden seurassa matkustella, mutta yksin sitä ei kyllä kannata nuoren miehen koskaan mihinkään matkailla, kun siitä vaan kuitenkin kaikki muut ihmiset ajattelevat kaikkea negatiivista ja ihmettelevät sitä, että miksei sitä ole nuorella miehellä ketään kavereita siellä mukana.

No ajattelevathan kaikki sinusta negatiivista jo nyt vaikket koskaan missään käy, mikä ero tuossa olisi paitsi että pääsisit johonkin.

• erkki-täti

Ihan paskoja otsikoita.

Silloin kun itse koen olevani tosi onneton, ei kyllä mikään noista päde.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5217
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4076
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2189
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1977
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1444
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1260
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1046
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      990
    Aihe