pikku joulut

piparia

onko palstan naiset olleet jo pikku jouluissa onko harrastettu haureutta tai sellaista näkynyt helka annatko miehellesi jouluna piparia entä pimppaloora stellaria jne tuleeko teille pukki käymään

28

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1nainen

Tarjosin äsken piparia kahvin kanssa ja tulee oikea pukki käymään :D

• kiltti atm

Onko tuoretta piparia ja suussa sulavaa?

• 1nainen

Parasta ennen lähellä, mutta hyvin uppos : D

• kiltti atm
        1nainen kirjoitti:

Parasta ennen lähellä, mutta hyvin uppos : D

Juotko 1nainen glögin kuumana vai kylmänä?

• 1nainen
        kiltti atm kirjoitti:

Juotko 1nainen glögin kuumana vai kylmänä?

Kuumana..Mitenkäs sinä?

• kiltti atm
        1nainen kirjoitti:

Kuumana..Mitenkäs sinä?

Glögi ei oikein maistu,mutta jouluolutta tulee juotua. Tänään sain ensimmäiset tortut, kun kävin tutun luona.

Milloinkas 1nainen tekee ensimmäiset tortut?

• 1nainen
        kiltti atm kirjoitti:

Glögi ei oikein maistu,mutta jouluolutta tulee juotua. Tänään sain ensimmäiset tortut, kun kävin tutun luona.

Milloinkas 1nainen tekee ensimmäiset tortut?

Meinasin tehdä lähempänä joulua ja leipoa jotain muutakin..

• kiltti atm
        1nainen kirjoitti:

Meinasin tehdä lähempänä joulua ja leipoa jotain muutakin..

Ok. Olisi hyvä elokuva kanssa tv:ssä, mutta pitää lähteä unille, että jaksaa aamulla nousta.

Hyvät yöt 1nainen.

• kiltti atm
        kiltti atm kirjoitti:

Ok. Olisi hyvä elokuva kanssa tv:ssä, mutta pitää lähteä unille, että jaksaa aamulla nousta.

Hyvät yöt 1nainen.

Niin ja onko se korvapuusti-tarjous vielä voimassa?

• 1nainen
        kiltti atm kirjoitti:

Niin ja onko se korvapuusti-tarjous vielä voimassa?

Nukahdin jo eilen.Tein viikko sitten korvapuusteja, sulla meni herkut ohi suun :D

• kiltti atm
        1nainen kirjoitti:

Nukahdin jo eilen.Tein viikko sitten korvapuusteja, sulla meni herkut ohi suun :D

Kerkesit syömään kaiken? Soita kun on seuraava satsi tai tuoretta torttua.

• 1nainen
        kiltti atm kirjoitti:

Kerkesit syömään kaiken? Soita kun on seuraava satsi tai tuoretta torttua.

Itse asiassa söin yhden ja loput lahjoitin :)

• muuten kyllä

Ensin pitäis olla töissä,että voi olal pikkujouluisa ja yksikään
      näistä ei sitä ole.

• pikku housut

onko palstan naisilla pikku jouluissa pikku housut päässä vai päällä onko pimpissä suolaa vai sokeria vai onko nahka vai villa sormikas

• 1nainen

Pikkuhousut alla, ei päällä ja suolaista suussa ja rukkaset kädessä..

• Örkki

Toivottavasti naiset pääsee pukin sylkkyyn jouluna istumaan.

• Vilkkain pikkujoulukausi on vasta edessä. Haureutta ei ole harrastettu koskaan niissä pikkujouluissa, joissa minä käyn - tai no, mistäs minä tiedän mitä jatkoille lähtijät tekevät, mutta suurin osa lähtee kyllä itseni tavoin tilaisuuden jälkeen kotia kohti.

Piparia tai torttua en Jännämiehelleni tarjoa. Kun en itse syö sokeria niin enpä myöskään leivo sokerisia herkkuja. Ostopipareihin joutuu tyytymään.

• Ikisinkku M

Tyypillistä naisajattelua "Kun en minä syö sokeria niin si syö sitten muutkaan" vaikka jännämies voisi tulla hyvälle mielelle juuri siksi kun leovoit hänelle ja vain hänen vuokseen mutta ei kun ei. Mitä arvelet, kun jännämies tuo sinulle joulukukan ja suklaata luuletko että hän itsensä vuoksi ne hankki? Ei vaan siksi kun sinä tykkäät niistä.

• erkki-täti
        Ikisinkku M kirjoitti:

Tyypillistä naisajattelua "Kun en minä syö sokeria niin si syö sitten muutkaan" vaikka jännämies voisi tulla hyvälle mielelle juuri siksi kun leovoit hänelle ja vain hänen vuokseen mutta ei kun ei. Mitä arvelet, kun jännämies tuo sinulle joulukukan ja suklaata luuletko että hän itsensä vuoksi ne hankki? Ei vaan siksi kun sinä tykkäät niistä.

Ihmettelen myös tuota nykyistä nollatoleranssia. Itse en ole makeiden herkkujen stalkkeri, mutta kohtuus kaikessa. Kohtuus, lagom, tarkoittaa sitä että uskalletaan joskus syödä torttu tai pipari tai vaikka munkkipossu seuran niin vaatiessa.

Ei pieni määrä sokrua kenestäkään sairasta tee, mutta liian tiukat raamit sairastuttavat henkisesti terveimmänkin :)

Pitäisi aina muistaa sellainen Suuri Linja elämässä. Ja varsinkin jouluna on hyvä aika omilla kätösillä tehdä ja ilahduttaa muita ihmisiä, eli tehdä vaikka torttuja ja pipareita muille! Kukaan ei pakota syömään, mutta läheisille ne itsetehdyt saattavatkin olla juuri se paras asia joulussa...Ei maistu samalta kuin kaupan vastaavat.

• Ikisinkku M kirjoitti:

Jännämies saa syödä sokeria niin paljon kuin sielu sietää, mutta minä teen ihan muita juttuja hänen ilahduttamisekseen kuin pipareita (enkä viittaa nyt seksiin vaan toista voi hemmotella muutenkin). Ja tottakai hän tietää, ettei minulle kannata tuoda suklaata.

• Örkki

Onhan se selvää jos Helka ei alkomahoolii ota, ni ei pätä kään.

• Ikisinkku M

Juotan monesti pikkujouluissa jonkun onnettoman makkaran hirveään kännin ja sitten nain sen karvaista miespersettä.

• Komea atm.

Lähden itse huomenna laivalle pikkujouluihin. Pistän puvun päälle ja tarjoan naisille drinkkejä. Toivottavasti saan sitten pillua.

• Valitettavasti iltaluennot estävät ainakin yksiin pikkujouluihin menon, ja toisista pikkujouluista taas en oo varma viitsinkö mennä muutenkaan.

En usko enää pukkiin, joten tuskinpa semmoinen uskaltaa minun luonani vierailla.

• kiltti atm

Kai pukki tietää missä tuhma stellaria asuu.

• mielinkielin mies

En harrasta pikkujouluja. En pidä yleettömästä syömisestä ja ryyppäilystä.

• Janna 28

Tasan vuosi sitten pikkujouluissamme join liikaa. Illan mittaan tunnelma minun ja esimieheni välillä kuumeni niin villiksi, että päädyimme harrastamaan seksiä hänen autonsa takapenkillä. Työkavereille lipsahdus ei paljastunut, vaan jäi onneksi pomoni ja minun väliseksi salaisuudeksi.

Kotona jäin kiinni. Pesukonetta täyttäessään mieheni käsiin osui pesuun heittämäni pikkujoulumekko. Takapenkin vaakamambossa mekolleni oli päätynyt siemennestettä. Mieheni oli helppo päätellä, mitä oli tapahtunut. Hän jätti eropaperit vajaa viikko seikkailuni jälkeen. Avioliiton päättyminen oli tietenkin musertavaa, mutta ensimmäinen kerta auton takapenkillä ei ole jäänyt viimeiseksi. Se oli niin jännittävää.

• ...

Ei nössöä ATM:ää kaivata työpaikan pikkujouluihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5278
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4121
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2229
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2068
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1464
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1066
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe