En suosittele, sillä tämä jos jokin on Extremeä: Sidoin veljen ja tämän kaverin kanssa mummoni potkukelkan monkeyn (pikkumopo) perään, minä tasapainottelemaan kelkan "ajajaksi" ja veljen kaveri istumaan painoksi, veli mopon selkään ja ei kun menoksi.
Meillä meni ihan hyvin n. 1,5km kunnes tuli alamäki. Siinä menetin kelkan hallinnan ja melkoista vauhtia kumautimme kovaan hankeen! Minä lensin monta metriä jäiseen rinteeseen ja kelkka tuli perässä suoraan päin naamaani. Veljen kaveri läytyi sieltä hangesta ja kovasti hauskaa oli..
Olkaluuhun tuli hiusmurtuma ja alahuuli paisui järkyttäväksi.
Mummon potkukelkalla hankeen
2
408
Vastaukset
- nomad999
Potkukelkat todella ovat vaarallisia väärissä käsissä :)
Laskinpa kerran kaverini kanssa potkukelkalla jäämäkeä alas. Jossain vaiheessa tuli stoppi mäessä olleeseen karahkaan ja lensin jalaksilta komealla puolivoltilla kelkan kyydissä istuneen kaverini päälle (joka myös oli pudonnut kyydistä).
Mustelmia pahempia seurauksia ei ollut ja kelkka (ehjä kun oli) hilattiin uudestaan mäen päälle. Me älyn jättiläiset ;)- jiijii
aika extriimit hypyt otin itsekin potkukelkalla ala-asteiässä. laskettiin kaverin kanssa jyrkkää mäkeä alas, kaveri istui kyydissä ja minä ohjasin. tultiin alas risteykseen ja aiottiin kääntyä erään kaupan pihaan, no eipä kääntynyt ja bam, suoraan jäiseen penkkaan, siinä vähän aikaa vilisi maisemat kunnes istuin perseelläni lumihangessa ja ihmettelin että minnehän se kaveri hävisi! no minähän olin lentänyt voltilla sen yli! siellähän se istui pari metriä minun takana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64215Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1152546Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681078Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2081011- 39952
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38911- 47884
- 36846
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke120836Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35802