Millä kuusikoloavaint tot kuuluu säätää ku mikää ei nappaa siihen, Mexico fender stratocaster, säätöruuvi kaulan yläpäässä. Ei oo pyörähtänyt, mikään avain ei vain äy siihen. Jotkut sanoi että se on 3/16 se koko näköjään tuumissa...
http://www.amazon.com/Fender-T-Shaped-Truss-Rod-Tool/dp/B003AYP9B8
TOI NÄYTTÄÄ IHAN ARMOTTOMAN PIENELTÄ............
Apua.
Kaularaudansäätöavain?
4
1469
Vastaukset
- ByVV
7,8,9 kuusiokolo, eikö mikään noista käy?
- NoJust...
No jos noin on tuumiksi merkitty koko, niin sehän milleiksi muutettuna pikkasta vajaa 5 mm, eli 5 mm kuusioavain on ahdas ja 4 mm taitaa pyöriä tyhjää?
Itsekki oisin veikannu, että ois isommalle avaimelle tehty, mutt kai tollanen sitt riittää?!- Mika....
Joo riittää se eli siis ilman muuta tuumamitoituksen avain, mutta ei se ole kovin iso fenderissä (mulla ei ole meksikon fenkkua vaan vanha ameriikan strato, mutta avain on yllättävän pikkuinen).
- 808000r0wejrojoj
Tuo kuvassa oleva on just se oikea. Olen tämän tiedon täällä kertonut toisessa viestiketjussa eli menee juurikin Mexicon Fenderiin tuo ja tuolla tuumakoolla.
Ja tiedoksi, että ne millimetrit ei käy vaan pitää olla tuumakokoiset työkalut, myös ne pienet jolla tallassa säädetään paloja ym.
Jos käyttää niitä millimeterin eli meidän mitotuksen työkaluja niin joko ne ei mahdu tai sitten ne pyöristää niitä säätöosien kulmia pyöreäksi mikä ei liene kovin kiva juttu jos ne sitten joutuu uusimaan kun menee väärällä työkalulla sinne tökkimään ja vääntelemään.
Ja tuo kuva ei tietenkään ole luonnolisessa koossa tietystikkään.
Hommaat ton ja sillä homma sujuu oikein ja helposti ja säädät sitä kaulaa kerrallaan 1/8 tai 1/6 tai 1/4 kierrosta ja maksimissaan ei sitten yli 1/2 kierrosta, se kaula kuitenkin hieman hakee jälkijunassa säätämisen jälkeen balanssia kielten vedon ja kaulan vedon suhteen, niin ja joutunet säätämään myöskin sitten niitä jousia tallasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1411775- 401678
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631430- 681315
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2161197Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791123- 701093
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19979- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898