Pääministeri Stubb: Olen iloinen, että eduskunta sanoi "tahdon"
http://yle.fi/uutiset/paaministeri_stubb_olen_iloinen_etta_eduskunta_sanoi_tahdon/7658245
Artoo ottaa siis niin päähän niin päähän niin päähän...:D
Arton idoli äänesti puolesta. HYVÄ!
19
87
Vastaukset
- Yhtä lailla
se ottaa myös sinua päähän. Vai millainen persoona on ottanut sinussä tänään vallan. Oletko tänään uskovaispoitsu?
totuusonvoittaja kirjoitti:
Toivottavasti äänestää Nato äänestyksessä puolesta
Nimensä mukainen black friday tuli itkettyä katkerasti
Mutta työ tuon hirvittävän lain estämiseksi ei ollut turha. Mikään työ mikä tehdään Jumalan nimessä ja tahdosta ja Jumalan sanan mukaan ei mene hukkan- KTS (Ei kirj.)
totuusonvoittaja kirjoitti:
Toivottavasti äänestää Nato äänestyksessä puolesta
Tottahan toki me Turkin kanssa mennään sotilasilittoon!
HAHAHAHAHA!!!!! - aaroninparta
KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
Tottahan toki me Turkin kanssa mennään sotilasilittoon!
HAHAHAHAHA!!!!!Ev lut kirkosta erosi eilen tuhansia, kohta kirkosta ei ole jäljellä kuin eappi.
- Lopun Merkit
totuusonvoittaja kirjoitti:
Nimensä mukainen black friday tuli itkettyä katkerasti
Mutta työ tuon hirvittävän lain estämiseksi ei ollut turha. Mikään työ mikä tehdään Jumalan nimessä ja tahdosta ja Jumalan sanan mukaan ei mene hukkanälä arto suottaITKE,
noi äänestystuloksethan kertoo ihan ilmiselvästi
että eletään Lopun Aikaa,
jolloin
jumalattomuus lisääntyy ihan eduskunnassakin
onhan se Raamatun kirjoituksissakin ennustettu
kristitty iloitsee:
vapautus Lähenee,
pian Jumala pyyhkäisee kaikki S*tanan joukot POIS Tellukselta - KTS (Ei kirj.)
aaroninparta kirjoitti:
Ev lut kirkosta erosi eilen tuhansia, kohta kirkosta ei ole jäljellä kuin eappi.
Suomen evankelisluterilaiseen kirkkoon on liitytty tämän viikonlopun aikana tavanomaista vilkkaammin.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014113018879530_uu.shtml KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
Tottahan toki me Turkin kanssa mennään sotilasilittoon!
HAHAHAHAHA!!!!!Joo sotaan kts:n idollia irania ja isisiä vastaan
HAH HAH HAAAAA!!!!
- Jani.
Pääseekö nyt mosGAYoissakin miehet naimisiin??
- KTS (Ei kirj.)
No ensin on vuorossa SynGAYgat
- Jani.
KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
No ensin on vuorossa SynGAYgat
Hahaha olipa huono kuten sinäkin, surkea yritys
- KTS (Ei kirj.)
Jani. kirjoitti:
Hahaha olipa huono kuten sinäkin, surkea yritys
Vastataan sillä tasolla minne vastapuolikin on itsensä laskenut.
- Jani.
KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
Vastataan sillä tasolla minne vastapuolikin on itsensä laskenut.
No joko on sulhanen katsottu Tehranista, islamilaiseen tyyliin et varmaan nai
yli 12 vuotiaita?
Tiedät kai että pedofilia on Suomessa rangaistavaa, toisin kuin muslimimaissa? KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
No ensin on vuorossa SynGAYgat
Koska kts.n häät ovat mikä on kts:n morsiuspuku????
- pikahäät
totuusonvoittaja kirjoitti:
Koska kts.n häät ovat mikä on kts:n morsiuspuku????
30 sekunnin huntu varmaan
KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
No ensin on vuorossa SynGAYgat
Joo neiti kts pääsee myös naimisiin mistä iranissa hirtettäisiin
- 10+15
" Naimisiin."
Jeesus herättää lesken pojan ...nainissa. hups! - KTS (Ei kirj.)
Homma meni muuten varsin rauhallisissa merkeissä.
Poliisi otti kiinni vain yhden munanheittäjän.
Se oli varmaan Arto.
:D
http://www.metro.fi/uutiset/a1387808486082 - hiekkalaatikolle
KTS:n ihannekulttuurissa seksuaalivähemmistöjen edustajat kokevat lähes säännönmukaisesti akuutin kirurgisen operaation jossa heidän päänsä irroitetaan muun ruumiin yhteydestä.
HYVÄ! HIENOA! ;-DDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 94542
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43486
- 47437