Arton idoli äänesti puolesta. HYVÄ!

KTS (Ei kirj.)

19

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhtä lailla

      se ottaa myös sinua päähän. Vai millainen persoona on ottanut sinussä tänään vallan. Oletko tänään uskovaispoitsu?

      • Toivottavasti äänestää Nato äänestyksessä puolesta


      • totuusonvoittaja kirjoitti:

        Toivottavasti äänestää Nato äänestyksessä puolesta

        Nimensä mukainen black friday tuli itkettyä katkerasti

        Mutta työ tuon hirvittävän lain estämiseksi ei ollut turha. Mikään työ mikä tehdään Jumalan nimessä ja tahdosta ja Jumalan sanan mukaan ei mene hukkan


      • KTS (Ei kirj.)
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Toivottavasti äänestää Nato äänestyksessä puolesta

        Tottahan toki me Turkin kanssa mennään sotilasilittoon!

        HAHAHAHAHA!!!!!


      • aaroninparta
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Tottahan toki me Turkin kanssa mennään sotilasilittoon!

        HAHAHAHAHA!!!!!

        Ev lut kirkosta erosi eilen tuhansia, kohta kirkosta ei ole jäljellä kuin eappi.


      • Lopun Merkit
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Nimensä mukainen black friday tuli itkettyä katkerasti

        Mutta työ tuon hirvittävän lain estämiseksi ei ollut turha. Mikään työ mikä tehdään Jumalan nimessä ja tahdosta ja Jumalan sanan mukaan ei mene hukkan

        älä arto suottaITKE,

        noi äänestystuloksethan kertoo ihan ilmiselvästi
        että eletään Lopun Aikaa,
        jolloin
        jumalattomuus lisääntyy ihan eduskunnassakin

        onhan se Raamatun kirjoituksissakin ennustettu

        kristitty iloitsee:
        vapautus Lähenee,
        pian Jumala pyyhkäisee kaikki S*tanan joukot POIS Tellukselta


      • KTS (Ei kirj.)

      • KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Tottahan toki me Turkin kanssa mennään sotilasilittoon!

        HAHAHAHAHA!!!!!

        Joo sotaan kts:n idollia irania ja isisiä vastaan

        HAH HAH HAAAAA!!!!


    • Jani.

      Pääseekö nyt mosGAYoissakin miehet naimisiin??

      • KTS (Ei kirj.)

        No ensin on vuorossa SynGAYgat


      • Jani.
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        No ensin on vuorossa SynGAYgat

        Hahaha olipa huono kuten sinäkin, surkea yritys


      • KTS (Ei kirj.)
        Jani. kirjoitti:

        Hahaha olipa huono kuten sinäkin, surkea yritys

        Vastataan sillä tasolla minne vastapuolikin on itsensä laskenut.


      • Jani.
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Vastataan sillä tasolla minne vastapuolikin on itsensä laskenut.

        No joko on sulhanen katsottu Tehranista, islamilaiseen tyyliin et varmaan nai
        yli 12 vuotiaita?
        Tiedät kai että pedofilia on Suomessa rangaistavaa, toisin kuin muslimimaissa?


      • KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        No ensin on vuorossa SynGAYgat

        Koska kts.n häät ovat mikä on kts:n morsiuspuku????


      • pikahäät
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Koska kts.n häät ovat mikä on kts:n morsiuspuku????

        30 sekunnin huntu varmaan


      • KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        No ensin on vuorossa SynGAYgat

        Joo neiti kts pääsee myös naimisiin mistä iranissa hirtettäisiin


    • 10+15

      " Naimisiin."

      Jeesus herättää lesken pojan ...nainissa. hups!

    • KTS (Ei kirj.)
    • hiekkalaatikolle

      KTS:n ihannekulttuurissa seksuaalivähemmistöjen edustajat kokevat lähes säännönmukaisesti akuutin kirurgisen operaation jossa heidän päänsä irroitetaan muun ruumiin yhteydestä.

      HYVÄ! HIENOA! ;-DDD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      94
      542
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      486
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe