Isot Tissit näky

koulupoika kovana

oli pukukopissa kokeilemassa ninen puseroita ja ei ollut rintsikoita ja verho oli puoliksi auki niin näkyipäs isot lollot häneltä.

15

1685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tirkistelijä oot!

      Mitäs kyttäät toisten tisuja? Lasten ruokapalloja?

      • herrojen kullit=

        Ja taas on herroja liikkeellä että, ihan munalle haisee!


    • Poka kovana

      Ei ne lapset niitä tissejä syö, nehån imeee niistä elixsiiriä ja mä puristelen ja nuoleskelen niitä innokkaasti samoin kun sitä minne voi työntyä sisäänkin.

    • Pojalla kovana

      Eipäs oo nyt nähnyt tissejäkään.

    • koulu poka

      Nyt sai taas nähä ja pääsinpäs kokeileenkin kun pyysin, tissi miehet hei hei hei!!!!

    • määkin ja määkin

      Rovaniemi on oikea tissikaupunki, olen huomannut.

    • Poka taas

      Missäköhän ne tissit pomppivat näin joulunaikaan siis ne jotka oli hurjastelllut kaupungilla.

    • Matti J.

      Pääsinpäs minäkin puristeleen kunnon pallukoita viimeinkin, oli hiukka hiprakassa neito ja tuli väkisin kyytiini hotellilta, no minähän kiinnitin huomioni välittömästi uhkeisiin rintoihin kun pullistelivat kaula-aukosta isona ja kiinteinä lähes kokonaan ulkona ja tyttöhän kallistui minun syliini makaamaan en malttanut pitää kouriani erossa vaan aloin puristeleen uhkeita kimmoisia rintoja josta tyttö näytti pitävän kovastikkin, siinäpäs sitten touhuttiin enemmänkin, mutta oli ihanat kiihoittavat rinnat.

    • Hui tissejä

      Olipas taas tosi tuumet, huh huh.

    • Oula Kaas

      Jo vain oliki isot tuumet.

    • Pekka Pieti

      Nyt oli poka semmoset utareet käsittelyssä että eipähän ole ennen ollu, piti kaksin käsin ottaa kiini eikä sittekkään kädet riittäny ympäri, oi autuutta.

    • joo joo oli

      Joo mutta mulla oli semmonen tamma että piti kietoa käsivarret tissien ympäri että ylti.

    • kovat nänsyt

      Tissejä näkee nykyään harvemmin kun on talvi, kesällä ne ihan tahallaan näyttelee ja kiusaa meitä poikia/miehiä.

    • usein lenkillä

      Yksi se vaan siellä Ahkiomaantiellä olevan talon ikkunassa esittelee ihania isoja rintojaan, aaaahhhhh

    • sen iän ohittanut

      On aivan imeväisiässä olevien juttuja. Osaako ne, jo nuinki paljon kirjoittaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      106
      1982
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1460
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      99
      1403
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1154
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      479
      1085
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      49
      961
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      882
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      846
    Aihe