Hänen koko nimensä on Darra Tsirra Sonneofabitch. Tämä tiedoksi palstalaisille.
POIKANI DARRA TSIRRA
41
66
Vastaukset
Kunnon vanhemman tavoin olet tietenkin ylpeä lapsestasi.
Kyllä minäkin olisin.- Heluna lehmä
Olispa kummallista, jos ketun pennuut olisivatkin sonneja
- Sonne
Kiitos kiitos. Riisuin juuri pois epämukavat ja puristavat friikkivaatteeni. Nyt saa paljon paremmin henkeä.
Saako olla sushia? lohta ja muuta sälää sisällä, wasabia päällä.
(Naurua) - Sonne
Sonne kirjoitti:
Kiitos kiitos. Riisuin juuri pois epämukavat ja puristavat friikkivaatteeni. Nyt saa paljon paremmin henkeä.
Saako olla sushia? lohta ja muuta sälää sisällä, wasabia päällä.
(Naurua)Hirveen vaikea kirjoittaa pelkällä vasemmalla kädellä. Kuin jotain rukoilijasirkan huitomista heinikossa.
(Naurua) Heluna lehmä kirjoitti:
Olispa kummallista, jos ketun pennuut olisivatkin sonneja
Minulla on neljä poikaa. On kuule syytäkin olla heistä jokaisesta helkkarin ylpeä.
Sonne kirjoitti:
Hirveen vaikea kirjoittaa pelkällä vasemmalla kädellä. Kuin jotain rukoilijasirkan huitomista heinikossa.
(Naurua)Minne riisikippoon jätit oikean kätesi? Sushia, juu kiitos kiitos. Vuosia edellisestä. Minusta ne liemet ovat vain liian suolaisia. Ja riisin oltava täsmälleen onnistunutta, muuten koko ateria on susi.
- Sonne & piip-show
Sonne kirjoitti:
Hirveen vaikea kirjoittaa pelkällä vasemmalla kädellä. Kuin jotain rukoilijasirkan huitomista heinikossa.
(Naurua)Minulle jäi tästä aamusessiosta sellainen tunne, että olin hetken näkyvissä.
Tätä on hieman vaikea selittää, koska niin ei ole koskaan aiemmin tapahtunut.
Tilanne on samaan alikaan sekä miellyttävä että outo, lähes kammottava...
(Haen päästäni sanaa)
... lapsellinen.
(Naurua) - Sonne
elisakettu kirjoitti:
Minne riisikippoon jätit oikean kätesi? Sushia, juu kiitos kiitos. Vuosia edellisestä. Minusta ne liemet ovat vain liian suolaisia. Ja riisin oltava täsmälleen onnistunutta, muuten koko ateria on susi.
Syön oikealla. En tiedä miksi. Ehkä siksi, että läppäri on oikealla ja ruoka vasemmalla. Ristiin on vaikea syödä susia.
(Mums) - runontaja off
elisakettu kirjoitti:
Minne riisikippoon jätit oikean kätesi? Sushia, juu kiitos kiitos. Vuosia edellisestä. Minusta ne liemet ovat vain liian suolaisia. Ja riisin oltava täsmälleen onnistunutta, muuten koko ateria on susi.
Hukka parka kun joutuu syömään hukkaan mennyttä sushia
- Sonne
Sonne kirjoitti:
Syön oikealla. En tiedä miksi. Ehkä siksi, että läppäri on oikealla ja ruoka vasemmalla. Ristiin on vaikea syödä susia.
(Mums)Tässä mun "liemipullossa" ei lue sanaakaan muuksi kieleksi kuin Japaniksi, joten en paljon sen prosenteista tiedä.
Asiaa ei voi tutkia kuin maistelemalla. Taitaa olla etikkaa. Suolaista etikkaa. Lienee riisistä peräisin sekin.
- Sonneton äiti
Minulla taas on onnellinen perhe
Sonne liinee kai pikku vahinko, vai kuinka?
Konddoomi puhkesi pahaan aikaan
Otan osaa sonneene - RUNONTAJA OFF
TEE SINÄKIN JOTAIN HYÖDYLLISTÄ JA KÄY ALLEKIRJOITTAMASSA ADRESSI
http://www.adressit.com/vakuutuslaakarit_on_asetettava_totuusvelvoitteen_piiriin- runontaja off
elisakettu kirjoitti:
Hirttikö kapsluukki taas päälle?
Oliko hankala päivä vai mitä huutelet siellä?MITÄÄ! EI KUULUU! Ai kas kapsäkki jäänyt päälle, jo helpotti.
Linnuille laittelen ruokintapaikkoja ja sitten voisi tuunailla oraville pähkinäpaikan - Sonne
runontaja off kirjoitti:
MITÄÄ! EI KUULUU! Ai kas kapsäkki jäänyt päälle, jo helpotti.
Linnuille laittelen ruokintapaikkoja ja sitten voisi tuunailla oraville pähkinäpaikanOotsä aina tollanen oravien oma spöpöliini siellä pihalla?
(Naurua friikkivaatteissa) - runontaja off
Sonne kirjoitti:
Ootsä aina tollanen oravien oma spöpöliini siellä pihalla?
(Naurua friikkivaatteissa)Mä oon tälläinen söpö ja voin huudella vähän sillai. Nyt pitää mennä laittaa kolmas ruokintateline linnuille.
- Sonne
runontaja off kirjoitti:
Mä oon tälläinen söpö ja voin huudella vähän sillai. Nyt pitää mennä laittaa kolmas ruokintateline linnuille.
Joillakin tuo luonto kutsuu. Mä kun kuuntelen, niin kuuluu vain liian kovalla soivaa musiikkia.
(Naurua) runontaja off kirjoitti:
MITÄÄ! EI KUULUU! Ai kas kapsäkki jäänyt päälle, jo helpotti.
Linnuille laittelen ruokintapaikkoja ja sitten voisi tuunailla oraville pähkinäpaikanVai pähkinäpiilo? Ei ole pitkään . .
Minulla kuule alkoi vaihteeksi loma. Meinasin viettää hillitöntä, epäterveellistä ja irstailevaa elämää koko viikon ja haistattaa pitkät pötkäleet koko kikkareentärkeälle organisaatiolle, joka kutsuu itseään erääksi merkittäväksi hyvinvoinnin keskukseksi.- Sonne
elisakettu kirjoitti:
Vai pähkinäpiilo? Ei ole pitkään . .
Minulla kuule alkoi vaihteeksi loma. Meinasin viettää hillitöntä, epäterveellistä ja irstailevaa elämää koko viikon ja haistattaa pitkät pötkäleet koko kikkareentärkeälle organisaatiolle, joka kutsuu itseään erääksi merkittäväksi hyvinvoinnin keskukseksi.Säteilyturvakeskus?
(Naurua) Sonne kirjoitti:
Säteilyturvakeskus?
(Naurua)*ratkis*
Joo. Monesti miellän sen lähinnä lentokentäksi.
Oletko itse lomalla vai siirtynyt friilanseeraamaan kokopäiväisesti?Meinaatko, että järjestelmämme kestäisi viidensadantuhannen työtätekevän ihmisen jäämisen varhaiselle eläkkeelle välittömasti...ei ikinä. Vaikka laki muuttuisikin tältä osin, niin se korvattaisiin jollain muulla lailla, asetuksella jne. matka jatkuisi ja luultavasti vielä huonoimmin ehdoin.
- Sonne
elisakettu kirjoitti:
*ratkis*
Joo. Monesti miellän sen lähinnä lentokentäksi.
Oletko itse lomalla vai siirtynyt friilanseeraamaan kokopäiväisesti?Biletyksen jälkimaininkeja. Yskä on niin kova, että kylkiluut napsahtelee kuin oksat. Lievästi kivuliasta.
Nou gut Sonne kirjoitti:
Biletyksen jälkimaininkeja. Yskä on niin kova, että kylkiluut napsahtelee kuin oksat. Lievästi kivuliasta.
Nou gutHinkuyskä vai keuhoputken tulehdus?
Mää tiijän, röökääminen pakkasessa auttaa asiaa.
Nonni poikaseni, kuumaa mehua juomaan siitä. Ja pyydä panacod-resepti.- runontaja off
elisakettu kirjoitti:
Vai pähkinäpiilo? Ei ole pitkään . .
Minulla kuule alkoi vaihteeksi loma. Meinasin viettää hillitöntä, epäterveellistä ja irstailevaa elämää koko viikon ja haistattaa pitkät pötkäleet koko kikkareentärkeälle organisaatiolle, joka kutsuu itseään erääksi merkittäväksi hyvinvoinnin keskukseksi.Yhdellä asiakkaalla on sellainen vähän linnunpönttöä muistuttava, edessä muovilevy ja kansi nostettavissa saranan avulla. Sisällä pähkinöitä ja oravat käy noukkimassa tarpeeseen.
- Sonne
elisakettu kirjoitti:
Hinkuyskä vai keuhoputken tulehdus?
Mää tiijän, röökääminen pakkasessa auttaa asiaa.
Nonni poikaseni, kuumaa mehua juomaan siitä. Ja pyydä panacod-resepti.Kp. Kieltämättä se oli hieman typerää. Ensinnäkin koko reissu sinne skutsiin oli aivan järjetön (Grani), ja asusteet olivat sitten mitä olivat. Siellä oli täysi talvi, vaikka tästä -kesäisestä Helsingistä . on sinne matkaa metro, juna ja bussi, vähän kävelyä. Sitten syötiin ja vedettiin perseet ja juostiin pitkin kortteleita jonkun piskin perässä. Mä en nähnyt koko eläintä.
Kaksi savuketta.
(Naurua) - runontaja off
runontaja off kirjoitti:
Yhdellä asiakkaalla on sellainen vähän linnunpönttöä muistuttava, edessä muovilevy ja kansi nostettavissa saranan avulla. Sisällä pähkinöitä ja oravat käy noukkimassa tarpeeseen.
Tuossa ohessa piti käydä talkkarille sanomassa, että paskavesisäiliö on täysi ja kellari tulvii.
Sonne kirjoitti:
Kp. Kieltämättä se oli hieman typerää. Ensinnäkin koko reissu sinne skutsiin oli aivan järjetön (Grani), ja asusteet olivat sitten mitä olivat. Siellä oli täysi talvi, vaikka tästä -kesäisestä Helsingistä . on sinne matkaa metro, juna ja bussi, vähän kävelyä. Sitten syötiin ja vedettiin perseet ja juostiin pitkin kortteleita jonkun piskin perässä. Mä en nähnyt koko eläintä.
Kaksi savuketta.
(Naurua)Hauska metsäreissuhan teillä oli ja tosta taudistakin paranee, vaikka ilkeä onkin. Otat seuraavalla kerralla oikeat sukat (jalat pitää ehdottomasti olla lämpimät ja kuivat). Ja sitä viinaa kannattaa lotrata niihin jalkapohjiinkin.
- Sonne
elisakettu kirjoitti:
Hauska metsäreissuhan teillä oli ja tosta taudistakin paranee, vaikka ilkeä onkin. Otat seuraavalla kerralla oikeat sukat (jalat pitää ehdottomasti olla lämpimät ja kuivat). Ja sitä viinaa kannattaa lotrata niihin jalkapohjiinkin.
Häh?
(Reps) runontaja off kirjoitti:
Tuossa ohessa piti käydä talkkarille sanomassa, että paskavesisäiliö on täysi ja kellari tulvii.
Ja potut ja hillopurkit kelluu siellä keskellä...
Huh, toivottavasti säiliöseppo tulee pian.- Sonne
Sonne kirjoitti:
Häh?
(Reps)Siis käynkö mä seisomaan jonkun boolimaljaan?
(Naurua) Sonne kirjoitti:
Siis käynkö mä seisomaan jonkun boolimaljaan?
(Naurua)*kierii*
Ajattelin ensin ehdottaa, että hierot sitä alkoholia jalkapohjiin, heti kun huomaat nuhan/yskän/flunssan ensioireet. Sellanen vanha pappakonsti, mutta ehkä tuo sun idea onkin toimivampi.- runontaja off
elisakettu kirjoitti:
Ja potut ja hillopurkit kelluu siellä keskellä...
Huh, toivottavasti säiliöseppo tulee pian.Perunakellari on hiirien valtaama ja erillään rekennuksesta. Voisi mennä tyhjentämään se, jotta sa syksyllä halvemmat auringonkukansiemenet varastoitua sinne. Toki muutaman euron hintaero normaali 22.50 € ja ale 19,00 euroa ei maailmaa kaada. Yhtä paljon menee veikkauspeleihin kuukaudessa mitä viiden säkin säästöllä.
Mutta keskuslämmityssysteemi on samassa tilassa ja jos vesi nousee 40 cm, simahta poltin. Se tosin vaatii 2 000 litraa (noin).
Saas nähdä milloin huomaavat talossa olevan vesimittari, josta voi katsoa paljonko on viimeisen käytön jälkeen vettä käytetty.
Ja sama juttu lämmitysöljyn kanssa, oli loppunut toissaviikon lauantaina ja oltiin viisi päivää ilman lämmitystä.
Jos olisi ollut 20 asteen pakkanen ja joku keksi sulkea kiertovesipumpun, olisi putrket olleet jäässä. - runontaja off
runontaja off kirjoitti:
Perunakellari on hiirien valtaama ja erillään rekennuksesta. Voisi mennä tyhjentämään se, jotta sa syksyllä halvemmat auringonkukansiemenet varastoitua sinne. Toki muutaman euron hintaero normaali 22.50 € ja ale 19,00 euroa ei maailmaa kaada. Yhtä paljon menee veikkauspeleihin kuukaudessa mitä viiden säkin säästöllä.
Mutta keskuslämmityssysteemi on samassa tilassa ja jos vesi nousee 40 cm, simahta poltin. Se tosin vaatii 2 000 litraa (noin).
Saas nähdä milloin huomaavat talossa olevan vesimittari, josta voi katsoa paljonko on viimeisen käytön jälkeen vettä käytetty.
Ja sama juttu lämmitysöljyn kanssa, oli loppunut toissaviikon lauantaina ja oltiin viisi päivää ilman lämmitystä.
Jos olisi ollut 20 asteen pakkanen ja joku keksi sulkea kiertovesipumpun, olisi putrket olleet jäässä.Olen näköjään heittänyt ne muovit pois. Aina ei voi voittaa
runontaja off kirjoitti:
Perunakellari on hiirien valtaama ja erillään rekennuksesta. Voisi mennä tyhjentämään se, jotta sa syksyllä halvemmat auringonkukansiemenet varastoitua sinne. Toki muutaman euron hintaero normaali 22.50 € ja ale 19,00 euroa ei maailmaa kaada. Yhtä paljon menee veikkauspeleihin kuukaudessa mitä viiden säkin säästöllä.
Jos olisi ollut 20 asteen pakkanen ja joku keksi sulkea kiertovesipumpun, olisi putrket olleet jäässä.Kallis talonmies omistajalla ja asukkailla.
Mitä teette auringonkukan siemenillä?- määmy
runontaja off kirjoitti:
Mä oon tälläinen söpö ja voin huudella vähän sillai. Nyt pitää mennä laittaa kolmas ruokintateline linnuille.
Ai ku kiva.
- määmy
runontaja off kirjoitti:
Meil o hälytin, ku 9 tonni o täys, tulee häläri. Säiliö o 10 tonnii.
- määmy
elisakettu kirjoitti:
Kallis talonmies omistajalla ja asukkailla.
Mitä teette auringonkukan siemenillä?Joo, jos kellari kastuu, tulee homemurhe. Kandeis valittaa talkkarin esimiehel.
- määmy
modelli kirjoitti:
Meinaatko, että järjestelmämme kestäisi viidensadantuhannen työtätekevän ihmisen jäämisen varhaiselle eläkkeelle välittömasti...ei ikinä. Vaikka laki muuttuisikin tältä osin, niin se korvattaisiin jollain muulla lailla, asetuksella jne. matka jatkuisi ja luultavasti vielä huonoimmin ehdoin.
Vois kestää, duunittomii täl hetkel 200 - 300 000 ja piiloduunittomii toine mokoma
Googlasin tos yhes päiväs. Jo 180 luvul päättäjät julkistivat maahamuuttajii o otettava lisää, ku tulee duunaripula. elisakettu kirjoitti:
Kallis talonmies omistajalla ja asukkailla.
Mitä teette auringonkukan siemenillä?Auringonkukan siemenet menee linnuille.
määmy kirjoitti:
Meil o hälytin, ku 9 tonni o täys, tulee häläri. Säiliö o 10 tonnii.
Täälläkin on hälytin, tosin silloinen talkkari kun muutin taloon, oli katkonut johdot, ettei hälytin häiritse hänen rauhaansa. Säiliö on alimitoitettu asukasmäärään nähden. Jotain 5 000 litraa. Tyhjentäjä taisi käydä ja voin mennä suihkuun
- Neiti Näpsä
Kiitos tiedosta. Tämä on hyvä aloitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551172
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1511141Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601075Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo82956Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu45874Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55818Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54770Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54765KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71711- 32692