Minä en taas ymmärrä mitä minä tein väärin.

no hö

Olen yhden naisen kanssa pitänyt aktiivisesti yhteyttä suunnilleen kuukauden.
Nyt hölmönä menin viikonloppuna hommaamaan ja laittamaan ohikulkumatkalla kukkakimpun naisen auton tuulilasiin. Ja illalla laitoin viestiä että minä se olin ja tunnustin ihastuneeni.
Mutta eipä ole sen jälkeen emännästä mitään kuulunut ja eikä ole viesteihinikään vastannut.
Odotanko vai luovutanko?

99

698

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet henkinen ätmi

Ei nainen halua kukkapuskaa vaan kunnon panon jokaiseen aukkoonsa.

• Salix

Vähän heikolta näyttää. Ihastunut ihminen on yleensä aktiivinen ottamaan yhteyttä, tai ainakin vastaamaan yhteydenottoihin.

• olet henkinen ätmi
        Salix kirjoitti:

Vähän heikolta näyttää. Ihastunut ihminen on yleensä aktiivinen ottamaan yhteyttä, tai ainakin vastaamaan yhteydenottoihin.

Onhan se nyt aivan saatanan typerää liehitellä naista kukkapuskilla ja lahjoilla. Vasta kun pantu useamman kerran ja miellään myös anukseen voi alkaa miettimään naisen lahjontaa jollain pikkujutulla. Mutta nainen ei kaipaa romanttisia tekoja, se on miehen harha. Nainen haluaa seksiä.

• olet henkinen ätmi kirjoitti:

Onhan se nyt aivan saatanan typerää liehitellä naista kukkapuskilla ja lahjoilla. Vasta kun pantu useamman kerran ja miellään myös anukseen voi alkaa miettimään naisen lahjontaa jollain pikkujutulla. Mutta nainen ei kaipaa romanttisia tekoja, se on miehen harha. Nainen haluaa seksiä.

"Vasta kun pantu useamman kerran ja miellään myös anukseen voi alkaa miettimään naisen lahjontaa jollain pikkujutulla. Mutta nainen ei kaipaa romanttisia tekoja, se on miehen harha. Nainen haluaa seksiä."

Jaa, itse taas olin ihan myyty siitä että viimeisin deitti antoi ekoilla treffeillä kaiken muun päälle vielä rasian suklaata, koska kukaan muu mies ei ole toistaiseksi niin tehnyt vaikka olen aina haaveillut miehestä joka edes kerran toisi kukkia ja suklaata. Ilmeisesti nykymiehille on juurtunut liiankin tehokkaasti tuo mantra "eivät naiset romanttisia eleitä arvosta", kun nyt luulevat etteivät ketkään naiset sellaisesta tykkäisi...

• 5+4
        marianne89 kirjoitti:

"Vasta kun pantu useamman kerran ja miellään myös anukseen voi alkaa miettimään naisen lahjontaa jollain pikkujutulla. Mutta nainen ei kaipaa romanttisia tekoja, se on miehen harha. Nainen haluaa seksiä."

Jaa, itse taas olin ihan myyty siitä että viimeisin deitti antoi ekoilla treffeillä kaiken muun päälle vielä rasian suklaata, koska kukaan muu mies ei ole toistaiseksi niin tehnyt vaikka olen aina haaveillut miehestä joka edes kerran toisi kukkia ja suklaata. Ilmeisesti nykymiehille on juurtunut liiankin tehokkaasti tuo mantra "eivät naiset romanttisia eleitä arvosta", kun nyt luulevat etteivät ketkään naiset sellaisesta tykkäisi...

Jep, nyt tuo on niin harvinaista saada treffeillä mieheltä jonkun kimpun, että jos mulle sellaisen joku toisi niin varmasti antaisin heti.

• olet henkinen ätmi
        marianne89 kirjoitti:

Naiset eivät arvosta miestä joka tuo kukkia ja suklaata. Pakithan siitä tulee lähes 100% varmasti. Sitten asia onkin jo toinen, jos mies on jo päässyt koluamaan naiset aukot lävitse.

Naiset eivät arvosta miestä joka tuo kukkia ja suklaata. Pakithan siitä tulee lähes 100% varmasti. Sitten asia onkin jo toinen, jos mies on jo päässyt koluamaan naiset aukot lävitse.

No se herra ei ollut todellakaan niiden ekojen treffien alussa vielä mitään aukkoa kolunnut (eikä ole kyllä toistaiseksi vieläkään), jos siihen vihjaat. Suuren vaikutuksen teki silti. Ihan oikeasti, naisetkin tykkää eri asioista...

• olet henkinen ätmi
        marianne89 kirjoitti:

No se herra ei ollut todellakaan niiden ekojen treffien alussa vielä mitään aukkoa kolunnut (eikä ole kyllä toistaiseksi vieläkään), jos siihen vihjaat. Suuren vaikutuksen teki silti. Ihan oikeasti, naisetkin tykkää eri asioista...

Uskon, että tältä palstalta löytyy kasottain pakit saaneita "kukkapuska ja suklaa" tyyppejä. Tuo strategia ei kertakaikkiaan toimi naisten kanssa.

Uskon, että tältä palstalta löytyy kasottain pakit saaneita "kukkapuska ja suklaa" tyyppejä. Tuo strategia ei kertakaikkiaan toimi naisten kanssa.

No tottakai aina löytyy kasapäin myös niitä naisia, joilla on asenneongelma herrasmiesmäisyyden kanssa, joten varmasti tälläkin palstalla monella on heistä kokemusta. Toisaalta moni mies (etenkin ollessaan nuoria kloppeja, ehkei enää sitten 30-vuotiaina) myös haluaa sellaisen kiukuttelevan muotiprinsessan, jolle ei mikään riitä ja joka ei ole tyytyväinen vaikka mies kuinka hyvin ja arvostavasti kohtelisi. Nyky-yhteiskunta on kyllä muutenkin kummallinen, itse olisin halunnut elää nuoruuteni mieluummin joskus 70-80-luvulla.

• olet henkinen ätmi
        marianne89 kirjoitti:

No tottakai aina löytyy kasapäin myös niitä naisia, joilla on asenneongelma herrasmiesmäisyyden kanssa, joten varmasti tälläkin palstalla monella on heistä kokemusta. Toisaalta moni mies (etenkin ollessaan nuoria kloppeja, ehkei enää sitten 30-vuotiaina) myös haluaa sellaisen kiukuttelevan muotiprinsessan, jolle ei mikään riitä ja joka ei ole tyytyväinen vaikka mies kuinka hyvin ja arvostavasti kohtelisi. Nyky-yhteiskunta on kyllä muutenkin kummallinen, itse olisin halunnut elää nuoruuteni mieluummin joskus 70-80-luvulla.

Suurin osa nykynaisista antaa pakit kukkamiehelle. Nykyään näet ensin pannaan, sitten kukat. Aina on kannattanut aloittaa suhde pikaisella panemisella, myös 1980-luvulla.

No ilmeisesti et o vielä sit tavannut ainoatakaan "oikeaa"naista,netistä tilattua puhallettavaa ei sitten lasketa.

• mikäs profemakko
        hemil kirjoitti:

No ilmeisesti et o vielä sit tavannut ainoatakaan "oikeaa"naista,netistä tilattua puhallettavaa ei sitten lasketa.

sinä oikein olet ja tiedät nukkejutuistakin.

• hhkjjkhkhvj
        olet henkinen ätmi kirjoitti:

Suurin osa nykynaisista antaa pakit kukkamiehelle. Nykyään näet ensin pannaan, sitten kukat. Aina on kannattanut aloittaa suhde pikaisella panemisella, myös 1980-luvulla.

Ap toimi naisen näkökulmasta oudosti ja hiipparimaisesti kun veti kukkakimpun tuulilasiin ?????.... Ihastusta ei pidä yunnustaa töksähtäen ja yllättäen noin vaan kasvotusten kuten normaali-ihmiset. Sen jälkeen tietysti vasta kun on oltu iseammalla treffillä ja ap on varma että bainenkin tykkää hänestä ns sillä lailla. Eikä silloinkaan suorasti "olen ihastunur sinuun" vaan esim sanomalla, että olrt ihana ja kaunis jne ja että hänen kanssaan on kiva olla ja ehdottaa jotain yhteistä ajanviettoa elu jatkuvuutta suhteelle.

• nostit jalustalle

Nostit naisen jalustalle, mikä nykyaikana on merkki takertuvasta symbioosimiehestä. Pelotit naisen pois. Naiset myös itsekin tietävät etteivät ole mitään madonna-hahmoja tai pyhimyksiä, jotka ansaitsisivat jalustalle nostamisen. Joskus puhutaan myös ylistämisellä alistamista. Nainen pelkää ettei vastaa täydellistä mielikuvaasi ja tuottaisi lopulta pettymyksen.

Ehkä tuollainen romantiikka kannattaa säästää siihen, kunnes oikeasti tunnette toisenne, ettei ylistäminen sisällä vaadetta jostakin muusta.

• olet henkinen ätmi

Nykynainen haluaa selkeän seksialoitteen. Mutta sitähän ätmit ei kukkapuskineen ja suklaalevyineen tajua.

• jätä nainen rauhaan

niin mitä olette vain netissä kirjoitellut ja olet saanut selville missä asuu ja rupeat ahdistelemaan miten voit olla rakastunut jos ette ole koskaan tavanneetkaan ja kenen autoon pistit puskan kyllä naisen kuuluukin pelätä nyt on ongelma tyyppi vaarallinen

• no hö

Ollaan toki treffeillä käyty. Ja nähty vuosia muissa tilanteissa, että ei me ihan vieraita olla.

• olet henkinen ätmi
        no hö kirjoitti:

Ollaan toki treffeillä käyty. Ja nähty vuosia muissa tilanteissa, että ei me ihan vieraita olla.

Sait siis pakit;) Jos olette panneet aiemmin, tilanne ei menetetty muuten homma ohi.

• Pitäisi tietää vähän enemmän, esimerkiksi mitä tarkoitat "pitänyt aktiivisesti yhteyttä", so, tapaillut usein, viettänyt paljon aikaa yhdessä?

Minun Jännämieheni toi tullessaan kukkakimpun jossain siellä ensimmäisten viikkojen aikana ja se oli kyllä pelkästään hurmaavaa. Hurmaavana olisin sitä varmaan pitänyt siinäkin tapauksessa, että olisin löytänyt kimpun esimerkiksi oveni takaa töistä tullessani tai muuten ilman hänen tapaamistaan (autoahan minulla ei ole).

Eli jotenkin eri tilanne on nyt teillä.

• Niin ja piti sanomani, että ikävää, että kävi noin :(

• no hö

Olen käynyt naisen kanssa treffeillä ja ollaan nähty vuosia muissa merkeissä.
        Ja nainen on jopa ollut aloitteellisempi kuin minä aikaisemmin enhän muuten olisisi tehnyt tuolleen. Nytkin meni molemmilla työt niin pahasti ristiin ettei oltu vähään aikaan pystytty tapaamaan.
        Yritin vaan piristää toisen elämää ja antaa itsestäni semmosen kuvan että välitän.

• olet henkinen ätmi
        no hö kirjoitti:

Ja nainen on jopa ollut aloitteellisempi kuin minä aikaisemmin enhän muuten olisisi tehnyt tuolleen. Nytkin meni molemmilla työt niin pahasti ristiin ettei oltu vähään aikaan pystytty tapaamaan.
        Yritin vaan piristää toisen elämää ja antaa itsestäni semmosen kuvan että välitän.

Nainen haluaa seksiä, ei kukkia.

• 5+1
        no hö kirjoitti:

Silloin et ole mitään väärin tehnyt. Nainen on varmaan joku luonne vikainen jos tuommoisesta hiljenee. Tai sit se vaan halusi pönkittää itsetuntoaan olemalla sinuun aikaisemmin yhdeydessä. Ja kun osoitit kiinnostuksesi noin ihanalla teolla nainen sai itsetuntonsa kohdilleen.
        Olen tapaillut ja ollut yhteydessä kymmeniin miehiin ja oisin ollut otettu jos minulle olis joku tehnyt noin. Nykyään on niin harvassa miehet jolla kantti riittää kertoa tunteistaan ja osoittaa sen teoillaan.
        Kaiken laisia pillun vonkaajia kyllä riittää.
        Suosittelen sinun unohtamaan koko naisen ja etsi uusi.

• Kyllä kuukauden yhteydepidon jälkeen olisi jo pitänyt osata lukea, että pitäisikö nainen sellaisesta huomionosoituksesta tai ei.

Tai ehkä se kukkakimppu tuli naiselle vähän puskasta? Kyllä sitä ihastusta olisi kantsinut tunnustella jo siinä yhteydenpidossa. Nyt voi olla niin, että nainen löi liinat kiinni. Sinuna odottaisin jonkun aikaa ja jos mitään ei kuuluisi, antaisin koko jutun olla.

• olet henkinen ätmi

Tilanne on täysin toivoton. Naista ei kertakaikkiaan kiinnosta, ja nyt nainen todennäköisesti pitää jätkää kaikenlisäksi takertuvana luuserina.

Tilanne on täysin toivoton. Naista ei kertakaikkiaan kiinnosta, ja nyt nainen todennäköisesti pitää jätkää kaikenlisäksi takertuvana luuserina.

Emmä tiiä... Mun ei ole ikinä tarvinnut hurmata naisia kukilla. Heh, en edes muista milloin viimeksi olen ostanut jollekin kukkia. On siitä varmaan yli 10 vuotta, en ole ihan varma...

Mut jos vastauksesi oli tarkoitus mennä aloittajalle, niin siinä tapauksessa voin sanoa, että nainen olisi kannattanut hurmata jo ennen kukkakimppua. Silloin se kukkakimppu olisi tehostanut sitä hurmaantumista entisestään...

• olet henkinen ätmi
        Genio.Mente kirjoitti:

Emmä tiiä... Mun ei ole ikinä tarvinnut hurmata naisia kukilla. Heh, en edes muista milloin viimeksi olen ostanut jollekin kukkia. On siitä varmaan yli 10 vuotta, en ole ihan varma...

Mut jos vastauksesi oli tarkoitus mennä aloittajalle, niin siinä tapauksessa voin sanoa, että nainen olisi kannattanut hurmata jo ennen kukkakimppua. Silloin se kukkakimppu olisi tehostanut sitä hurmaantumista entisestään...

Aivan, naista ei kannata yrittää hurmata kukkakimpulla alkuvaiheessa. Homma menee käytännössä niin päin, että ensin pannaan ja sitten kukat. Ätmit luulevat asian olevan toisinpäin ja jäävät ilman naista.

Aivan, naista ei kannata yrittää hurmata kukkakimpulla alkuvaiheessa. Homma menee käytännössä niin päin, että ensin pannaan ja sitten kukat. Ätmit luulevat asian olevan toisinpäin ja jäävät ilman naista.

Nojaa...

Kyllä se minusta menee niin, että ensiksi hurmataan ja sitten rakastellaan... :)

• olet henkinen ätmi
        Genio.Mente kirjoitti:

Nojaa...

Kyllä se minusta menee niin, että ensiksi hurmataan ja sitten rakastellaan... :)

Siis kukkakimpuillako se hurmaaminen onnistuu? Ei todellakaan onnistu. Muilla tempuilla kylläkin. Tossa AP:n tapauksessa nainen varmasti pohtii sopivaa sanavalintaa torjuntaviestiinsä n. 3 päivää..

Siis kukkakimpuillako se hurmaaminen onnistuu? Ei todellakaan onnistu. Muilla tempuilla kylläkin. Tossa AP:n tapauksessa nainen varmasti pohtii sopivaa sanavalintaa torjuntaviestiinsä n. 3 päivää..

Miksei silläkin kun sen kukkakimpun ajoittaa oikein?

• olet henkinen ätmi
        Genio.Mente kirjoitti:

Miksei silläkin kun sen kukkakimpun ajoittaa oikein?

Oletko kokeillut?

Oletko kokeillut?

Ei ainakaan kukaan ole lyönyt liinoja kiinni kun olen hetken mielijohteesta kukan tai pari ostanut...

• olet henkinen ätmi
        Genio.Mente kirjoitti:

Ei ainakaan kukaan ole lyönyt liinoja kiinni kun olen hetken mielijohteesta kukan tai pari ostanut...

Ostit siis hetken mielijohteesta, ok, silloin se voi toimia. Ätmi ostaa kukat koska on vahvasti ihastunut ja uskoo vastapuolen toimivan romanttisen hollywood kaavan mukaan.

Ostit siis hetken mielijohteesta, ok, silloin se voi toimia. Ätmi ostaa kukat koska on vahvasti ihastunut ja uskoo vastapuolen toimivan romanttisen hollywood kaavan mukaan.

Sehän se ongelma taitaakin olla. Kyllä romnantiikka sellaisenaan on aina spontaania. Ne sunnitellut kynttilävaloillalliset sun muut on sellaista imelää paskaa, mitkä ei toimi kuin harlekiineissa ja saippuaoopperoissa. Tosielämä on ihan jotain muuta...

• olet henkinen ätmi
        Genio.Mente kirjoitti:

Sehän se ongelma taitaakin olla. Kyllä romnantiikka sellaisenaan on aina spontaania. Ne sunnitellut kynttilävaloillalliset sun muut on sellaista imelää paskaa, mitkä ei toimi kuin harlekiineissa ja saippuaoopperoissa. Tosielämä on ihan jotain muuta...

AP:n tapauksessa kyse on ilmeisen yksipuolisesta romanttisesta haihattelusta, eli henkisestä ätmiydestä.

AP:n tapauksessa kyse on ilmeisen yksipuolisesta romanttisesta haihattelusta, eli henkisestä ätmiydestä.

Tiedä nyt välttämättä sitäkään. Aloittajaa kärsii ilmeisesti kyvyttömyydestä lukea naista. Ehkä se on sitten sitä henkistä ätmiyttä...

• Genio.Mente kirjoitti:

Pakko yhtyä @Genio.Mente ;D

• olet henkinen ätmi
        Genio.Mente kirjoitti:

Tiedä nyt välttämättä sitäkään. Aloittajaa kärsii ilmeisesti kyvyttömyydestä lukea naista. Ehkä se on sitten sitä henkistä ätmiyttä...

AP on henkinen ätmi, siksi hän ei saa naista kukkapuskillaan. Olisi kiva nähdä millaisen pakkiviestin nainen pistää AP:lle asiaa pohdittuaan ja panoringistä helpostusta etsittyään.

• olet henkinen ätmi
        helka kirjoitti:

Pakko yhtyä @Genio.Mente ;D

Ensin pannaan sitten kukat.

Ensin pannaan sitten kukat.

Sinä se et sit kyl kukkia o päässy ostaan.

• Simppeliä

Tuollainen kukkapuskatemppu oli sinun mielestä ehkä romanttinen ele, mutta naisen mielestä olit liian innokas liian varhain. Annoit mielikuvan takertuvasta ja epätoivoisesta miehestä. Tuollaiset romanttiset eleet ei toimi kuin elokuvissa.

• olet henkinen ätmi

Juuri tästä on kysymys. Miksi helvetissä miehet luulee naisien toimivan kuin yltiöromanttisissa elokuvissa.

• Ikisinkku M

Tarkemmin tapauksesta tietämättä voin toki olla väärässäkin mutta jos olette aktiivisesti pitäneet yhteyttä niin mietiä kumpi onkaan se aktiivisempi ja sitten sitä että mikset sitten voinut mennä ihan kutsuttuna kotiovelle mennä viemään niitä kukkia? Haiskahtaa sen verran stalkkaukselta tuollainen toiminta että olisi ehkä saanut jäädä tekemättä. Paree olisi ollut houkutella nainen vaikka syömään ja kun olisit mennyt hakemaan olisit voinut kukat ovella ojentaa, viesti olisi ollut ehkä vähän toisenlainen vaikka ehkä liioittelua sekin olisi jos ei vielä kovin hyvin tunne.

• olet henkinen ätmi

Oletko vienyt naiselle kukkia ja päässyt panemaan?

Vai onko tilanne sittenkin niinpäin, että ensin pannaan ja sitten voi tuoda kukkia.. Vastaus on muuten täysinselvä naisen logiikalla. Ätmin logiikalla homma kusee.

• Ikisinkku M

Oletko vienyt naiselle kukkia ja päässyt panemaan?

Vai onko tilanne sittenkin niinpäin, että ensin pannaan ja sitten voi tuoda kukkia.. Vastaus on muuten täysinselvä naisen logiikalla. Ätmin logiikalla homma kusee.

En itse veisi missään nimessä tuossa vaiheessa, siksi vähän arvelinkin liiioitteluksi, eikä olisi minulle oikein luonteenomaista toimintaa. Sanotaanko nyt niin ennen kuin tunnen kunnolla voin viedä syömään tms. tilanteisiin joissa nainen voi ajatella vasta tututustuvansa turvallisesti eikä kummallekaan tule mitään ahdistavia ajtuksia siitä että on mahdottoman romanttisia ajatuksia tulevaisuuden suhteen. Sitten voisin viedäkukkia kun ollaan jo turvallisesti suhteessa ja kumpikin halusta siinä, se voisiki olla hyvä välittämisen osoitus siinä vaiheessa.

• olet henkinen ätmi
        Ikisinkku M kirjoitti:

En itse veisi missään nimessä tuossa vaiheessa, siksi vähän arvelinkin liiioitteluksi, eikä olisi minulle oikein luonteenomaista toimintaa. Sanotaanko nyt niin ennen kuin tunnen kunnolla voin viedä syömään tms. tilanteisiin joissa nainen voi ajatella vasta tututustuvansa turvallisesti eikä kummallekaan tule mitään ahdistavia ajtuksia siitä että on mahdottoman romanttisia ajatuksia tulevaisuuden suhteen. Sitten voisin viedäkukkia kun ollaan jo turvallisesti suhteessa ja kumpikin halusta siinä, se voisiki olla hyvä välittämisen osoitus siinä vaiheessa.

Oletko kokeillut "kukkapuska ja suklaa"-temppua esim pyytäessäsi naista treffeille? Ei toimi, lähes 100% varmasti tulee pakit. Tai toimii, jos tekijä tekee sen vain temppuna, ilman mitään tunnelatausta (ja nainen tietää tämän).

Mutta kun ätmillä on tässävaiheessa päällä ihastuminen ja ätmin aivot keksivät kaikenlaisia ihania vastauksia mitä nainen antaa jne. Vaikka todellisuudessa nainen suorastaan ahdistuu tajutessaan miehen olevan henkisesti heikko ihastuja ja riippuja.

Voi käydä jopa niin, että naisen ahdistus "kukkapuska ja suklaa" lähetyksen jälkeen aiheuttaa naiselle tarpeen suorittaa useita terapeuttisia käyntejä panoringissä.

Asian juuri niin kun kirjoitat. Eli kukat vasta muutaman panokerran jälkeen.

• Ei näin!

Oletko kokeillut "kukkapuska ja suklaa"-temppua esim pyytäessäsi naista treffeille? Ei toimi, lähes 100% varmasti tulee pakit. Tai toimii, jos tekijä tekee sen vain temppuna, ilman mitään tunnelatausta (ja nainen tietää tämän).

Mutta kun ätmillä on tässävaiheessa päällä ihastuminen ja ätmin aivot keksivät kaikenlaisia ihania vastauksia mitä nainen antaa jne. Vaikka todellisuudessa nainen suorastaan ahdistuu tajutessaan miehen olevan henkisesti heikko ihastuja ja riippuja.

Voi käydä jopa niin, että naisen ahdistus "kukkapuska ja suklaa" lähetyksen jälkeen aiheuttaa naiselle tarpeen suorittaa useita terapeuttisia käyntejä panoringissä.

Asian juuri niin kun kirjoitat. Eli kukat vasta muutaman panokerran jälkeen.

Kukat annetaan ikään kuin kiitokseksi panosta. Jos antaa kukkia ennen kuin on pantu, niin naiselle tulee tunne, että häneltä yritetään nyt ostaa sitä panoa.

• olet henkinen ätmi
        Ei näin! kirjoitti:

Kukat annetaan ikään kuin kiitokseksi panosta. Jos antaa kukkia ennen kuin on pantu, niin naiselle tulee tunne, että häneltä yritetään nyt ostaa sitä panoa.

Ensin pannaan useita kertoja ja myös anaaliin. Sitten kukat.

• tosimies2

Olisit vienyt ihan kotiovelle, ja antanut ne ihan käteen.

• lottamari<3

Taitaa olla jo viimeiset keinot käytetty, jos ei halua niin ei halua. Paras ehkä vaan luovuttaa.

• Aivan, ja muutamalle tämänkin ketjun aiemmalle kirjoittajalle tiedoksi: se ettei naista nyt vaan satu enää kiinnostamaan ei mitä suurimmalla todennäköisyydellä todellakaan johtunut mistään yksittäisestä kukkakimppueleestä...

• ei kukkia!
        marianne89 kirjoitti:

Aivan, ja muutamalle tämänkin ketjun aiemmalle kirjoittajalle tiedoksi: se ettei naista nyt vaan satu enää kiinnostamaan ei mitä suurimmalla todennäköisyydellä todellakaan johtunut mistään yksittäisestä kukkakimppueleestä...

Johtuupa. Sinä valehtelet, koska haluat takertujien erottuvan välittömästi, jotta niistä pääsee eroon ennen kiintymistä.

• miesselittäjä
        marianne89 kirjoitti:

Aivan, ja muutamalle tämänkin ketjun aiemmalle kirjoittajalle tiedoksi: se ettei naista nyt vaan satu enää kiinnostamaan ei mitä suurimmalla todennäköisyydellä todellakaan johtunut mistään yksittäisestä kukkakimppueleestä...

Älkää uskoko mariannea. Naiset harvoin ymmärtää omia motiivejaan. Tuo kukkapuska ei ehkä ollut ainoa syy, mutta se oli viimeinen pisara.

• ei kukkia! kirjoitti:

Johtuupa. Sinä valehtelet, koska haluat takertujien erottuvan välittömästi, jotta niistä pääsee eroon ennen kiintymistä.

"koska haluat takertujien erottuvan välittömästi, jotta niistä pääsee eroon ennen kiintymistä"

Miksi sellaista haluaisin? Varsinkaan jos olen nytkin hyvin tykästynyt tuohon ylempänä kuvaamaani suklaantuojaan.

• miesselittäjä kirjoitti:

Älkää uskoko mariannea. Naiset harvoin ymmärtää omia motiivejaan. Tuo kukkapuska ei ehkä ollut ainoa syy, mutta se oli viimeinen pisara.

No okei täytyy myöntää nyt kun tekstin uudelleen lukaisin että ehkä se, että se laitettiin TUULILASIIN antoi vähän oudon kuvan ja nainen saattaa olla kavahtanut sitä. Eihän ennenvanhaankaan herrasmiehet minnekään ikkunanpieliin tai vastaaviin epämääräisiin paikkoihin niitä tuomiaan kukkapuskia jättäneet, vaan se puska joko annettiin suoraan naiselle ovella tai sitten korkeintaan salamyhkäisesti kotioven rapulle vaikkapa tekstillä "salaiselta ihailijaltasi" varustettuna.

Itse olisin kyllä ollut ihan yhtä ilahtunut, vaikka olisin löytänyt sen suklaarasian kotirapultani pienen viestin kera...

• olet henkinen ätmi
        marianne89 kirjoitti:

"koska haluat takertujien erottuvan välittömästi, jotta niistä pääsee eroon ennen kiintymistä"

Miksi sellaista haluaisin? Varsinkaan jos olen nytkin hyvin tykästynyt tuohon ylempänä kuvaamaani suklaantuojaan.

Mutta, et antanut hänelle seksiä;)

• olet henkinen ätmi
        miesselittäjä kirjoitti:

Kukkapuska symboloi takertujamiestä. Kukkapuska kertoo ätmiydestä, seksinvonkaaminen ytmiydestä.

Mutta, et antanut hänelle seksiä;)

Mutta hän on kuitenkin ainoa henkilö joka tällä hetkellä pyörii haaveissa tulevaisuuden seksin suhteen ;) Joten eiköhän se kerro jotain... Eikä hän kyllä muutenkaan vielä niillä ekoilla treffeillä mitään sänkyyn kaatamista yrittänyt, saattoi vaan kotiovelle. Ja toisin kuin playeriä, niin tätä suostuin suutelemaankin jo niiden ekojen treffien loppuajalla. Kenties osin sen suklaankin ansiosta.

• olet henkinen ätmi
        marianne89 kirjoitti:

Mutta hän on kuitenkin ainoa henkilö joka tällä hetkellä pyörii haaveissa tulevaisuuden seksin suhteen ;) Joten eiköhän se kerro jotain... Eikä hän kyllä muutenkaan vielä niillä ekoilla treffeillä mitään sänkyyn kaatamista yrittänyt, saattoi vaan kotiovelle. Ja toisin kuin playeriä, niin tätä suostuin suutelemaankin jo niiden ekojen treffien loppuajalla. Kenties osin sen suklaankin ansiosta.

Selvästi henkinen ätmi tämä "tuleva" panosi.

• marianne89 kirjoitti:

Voi että, pakko jatkaa palstalla roikkumista ihan vain @marianne89 kuulumisten takia :)

• ht ...
        marianne89 kirjoitti:

Marianne on siinä oikeassa että kukkakimppuele tuskin tappoi kiinnostusta, vaan sitä ei alunperin ollutkaan ja kukkakimppu toi vaan sen toisen osapuolen kiinnostuksen selvästi esiin ja siten aiheutti eri tavalla tuntevassa naisessa ahdistusta ja sen takia yhteyden katkaisun.

Lisäksi tollainen selittämätön kukkakimppu auton tuulilasiin kuulostaa vaan creepyltä ja on ehkä vaan säikäyttänyt naisen jos ei ole heti arvannut mistä kyse. Ei mikään hyvä lähtökohta romanttiselle eleelle.

Ja sen olen tajunnut itsekin että tuollaiset herrasmiesmäiset eleet, kuten kukkakimpun antaminen vaikka deitille, ei oikeasti toimi. Joko nainen pitää miehestä tai ei pidä. Kukkakimppu tai suklaa, tms. ei sitä muuta. Sitten jos nainen sattuu pitämään miehestä, niin joku tuollainen pieni lahja ja romanttinen muistutus että nainen on miehen mielessä voi toimia ja nainen voi olla siitä otettu. Vaatii kuitenkin pohjalle sen että nainen on jo hurmaantunut miehestä, jolta ne kukat saa.

Joitain kertoja vein joskus nettideitti-naisillekin herrasmiesmäisesti kukkia heti ensitapaamiseen. Jos jotain, niin se ehkä tuntui herättävän naisissa lähinnä vaivaantuneisuutta ja ihmetystä, koska sellainen nyt vain ei ole tapana. Liian outoa nykypäivänä.
        Jos naiset olisivat muuten hurmaantuneet minusta, niin sitten ne kukat olisi ehkä toimineet sellaisena kivana muistutuksena niistä treffeistä ja siitä hurmaavasta miehestä.

Sittemmin olen tajunnut että parempi kun ei niitä rehuja turhaan vie. Vien lähinnä tutuille nais- ja miespuolisillekin kavereille jotain hauskoja (usein "vitsimielellä" hankittuja) pieniä lahjoja, jos satun jossain kaupassa jotain huomaamaan mistä tulee mieleen joku kaveri tai jotain jonka ajattelen sopivan täydellisesti vaikka jonkun tutun tyyliin ja kodin sisustukseen. Millekään deiteille, joita en tunne, en siis vie turhia kukkia tai lahjoja. Se on turhaa ja lähinnä outoa, eikä mitenkään romanttista.

• Minähän en mitään tiedä, mutta eipä nyt tosiaankaan tulisi mieleenkään mitään kukkapuskia tuulilasille jättää etenkään tuossa tilanteessa. Minusta tuntuu, et ei nykynaiset paljon tuollaisista perusta. Minusta nää kukka hommat kuuluu menneeseen mailmaan.
      Mulle on tullu semmonen kuva, et nykyään naiset haluaa tutustua hyvin kevein mielin. Sillain, et sitä hommaa ei viedä mitenkään vakavaksi ihan justiin. Tämä on mun mielestä se suunta nykypäivänä. Esim. nettitreffeillä jos laitat profiiliin vähänkään vakavamielisemmän kuvauksen, et ollaan niinku tosissaan oikeasti parisuhdetta hakemassa, niin voit olla vitun varma, et kukaan ei käy profiilissa.

Toisaalta tuo oli varmaan nyt semmonen herätys tälle naiselle ja se varmaan tuli siihen tulokseen, että et oo hänen kyytinsä tällä kertaa. Tai sitten vielä miettii.
      Turhapa siinä on hätäillä vai onko sulla kiire johonkin?

• olet henkinen ätmi

Nainen miettii vielä miten antaa pakit AP:le, ja siksi ei ole vastannut.

• 18+3

Itse toin myös naiselle suklaata kun viimeksi tapailin ja naisen reaktio siihen oli että "miksi?" Kiitti kyllä myöhemmin mutta ensireaktio oli vähän kummallinen..
      Itse vain ajattelin että olisi mukava olla jotain tuomista kun aikaa vietetään hänen asunnossaan.

• Vipinää töppösiin

Oliskohan kyseessä nyt vähän loogisempi selitys. Jos auto on kadunvarressa ollut niin puska on pöllitty siitä eikä naisesi ole tietoinenkaan tempauksesta. Tai nainen ei ole käynyt autolla missään viikonlopun jälkeen ja on edelleen tietämätön tempauksesta.

Yksinkertainen ja todennäköisin vastaus on usein se oikea.

Ja vit-tuako seisot siinä tumput suorina!?! Soita sille!

• olet henkinen ätmi

Olihan AP laittanut naiselle viestiä kuten ihastunut ätmi yleensä tekee "kukkapuska ja suklaa" haihattelun jälkeen.

• jarianne89

Totuus on se, että naisia hävettää tuollainen yliromanttisuus, koska he tietää etteivät ole sen arvoisia. Miehen pitää asettua ennemmin vähän naisen yläpuolelle ja kiusoitella naista, eikä mennä naisen jalkoihin ja alkaa palvomaan. Romantiikalle ja tunteiden ilmaisuille on aikansa ja paikkansa, mutta yleensä vasta suhteessa ollessa, eikä vasta tutustuessa.

• Näinhän se on.. Kyllähän se varmasti ahdistaa, jos joku sanoo, että minä rakastan sinua. Kun ite vasta yrität tutustua ihmiseen. => Ei toimi.

• tuco- kirjoitti:

Näinhän se on.. Kyllähän se varmasti ahdistaa, jos joku sanoo, että minä rakastan sinua. Kun ite vasta yrität tutustua ihmiseen. => Ei toimi.

Eihän ap mitään rakkaudesta ole puhunut. Tunnusti naiselle vaan ihastuneensa, mikä on ihan eri asia. Alkuihastus voi iskeä usein hyvinkin äkkiä ja se on yleensä ihan ymmärrettävää vielä.

• Salix
        tuco- kirjoitti:

Näinhän se on.. Kyllähän se varmasti ahdistaa, jos joku sanoo, että minä rakastan sinua. Kun ite vasta yrität tutustua ihmiseen. => Ei toimi.

Ei kukkia tuulilasiin vielä tuossa vaiheessa. Toisaalta jos menee naisen luokse vierailulle kukat ovat ihan sopiva ele. Viedäänhän sitä sukulaisille ja ystävillekin tuliaisia jos harvemmin nähdään.

• olet henkinen ätmi
        Salix kirjoitti:

Ei kukkia tuulilasiin vielä tuossa vaiheessa. Toisaalta jos menee naisen luokse vierailulle kukat ovat ihan sopiva ele. Viedäänhän sitä sukulaisille ja ystävillekin tuliaisia jos harvemmin nähdään.

Naiselle kuulu viedä pullo punkkua ja nauttia sitä naisen kanssa ja sitten pannaan.

• Salix

Naiselle kuulu viedä pullo punkkua ja nauttia sitä naisen kanssa ja sitten pannaan.

Ehkä joissain piireissä.

• olet henkinen ätmi
        Salix kirjoitti:

Ehkä joissain piireissä.

Erittäin suuri toimivuusprosentti ylemmissä sosiaaliluokissa;)

• marianne89 kirjoitti:

Eihän ap mitään rakkaudesta ole puhunut. Tunnusti naiselle vaan ihastuneensa, mikä on ihan eri asia. Alkuihastus voi iskeä usein hyvinkin äkkiä ja se on yleensä ihan ymmärrettävää vielä.

Joo, mut yleisesti ottaen lähinnä tarkoitin kärjistäen.

• hmmmm_

Mua on yksi jätkä yrittänyt jo vuoden, siis kirjoittelee ja treffeille pyytää. Ei ole ätmi vaan enemmänkin pelimies. Mietin tuossa, että vaikka miten se on yrittänyt ei toimi, en anna...olis se tyhmä kerrankin tuonut kukkia niin varmaan onnistuis. Mutta ei, joten olkoot siellä jos ei tajua...

• hohooo...

Tuo todistaa vain että olet manipuloiva pelinainen, joka tykkää kyykyttää miehiä. Muka kukilla olisi onnistunut. Miten ne kuka muka tekee miehestä yhtäkkiä kiinnostavan jos muuten ei ole kiinnostanut? Taitaa olla vain tekosyitä. Saat jotain tyydytystä siitä, että mies piirittää ja sinä pääset jakelemaan pakkeja ja tekemään tuollaisia mielivaltaisia sääntöjä että muka kukilla saisi mutta ilman kukkia on ihan yök mies.

• hmmmm_
        hohooo... kirjoitti:

Tuo todistaa vain että olet manipuloiva pelinainen, joka tykkää kyykyttää miehiä. Muka kukilla olisi onnistunut. Miten ne kuka muka tekee miehestä yhtäkkiä kiinnostavan jos muuten ei ole kiinnostanut? Taitaa olla vain tekosyitä. Saat jotain tyydytystä siitä, että mies piirittää ja sinä pääset jakelemaan pakkeja ja tekemään tuollaisia mielivaltaisia sääntöjä että muka kukilla saisi mutta ilman kukkia on ihan yök mies.

Ei hän tee mitään mitä kukaan muukaan mies ei tekisi. Ehkä se kukkakimppu sulattaisi mun mielen, että äijä vaivautui ihan oikeasti edes kimpun ostaa.

En ole manipuloimassa, hänelle on jo muutamman kerran annettu suorat pakit, lähetetty haistamaan kukkia, peruuttu treffit ... roikkuu silti. Kaikki tyylillään, luulen että hänen taktiikka on jankuttaa niin kauan etten jaksa enää ja annan periksi jotta pääsen hänestä eroon.

• siege tactic
        hmmmm_ kirjoitti:

Ei hän tee mitään mitä kukaan muukaan mies ei tekisi. Ehkä se kukkakimppu sulattaisi mun mielen, että äijä vaivautui ihan oikeasti edes kimpun ostaa.

En ole manipuloimassa, hänelle on jo muutamman kerran annettu suorat pakit, lähetetty haistamaan kukkia, peruuttu treffit ... roikkuu silti. Kaikki tyylillään, luulen että hänen taktiikka on jankuttaa niin kauan etten jaksa enää ja annan periksi jotta pääsen hänestä eroon.

Väsytystaktiikka toimii yllättävän moneen naiseen. Saattapa olla tuleva miehesi tuo.

• totuus vs kuvitelma

Marianne89 on tyypillinen ujo nainen, joka haaveilee romantiikasta ja kuvittelee, että jotkut romanttisten leffojen siirappiset eleet olisi tosi ihanaa. Tällaista kuvittelee siis nainen, joka saa vähän huomiota miehiltä ja elelee lähinnä pilvilinnoissaan.

Pitää kuitenkin muistaa että toisessa ketjussa marianne kehui kuinka pelimies sai hänet ihan hurmoksiin. Eli kumpi mies se veikään jalat alta? Pelimies vai romanttinen siirappisankari?

• "ja kuvittelee, että jotkut romanttisten leffojen siirappiset eleet olisi tosi ihanaa."

No eikös ne silloin minulle ole oikeastikin "ihanaa", jos näin kuvittelen? Oma mielihän sen itse kunkin "seitsemännen taivaan" määrittää.

Ja vaikkei se tosiaan varsinkaan nykyisin kaikista naisista ole ihanaa, niin edelleen oikeasti löytyy kyllä riittämiin niitäkin naisia jotka arvostavat sopivanlaista romantiikkaa (itselleni se tarkoittaa enemmän tekoja kuten juurikin kukkien/suklaan antamista ja myöhemmin suhteen edetessä vaikkapa pitkää hierontasessiota, kuin imeliä sanoja vielä liian varhaisessa vaiheessa).

Pelimies ei kuitenkaan edelleenkään saanut suudelmaa, kiitos tilanteen epävarmuuden. Tämän miehen kanssa ollaan suudeltu paljon ja jutellaan muutenkin paljon avoimemmin keskenämme lähes kaikesta - eikä hän viljele samanlaisia imeliä lässytyksiä kuin mitä pelimiestapaus pari kertaa erehtyi tekemään (ja jotka saivat mut uudelleen tuntemaan hetkeksi sen alussakin olleen "varoitusvalo"-fiiliksen).

• totuus vs kuvitelma
        marianne89 kirjoitti:

"ja kuvittelee, että jotkut romanttisten leffojen siirappiset eleet olisi tosi ihanaa."

No eikös ne silloin minulle ole oikeastikin "ihanaa", jos näin kuvittelen? Oma mielihän sen itse kunkin "seitsemännen taivaan" määrittää.

Ja vaikkei se tosiaan varsinkaan nykyisin kaikista naisista ole ihanaa, niin edelleen oikeasti löytyy kyllä riittämiin niitäkin naisia jotka arvostavat sopivanlaista romantiikkaa (itselleni se tarkoittaa enemmän tekoja kuten juurikin kukkien/suklaan antamista ja myöhemmin suhteen edetessä vaikkapa pitkää hierontasessiota, kuin imeliä sanoja vielä liian varhaisessa vaiheessa).

Pelimies ei kuitenkaan edelleenkään saanut suudelmaa, kiitos tilanteen epävarmuuden. Tämän miehen kanssa ollaan suudeltu paljon ja jutellaan muutenkin paljon avoimemmin keskenämme lähes kaikesta - eikä hän viljele samanlaisia imeliä lässytyksiä kuin mitä pelimiestapaus pari kertaa erehtyi tekemään (ja jotka saivat mut uudelleen tuntemaan hetkeksi sen alussakin olleen "varoitusvalo"-fiiliksen).

Fantasioiden toteutuminen on usein pettymys. Ne romanttiset jutut on ihania vain niin kauan kuin et joudu niitä oikeasti kokemaan.

• olet henkinen ätmi
        marianne89 kirjoitti:

"ja kuvittelee, että jotkut romanttisten leffojen siirappiset eleet olisi tosi ihanaa."

Kyllä on saamaton mies sinulla koukussa, taitaa olla täysverinen ätmi.

• :DDD

Pelimies on taitava romanttinen hurmuri, sen takia hän on pelimies, hän pelaa, juuri oikeilla asioilla juuri oikealle naiselle. Joten kukkakimpu voi olla vain taktinen veto sumuttaa naisen ajattelua.

• totuus vs kuvitelma kirjoitti:

Fantasioiden toteutuminen on usein pettymys. Ne romanttiset jutut on ihania vain niin kauan kuin et joudu niitä oikeasti kokemaan.

No enpä tiedä... Ei tuon suklaarasian aikaansaamaa vaikutus ole vieläkään oikein kaikonnut. Ja olen kyllä mm. saanut yhdeltä entiseltä kumppanilta hierontaa, ja sitä on ihana muistella edelleen jälkeenpäinkin. Samoin elämäni siihen asti romanttisimmat treffit eläinkaupassa sen jälkeen joenrannassa päälle kaksi vuotta sitten jäivät palavasti mieleen vielä vuodeksi siitä eteenpäin.

Voihan muiden kohdalla olla toisin, mutta itse muistelen niitä kaikkia tekoja yhä suurella lämmöllä, vaikkeivät kaikkien niiden "antajat" enää muuten mielessä olekaan.

• olet henkinen ätmi
        :DDD kirjoitti:

Pelimies on taitava romanttinen hurmuri, sen takia hän on pelimies, hän pelaa, juuri oikeilla asioilla juuri oikealle naiselle. Joten kukkakimpu voi olla vain taktinen veto sumuttaa naisen ajattelua.

Pelimiehen kukkapuska toimii ätmin ei. Syy on selvä, pelimies ei ole ihastunut, ätmi on. Nainen haistaa ihastuneen miehen ja kiertää tämän kaukaa.

• Puskan kätköissä

Pelimiehen kukkapuska toimii ätmin ei. Syy on selvä, pelimies ei ole ihastunut, ätmi on. Nainen haistaa ihastuneen miehen ja kiertää tämän kaukaa.

Pelimiehen kukkapuskaan on kätketty seisova kyrpä aivan kuten Chuck Norrisin parrasta löytyy iskevä nyrkki. Ätmin kukkapuskasta ei löydy muuta kuin ätmin kyyneleet.

• olet henkinen ätmi
        marianne89 kirjoitti:

No enpä tiedä... Ei tuon suklaarasian aikaansaamaa vaikutus ole vieläkään oikein kaikonnut. Ja olen kyllä mm. saanut yhdeltä entiseltä kumppanilta hierontaa, ja sitä on ihana muistella edelleen jälkeenpäinkin. Samoin elämäni siihen asti romanttisimmat treffit eläinkaupassa sen jälkeen joenrannassa päälle kaksi vuotta sitten jäivät palavasti mieleen vielä vuodeksi siitä eteenpäin.

Voihan muiden kohdalla olla toisin, mutta itse muistelen niitä kaikkia tekoja yhä suurella lämmöllä, vaikkeivät kaikkien niiden "antajat" enää muuten mielessä olekaan.

Romantiikka tulee kiiman ja seksin jälkeen. Jos romantiikka tulee seksin edellä homma ei etene tai kuivuu kasaan. Tärkeintä on paneskella mahdollisimman paljon suhteen alussa. Sitten kukkia.

• Siis mitenkä kauan meillä nyt onkaan aikaa kulunut tuosta tempauksesta, vuorokausi vaiko kaksi?

On myös mahdollista ettei nainen voi olla hiukkasen häkeltynyt tuollaisesta tunnustuksesta, jolloin pitää hetki tuumata että miten kannattaisi vastata ettei itse ryssisi koko hommaa. Ja sitten kun on elämä muutenkin kovin hektistä, niin voi olla vaikeaa löytää aikaa asian ajatteluun kunnolla. Voi naisella tietysti ollakin vähän semmoinen olo että eteneminen on hiukkasen liian nopeaa, mutta ei se välttämättä mitään lopullisia pakkeja tarkoita.

Eli jos vain suinkin pystyt, niin kannattaisi minusta muutama päivä odottaa ennen kuin unohdat koko homman ja ryntäät treffeille seuraavan naisen kanssa. Ei tietty kannata ihan hillittömällä viestitulvalla alkaa ahdistelemaan, vaan se on nyt naisen vuoro vastata jos sinä olet jo useamman viestin laittanut. Jos ei viikkoon kuulu mitään, niin sitten voi minusta jo alkaa epäilemään ettei ne naisen tunteet ehkä olleetkaan ihan samallatasolla kuin sinulla itselläsi, vaan oli ehkä pitänyt suhdettanne jotenkin enämpi kaverillisena.

Sinänsä en kyllä pidä mitenkään mahdottomana etteikö kaverisuhteesta voisi parisuhdekin tulla, mutta näin perustavanlaatuinen asenteen muutos voi vaatia hetken verran aikaa, ja siksi suosittelisinkin odottamaan ainakin sen viikon verran.

• Ex PUA

Ja taas nähtiin miten naiset suhtautuvat lemmen osoituksiin.

Sitten ihmetellään miksi naisia arvostellaan ja ei oteta vakavissaan, kun nämä uikuttavat miksi ei enää löydy kunnon miehiä.

Tietysti vielä kymmenien jännämiesten jälkeen, totta kai.

• 2+5

Ei näistä nyky naisista nainenkaan ota selvää. Ensin haukutaan suomimiehiä kun he eivät tee mitään romanttisia eleitä, pelkäävät sitoutumista ja eivät uskalla kertoa tunteistaa.
      Sit kun yritetään jotain niin heti leimataan takertujaksi tai epätoivoiseksi.
      Jos olitte jo kuukauden tunteneet niin silloin jo pitäs jo saada kertoa ihastuksestaan ja kukkia antaa.
      Kyllä ennen oli paremmin

• olet henkinen ätmi

Romanttiset eleet ei toimi jos tekijänä ei ole muutenkin pillua saava jännämies tai jyystärikarju tai panorinkien kuningas, tai kunnon ytmi.

Älkää nyt ätmit luojan tähden luulko, että naiset lämpenevät kukkapuskista. Naisella ei ole sellaista romanttista halua mitä ätmeillä on. Naisilla on lähinnä se kuuluisa kiimavittu, ja se ei kostu kukkapuskista.

• Kerros nyt AP

Miten kävi, millaisen pakkiviestin sait lopulta naiselta?

• mies 86

Ehkä joku toinen oli ehtinyt ottaa kukkakimpun pois auton tuulilasista, vääntänyt siihen tortun ja poistunut hiljaa paikalta ajatellen sen olevan vitsikästä.

• no hö

Viikko melkein meni kun nainen otti yhteyttä hän selitteli epämääräisiä ja halusi tavata. Mutta viikon aikana kyselin parilta kaverilta naisesta ja sevis naisen aikisempi maine ja temput. Niin empä voinut muuta todeta kun aloittti saman pelleilyn minun että juna meni jo.
      Ja kerkisin löytämään jo uuden potenttiaalisen ja vielä paremms ehdokkaan.

• ,,,,

Täällä jotkut ovat huutaneet kovaan ääneen että ei naiselle kukkia koska nainen ei tykkää siitä. Mikä siinä on niin ylivoimaisen vaikeaa ymmärtää että jokainen nainen on erilainen ja riippuu ihan yksilöstä että tykkääkö kukista vai ei...

• miksi antaa

kukkia, seurauksena 100% varmat pakit kuten AP:llä. Ok, AP:n nainen panetti tietenkin itseään ringissä ja siksi kesti naisella viikon tajuta, että AP voisi sittenkin olla sopiva panoringin jälkeiseen elämään. Onneksi AP tuli järkiinsä.

• happytogether1
        miksi antaa kirjoitti:

kukkia, seurauksena 100% varmat pakit kuten AP:llä. Ok, AP:n nainen panetti tietenkin itseään ringissä ja siksi kesti naisella viikon tajuta, että AP voisi sittenkin olla sopiva panoringin jälkeiseen elämään. Onneksi AP tuli järkiinsä.

Minun mieheni antoi kukkia seuraavalla tapaamiskerrallamme. Minusta se oli mukavaa ja romanttista, vaikka en ollut vielä älyttömän ihastunut. tunteet alkoivat kehittyä hiljalleen häntä kohtaan. Mielestäni kukat osoittivat että hän pitää minusta ja edellisistä treffeistämme. Tietenkin välillämme tapahtui paljon muutakin , kuten syvällistä keskustelua, ja suoria sanoja mitä elämältä haluamme, kukat olivat sivuseikka koko rakastumisessa mutta muistoihin jäävä ele.

• kokeilija mies

Yhtäsuudella todennäköisyydella kuin kukkapuska toimii naiselle ehdotus naisen fistaamisesta miehen toimesta. Saantiprosentti fistausaloitteella itseasiassa käytännössä parempi kuin kukkapuskilla. Koettu on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      32
      2223
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      2046
    3. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      39
      1852
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      319
      1843
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      109
      1436
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1365
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1298
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1147
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      41
      1045
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1036
    Aihe