Pahin ongelmasi?

Sairas nainen

Mikä on pahin ongelmasi? Onko sinkkuus sulle ongelma? Jos, niin mones verrattuna muihin ongelmiin?

Mun ongelmat:
1. Terveysongelmat ja mielenterveysongelma
2. Niistä johtuva köyhyys ja työttömyys
3. Niistä johtuva elämän mahdollisuuksien vähyys

Sinkkuus ei oo mulle ongelma.

57

479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3+3

Sinkkuus tuottaa minule mielenterveysongelman, joka esiintyy masennuksena ajoittain.
      Osin sinkkuus on omaa syytäni, mutta huonojen kokemusten perusteella en vielä ole valmis sitoutumaan...

• Ujo atm 25

1. Mielenterveysongelmat
      2. Mielenterveysongelmista johtuva elämän ja sosiaalisten piirien kapeutuminen
      3. Naisen puute.

Tekisi kyllä mieli laittaa tuo naisen puute ykköseksi mutta se johtuu juuri mielenterveysongelmista joten mielenterveysongelmat ovat suurin ongelmani. Olen kyllä tehnyt töitä sen eteen että voittaisin ongelmani mutta se ei tunnu riittävän.

• Ujo atm 25

Mielenterveysongelmat taas puolestaan ovat pahentuneet sinkkuuden tai ainakin naisen puutteen myötä joten todella vittumaisesta noidankehästä tässä on kyse. Ei tähän mitkään lääkkeet ja terapiat auta kun naista pitäis saada mutta milläs saat kun et ole piireissä. Jäljelle ei sitten jää paljon muuta kuin täällä trollaaminen.

• voi voi
        Ujo atm 25 kirjoitti:

Mielenterveysongelmat taas puolestaan ovat pahentuneet sinkkuuden tai ainakin naisen puutteen myötä joten todella vittumaisesta noidankehästä tässä on kyse. Ei tähän mitkään lääkkeet ja terapiat auta kun naista pitäis saada mutta milläs saat kun et ole piireissä. Jäljelle ei sitten jää paljon muuta kuin täällä trollaaminen.

Samaan aikaan mielenterveysongelmista kärsivät naiset saavat silti huomiota miehiltä.

• Piiritys
        Ujo atm 25 kirjoitti:

Mikä sua estää hankkiutumasta piireihin? Mitä ne piirit sulle tarkoittaa?

• Ujo atm 25
        Piiritys kirjoitti:

Mikä sua estää hankkiutumasta piireihin? Mitä ne piirit sulle tarkoittaa?

No luuletko että niihin piireihin niin vain hankkiudutaan varsinkin jos on sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja suuria vaikeuksia tutustua uusiin ihmisiin.

Onhan noita kavereita muutama mutta ei niitä juuri koskaan tule tavattua eikä heidänkään kautta ole mahdollista tutustua naisiin jotka olisivat potentiaalisia kumppaniehdokkaita.

• Sonne

1. Keuhkoputken tulehdus pari katkennutta kylkiluuta
      2. kahvista kohonnut alapaine (89)
      3. yleinen vitutus.

(Naurua)

• Olisikin tuollainen alapaine. Minulla on aina yli 100, joskus yli 110.

• Sonne
        outsider1 kirjoitti:

Olisikin tuollainen alapaine. Minulla on aina yli 100, joskus yli 110.

Mä oon sairaalloisen kiinnostunut itseni mittaamisesta ja puntaroinnista, katselusta ja havainnoimisesta. Voiko tylsempää elämää enää olla?

(Naurua)

• Sonne
        Sonne kirjoitti:

Mä oon sairaalloisen kiinnostunut itseni mittaamisesta ja puntaroinnista, katselusta ja havainnoimisesta. Voiko tylsempää elämää enää olla?

(Naurua)

Eli siis mieluummin olisi sairas kuin luulosairas.

(Reps)

• XXY
        outsider1 kirjoitti:

Olisikin tuollainen alapaine. Minulla on aina yli 100, joskus yli 110.

Alapaine ei saisi olla yli sataa. Onko sinulla lääkkeet?

• näin..

1. naisen puute
      2. korkean koulutuksen/hyvin palkatun työn puute
      3. kavereiden puute
      4. tylsä hiljainen luonne/huonohkot sosiaaliset taidot/jännitän helposti sosiaalisia tilanteita

• Tällä hetkellä fyysinen terveys on ongelma numero uno.

-krooninen väsymys ja heikotus. Nukun 14 tuntia päivässä.
      -krooninen ylähengitystietulehdus tms. mikä lie.

Syyt epäselvät. Keuhkot on kuvattu.

• 4+6

Oot mitä syöt.... ja..
        Liika nukkuminen aiheuttaa hapen puutetta ja väsyttää. Nuku edes ikkuna auki... saattaa unen tarve pienentyä jo sillä-.

• Ratkaisu??

Homeesta voi tulla krooninen kurkkukipu, hengitysongelmia jne. Haiseeko kotonasi ns. "vanhalle talolle"? Et itse ehkä haista, kun hajuaistisi on tottunut, mutta kysy kavereilta. Muuta parempaan asuntoon tai hätätilassa vaikka vanhempien luo ja katso helpottaako oireet.

• Ajatus siitä, että minulla olisi ongelmia.

• siinä mun ongelma

Suurin ongelma on mun huono sietokyky ympärillä olevien ihmisten typeryydelle. Idiootteja riittää ja ahdistaa, että niiden taso määrittelee sen, kuinka kaikki muutkin täällä voi, mikä menee läpi ja mikä on mahdollista. Joutuu aina kulkemaan jarrut ns päällä, kun muut ovat liian hitaita ymmärtämään alkeellisiakaan asioita ja kaiken pitää tapahtua "demkoraattisessa hengessä" junttien kapasiteetin rajoissa.

• Rahapula on se ongelma, joka päällimmäisenä jäytää mieltä.

Raha ei riitä vaikka painan töitä kuin sokea orja. Viimeksi tänään sovin uuden maksusuunnitelman verottajan kanssa.

Ennestään on jo kaksi maksusuunnitelmaa hoidettavana.

Toisena mutta oikeastaan suurempana ongelmana on terveys. Se vain tuntuu pienemmältä koska minun on helppo hoitaa sairauttani lääkkeiden ja yksinkertaisen ruokavalion avulla.

Sinkkuus ei ole vaivannut minua millään tavalla.

• simple_

Elät yli varojen, kenen syy. Eikös se menot suunnitellaan tuloen mukaan.

• simple_ kirjoitti:

Elät yli varojen, kenen syy. Eikös se menot suunnitellaan tuloen mukaan.

Ei tarvitse elää yli varojen, asiat ei vain aina mene niinkuin suunnittelee ja toivoo.

• Kiltti atm

Sinkkuus on ainoa ongelmani ja se että en pääse edes treffeille. Olen ihan terve ja hyvinvoiva muuten. Käyn salilla kuntoilemassa joten ihan hyvä kuntokin on. Yksinäisyys tietenkin masentaa välillä ja siksi häröilenkin täällä palstalla kun en voi puhua ihmisten tai naisten kanssa livenä. Voi olla että 10 vuoden päästä olen jossain hullujen huoneella jos ei sosiaalinen elämäni parane.

• Minulla ei ole isompia ongelmia koska kykenen ongelman ratkaisuun.
      Tosin ehkä yksi ongelma on ,et mistä löytää hyvä nainen.

• Mies. . . ..

Olen sinkku.
      Mulla on aikaa.
      Nautin elämästä.
      Olen vastoin kaikkia perusolettamuksia vapaalla jalalla.
      Minulla ei ole velkaa.

Ja En pyöritä mielessäni montaa ongelmaa kerrallaan.
      Kaikki tämä siksi ettei turhaan kuormitu.

Elän tämän päivän.
      Se on vielä tuore.

:)

• Uniongelmat - unettomuus, unihalvaukset, painajaiset.
      Antaisin lähes mitä tahansa, jos saisin yhden kokonaisen yön unta.

• Sinkkuus ei ole minulle varsinaisesti ongelma -- lähinnä se pelko, että tämä pitkittyy loppuelämän pituiseksi, ja että asia jossain vaiheessa alkaa harmittaa enemmän kuin se nyt harmittaa.

Sinkkuuteni johtuu varmaan seuraavista ongelmista:

1. Lihavuus, ja ulkonäkö yleensäkin.
      2. Huono supliikki, eli "kepeän keskustelutaidon puute". Osaan yleensä rupatella tuttujen kanssa, ja he ovat jo vakaasti kaverisektorilla ja/tai laittaneet minut kaverisektorille.
      3. En tapaa kovin usein sinkkutyttöjä: jokseenkin kaikki tuntemani naiset ovat vakaissa parisuhteissa. Näihin lasketaan myös toisen asteen tutut eli myös kavereideni (työ- ja vapaa-ajan) tutut.

• Aika pieni ongelma

Pahin ongelmani taitaa olla, että ostan niin paljon vaatteita, jalkineita ja laukkuja, en tiedä pian mihin niitä saisin tungettua. En tahdo aina löytää etsimääni, kun kaapissa on niin paljon. En halua kuitenkaan luopua niistä, teen suursiivouksen pari kertaa vuodessa, silloin vien Punaiselle ristille muutaman kassillisen vaatteita lähinnä. Mottona minulla on, että kaikki tavarat pitävät mahtua komeroihin, haluan, että taloni on edustavassa kunnossa aina.

• No mulla ei oikeastaan isommin ole ongelmia, tai en ainakaan koe niin.
      Aikaa ja rahaa saisi olla enemmän tietty :)
      Opiskelen, joten rahaa ei liikoja ole, mutta yksin pärjää ihan kohtuullisesti vähemmälläkin.
      Aikaa saisi joskus olla enemmän, tuntuu, että vuorokaudesta loppuu tunnit. Mutta se on ihan itseaiheutettua ja johtuu yleensä puhtaasti iloisista asioista. Eli ei voi valittaa.
      Olen terve henkisesti ja fyysisesti.
      Kunto on kohonnut ja paino pikkasen pudonnut, näytän mielestäni ihan kivalta.
      Tuntuu, että saavutan elämässäni tällä hetkellä hyviä asioita ja keväälle on suunnitteilla, jotain mitä odotan innolla.
      Olen sinkku, mutta se ei häiritse. Ja ihan kivasti on silläkin rintamalla liikehdintää :)

• lukutaidoton?

Miks vastasit taas täysin kysymyksen ohi tollasta itsekehuliibalaabaa?

• en ihan täydellinen

kyllä ongelmia on 1 rahaa saisi olla aikalailla enemmän 2 liikaa ruista ranteissa 3 älliä löytyy päästä 4 komea kuin mikä mutta pahin ongelma on 5 olen naisille taivaan lahja eli naiset hulluina minuun mutta olen yhden naisen mies

• Hämärän rajoilta

Vaikea kysymys. Voisin listata kymmenittäin osaongelmia, mutta en tahtoisi tehdä niin: uskon, että ne osaongelmat voisi mahduttaa jonkin kattokäsitteenkin alle. En vain pääse oikein käsiksi siihen kattokäsitteeseen.

Olen viime viikkoina puhunut naisesta, jonka kanssa olen keskustellut paljon. Olen kertonut hänelle kaikki ne asiat, joiden vuoksi koen olevani kelpaamaton mihinkään, mutta – ihme kyllä – hän on edelleen minusta kiinnostunut.

Se ei kuitenkaan helpota oloani. Kun ajattelen elämääni ja vertaan sitä hänen elämäänsä, hänellä on kaikki palaset paikoillaan eri osa-alueilla. Minulla ei ole mitään millään elämänalueella. Pärjään itseni kanssa, kun en sekaannuta tähän sisällöttömään ankeuteen ja epäelämään ketään muuta, mutta mitä muuta kuin puutteitani ja ongelmiani voisin tuoda mukanani sellaiselle ihmiselle, jolla on jo kaikkea?

Enkä edes osaisi seurustella. Hän on toivonut, etten olisi niin passiivinen ja etäinen. En haluaisi olla, mutta minusta tuntuu, että muutun liian helposti toiseksi ääripääksi eli rasittavaksi takertujaksi, ellen pidä itseäni kurissa.

Luulen ettei minusta enää saisi ehjää, vaikka elämäni olisi pintapuolisilta puitteiltaan kunnossa (eli olisi toimeentulo, voisi asua itsenäisesti ja tavata ihmisiä jne.).

• Minusta sun pitäs vaan lopettaa tuo analysointi ja ottaa auto alle ja ajaa tämän pimun luokse, kietoa kädet hänen ympärilleen ja suudella kiihkeästi..Shoot when you shoot, don´t talk., No joo minähän se olenkin paraskin puhumaan mitään. Vitun ikisinkku itsekkin.

• Älä missaa tuollaista tilannetta ylianalysoimalla sitä!
        Elä hetki kerrallaan ja nauti siitä hetkestä, mitä sitä suotta pohtimaan liikaa etukäteen, mikä voi mennä pieleen.
        Se on jo tosi paljon, että olet voinut kertoa sille noita sun juttujas ja se mimmi on edelleen siinä!
        Älä vähättele itseäs tai elämääsi. Olet vaan sellainen kun olet ja elät sellaista elämää kun elät, ei sun tarvitse verrata tai kilpailla siitä kumman elämä on hienompaa tai parempaa. Se kyllä hyväksyy kaiken jos aidosti tykkää susta.
        Takertuvuusasiakin ratkeaa kun uskallat elää vain tätä hetkeä, etkä pohdi menettämistä liikaa.

• --------------

Pahemmin siinä mokaa jos ei edes yritä. Jos homma ei sitten toimikaan, niin tulipahan kokeiltua. Enemmän sitä vituttaa ja kaduttaa asiat jotka jäi tekemättä kuin asiat joita teki.

• Ujo atm 25
        tuco- kirjoitti:

Minusta sun pitäs vaan lopettaa tuo analysointi ja ottaa auto alle ja ajaa tämän pimun luokse, kietoa kädet hänen ympärilleen ja suudella kiihkeästi..Shoot when you shoot, don´t talk., No joo minähän se olenkin paraskin puhumaan mitään. Vitun ikisinkku itsekkin.

Joo, mitäs ongelmaa sinulla on kun kerran joku nainen on sinusta kiinnostunut mahdollisista puutteistasi huolimatta?

• Hämärän rajoilta
        -------------- kirjoitti:

Pahemmin siinä mokaa jos ei edes yritä. Jos homma ei sitten toimikaan, niin tulipahan kokeiltua. Enemmän sitä vituttaa ja kaduttaa asiat jotka jäi tekemättä kuin asiat joita teki.

Olet(te) oikeassa: vaikka asetelma tuntuukin mahdottomalta, enemmän kadun jos en tee mitään. Aion kyllä tavata hänet vielä ja toivoisin, että rohkeuteni riittäisi toimia vähän tuco-:n kuvaamalla tavalla. (Puhuimme tässä jokunen ilta sitten henkisestä ja fyysisestä yhteydestä. On selvää, että olen tehnyt häneen vaikutuksen ensin mainitussa – ja valehtelisin jos väittäisin, ettei tunne ole molemminpuolinen. Fyysinen puoli tässä vähän hirvittääkin: en osaa mitään, enkä voi tietää, opinkokaan koskaan. Mielellänihän ottaisin tilanteessa ohjat käsiini, kuten mieheltä odotetaan, mutta sellainen itsevarmuus, joka ei perustu mihinkään todelliseen pätevyyteen, on tuomittu epäonnistumaan hyvin nololla tavalla.)

• ----------
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

Olet(te) oikeassa: vaikka asetelma tuntuukin mahdottomalta, enemmän kadun jos en tee mitään. Aion kyllä tavata hänet vielä ja toivoisin, että rohkeuteni riittäisi toimia vähän tuco-:n kuvaamalla tavalla. (Puhuimme tässä jokunen ilta sitten henkisestä ja fyysisestä yhteydestä. On selvää, että olen tehnyt häneen vaikutuksen ensin mainitussa – ja valehtelisin jos väittäisin, ettei tunne ole molemminpuolinen. Fyysinen puoli tässä vähän hirvittääkin: en osaa mitään, enkä voi tietää, opinkokaan koskaan. Mielellänihän ottaisin tilanteessa ohjat käsiini, kuten mieheltä odotetaan, mutta sellainen itsevarmuus, joka ei perustu mihinkään todelliseen pätevyyteen, on tuomittu epäonnistumaan hyvin nololla tavalla.)

Käyt ensin huoralla harjoittelemassa. Kyllä naiset osaa arvostaa sitä, jos mies näkee vaivaa. No vitsi vitsi. Ei ne seksijutut ja pussailut mitään kovin suurta teknistä taituruutta tarvitse, ainakaan ensi kerralla. Isoin juttu on se että uskaltaa ottaa sen ratkaisevan askeleen kaikesta jännityksestä ja mokailun pelosta huolimatta. Niitä anaalitapilla ratsastamisia ja muita taitotemppuja joita nämä kis-kisut vaatii voi sitten opetella myöhemmin kun on ensin tullut vähän paremmin tutuksi toisen kanssa. Jos nyt edes pääsee sinne suukotteluasteelle, niin voi jo huokaista helpotuksesta, sillä kamusektori on todennäköisesti väistetty.

• dssddssdsd

Liika pohtiminen. Mietin niin monesti koko tätä elämän tarkoitusta. Mikä järki olla täällä se 100v. max. ja oikeastaan koko elämä on pelkkää menettämisen pelkoa esim. rahan, terveyden, puolison yms.

• No ainakin työttömyys tuntuu isoimmalta. Ei sillä etteikö tässä säästöjä olisi sen verran että pärjää ihan hyvin, mutta jotenkin se vaan ahistaa.

Sinkkuus on toki toinen rassaava juttu, mutta jää kuitenkin kakkossijalle, sillä se on ainakin osittain tuosta työttömyydestä johtuvaa. Työssäkäyvät miehet tuntuvat kaikkoavan kun kuulevat elämäntilanteestani, ja työttömät miehet taas vaikuttavat olevan ihan täyspummeja, mikä taas itseäni vieroksuttaa.

• 12+12

Tietysti jos säästöjä on niin työttömät miehet haluaa päästä sun rahapussille :D

• Mies 89
        12+12 kirjoitti:

Tietysti jos säästöjä on niin työttömät miehet haluaa päästä sun rahapussille :D

No minä en haluaisi päästä naisen rahapussille vaikka työtön olenkin koska minulla on itselläni aika isot säästöt. Enkä mikään pummi ole vaan työkyvytön ihan hyvästä syystä.

• Mies 89
        Mies 89 kirjoitti:

No minä en haluaisi päästä naisen rahapussille vaikka työtön olenkin koska minulla on itselläni aika isot säästöt. Enkä mikään pummi ole vaan työkyvytön ihan hyvästä syystä.

Ennemminkin pelkään sitä että joku nainen rakastuisi minuun vain rahan takia.

• ___rf ffff

Rahaa!!! työ hakemukset ei tepsi, ja ne vei aikaa nyt olen alkanut mietti yritystä olen paljon ostanut kirjoja aiheesta. Pitäis jotenkin päästä kunnon työ rytmiin ja sitten jotenki n onnistua

Olen miettinyt etttä sitten kun on rahaa, ostan hienot herra vaatteet, nyt näytän lähinnä mielen vikaiselta.

Jos vielä enemmän rahaa. muutan johonkin pois tästä, minusta tuntuu et mua stalkataan hieman,. Jotenkin kuitenkin negatiivisen tuntuinen paikka. Ehkä kun olen kaupasta hakenut juttuja niin olen kiinnittäny paikallisen baari tyhjän toimittajien huomion.

Näin epä karismaatiselle miehelle huonosti pukeutuminen on pidemmän päälle hengen vaarallista---> HELPPO UHRI

Jos iso kasa rahaa, niin muutan RUOTSIIN. Siellä varmaan paremmat bisnesmahdollisuudet ja töitä ja nainen löytyy sormia näpsäyttämällä. Olen myös miettinyt että opettelen SAksaa ja espanjaa tai portukalia. Sillä OLen miettinyt että ruotsi ei ole lopullinen turva satama,

Olen kuunnellut maailman radioita internetistä ja, ja kuulut että latinalaisessa Amerikassa on kultainen kaupunki, jossa paljon rikkauksia

• mies 86

Sipsit on kohta lopussa ja haluaisin nousta sängyltä hakeakseni jääkaapista oluen, mutta ei taida maksaa vaivaa.

• Täytyypi sanoa, että itselläni on samat ongelmat ja vieläpä samassa järjestyksessä. Noiden jälkeen tulee ongelmat, jotka liittyvät äitiini, hänen hyvinvointiinsa. Tai oikeastaan äidin ongelmat tulevat ensin ja sitten nuo omat ongelmani. Ongelma numero yksi koostuu vielä useasta "aliongelmasta".

Noista tulee yhteensä vähintään viisi ongelmaa. Jos terveysongelmiin lasketaan mukaan kaikki fyysiset ongelmat, huono kunto ja ylipaino, niin saadaan yhteensä kahdeksan ongelmaa. Noiden jälkeen tulee ongelmat asumisen suhteen: liian iso asunto mutta liikaa tavaraa, vaikeus luopua tavaroista, tuhat ja yksi hoidettavaa asiaa, jotka ovat jääneet tekemättä vuosien tai jopa vuosikymmenien ajalta.
      Karkeasti arvioiden hiukan yli kymmenen ongelmaa. Sinkkuus ei muiden ongelmien rinnalla edes tunnu ongelmalta ja se ei oikeastaan edes tunnu miltään, koska se on menettänyt merkityksensä.

• -------------

Femnerd vaikuttaa ihan fiksulta tätiltä. Siitä vaan asioita yksi kerrallaan järjestykseen ja lopuksi otat jonkun palstaätmin josta leivot oman seksiorjan/halinallen.

Mä olen itse kirjoittanut ylös tuollaista "to do"-listaa johon olen listannut kaikki mieleen tulevat hoidettavat hommat tyttöystävän hankkimisesta jääkaapin putsaukseen. Siitä sitten vähän kerrallaan kun napsii hommia pois tehtävälistalta, niin alkaa taakka helpottaa ja pelkästään tuo ylöskirjaaminen auttaa laittamaan asioita jonkinlaiseen järjestykseen ettei tunnu niin epämääräiseltä taakalta kaikki tekemättömät jutut.

• Ujo atm 25
        ------------- kirjoitti:

Femnerd vaikuttaa ihan fiksulta tätiltä. Siitä vaan asioita yksi kerrallaan järjestykseen ja lopuksi otat jonkun palstaätmin josta leivot oman seksiorjan/halinallen.

Mä olen itse kirjoittanut ylös tuollaista "to do"-listaa johon olen listannut kaikki mieleen tulevat hoidettavat hommat tyttöystävän hankkimisesta jääkaapin putsaukseen. Siitä sitten vähän kerrallaan kun napsii hommia pois tehtävälistalta, niin alkaa taakka helpottaa ja pelkästään tuo ylöskirjaaminen auttaa laittamaan asioita jonkinlaiseen järjestykseen ettei tunnu niin epämääräiseltä taakalta kaikki tekemättömät jutut.

Mietin kyllä itsekin että alkaisin kirjoittaa ylös asioita joita elämältä tahdon ja asioita joita ylipäätään pitäisi tehdä ja sitten miettisin ratkaisuja niihin. En vain tiedä tuleeko siitä silti mitään vaikka tiedän kuinka tulisi toimia jos rohkeus ei vain yksinkertaisesti tule koskaan riittämään asioiden toteuttamiseen.

• ATMinkainen

ATMilaisuus on kuin lahko, johon kuuluu pakosta ja vastentahtoisesti.

• Jii007

Eihän mulla ole kuin ongelmia. Työttömyys, huono itsetunto, ujous, rumuus, naispelko, köyhyys jne. Top3 olisi varmaan.

1. Naispelko
      2. Rumuus
      3. Sairaalloinen ujous

Sinkkuus ei sinällään ole ongelma, mutta se vähän vituttaa kun tietää sen sinkkuuden olevan pysyvää.

• Juuri nyt on aika ongelmaton olo. No, joululahjahankintoihin ja muihin jouluvalmisteluihin pitäisi löytää aikaa.

• valoonpositiiivista

Ongelmat ja niiden kokemisen suuruus on asennekysymys. Sopeutuvaisuus, "aikansa kutakin-" ja positiivinen asenne auttavat vaivaan kuin vaivaan ;)

Meikäläisen mielenterveys on rakentunut itsestään positiivisen ajattelun pohjalle, enkä ole koskaan ollut masentunut, ehkä alakuloisuutta joskus ja näin hämärän aikoihin ja senkin sietää, koska tietää syyn siihen. Joskus on ihan kivakin olla alakuloinen, kaihomielinen ;)

Monet tykkäävät ryvetä surkeudessaan ja negaavat kaikkea, joillekkin siitä tulee hyvä olo ;(

• Hienoa hienoa

Mielenterveysongelmat ei oo asennekysymys, mut muuten ihan kauniisti sua ittees kohti kirjoitettu.

• liian pieni

penis suurin ongelma.

• Aisuri Timppa

Tervetuloa porukkkaan.

• sinkero

En ole koskaan seurustellut eikä kauhean kauaa kun tulee täyteen 30v.
      Paljon olen yksin elänyt joka minusta tuntuu hyvälle mutta toisaalta ei. Ei minusta tarvitse seurustella siksi vaikka muut seurustelevat, kaatuu ne suhteet kuitenkin siihen kun seurustelun ilosta seurustelee. Ja jos haluaa näyttää jotakin sillä asialla olkoon niin mutta jännitän niin paljon naisia jos ollaan sillä asialla (ei pelkän seksin).

Kun naiseni tulee vastaan jännittäviä aikoja luvassa :)

• dhrdd

1. terveysongelmat
      2. läheisen päihdeongelma
      3. nykymaailma

• eräs-ikisinkku-m

Ikisinkkuus on lähes aina oire muista ongelmista. Itsellä on aina ollut ulkonäkö- ja itsetuntohaasteita. Töitä on tullut tehtyä näiden eteen mutta mitään ratkaisevaa edistystä ei ole tapahtunut. Koen että minun kohdalla ei ole tarkoitus pariutua tai olla ylipäätänsä naisten kanssa tekemisissä.

Nyt yli kolmekymppisenä tunnen vieraantuneeni ns. tavallisten ihmisten elämästä. Työurani on edennyt hyvin mutta töiden ulkopuolella minulla ei ole elämää. On hyvin vaikea samaistua useimpiin ikäisiini, yllättävän monella kun on tässä iässä jo vaimo ja pari lasta.

• 1. Lyhyys ja ihonväri
      2. Mt-ongelmat
      3. Kouluttamattomuus

Totta helvetissä se sinkkuus vaivaa ja nyt on iskenyt impotenssi sekä seksuaalinen haluttomuus jo alle kolmekymppisenä. Tuntuu että joku on pahasti vialla kropassa vaikka kai se johtuu viinasta ja siitä että naisia ei kiinnosta mun olemassaolo paskaakaan, päinvastoin ne tappaisivat mut jos saisivat tehdä sen luvallisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      32
      2223
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      2046
    3. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      39
      1852
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      319
      1843
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      109
      1436
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1365
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1298
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1147
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      41
      1045
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1036
    Aihe