Lauantaina on itseppäisyyspäivä

Örkki

meinaatteko juhlistaa sitä jotenki?

30

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11+8

Suomi ei ole ollut itsenäinen vuoden 2008 jälkeen (Lissabonin sopimus).

Itsenäisyyden muistojuhlaa vietän kuitenkin.

• Niin, kyllähän Suomi oli YYA-sopimuksen aikaan paljon itsenäisempi...

• Siivota pitäisi, muuten en ajatellut juhlistaa. Tänä vuonna ei ole ketään tuttuakaan linnassa (en tosin viime vuonnakaan tiennyt tätä kuin vasta jälkeenpäin). Tietysti seuraan mielenkiinnolla sossupummien ja pikkurikollisten juhlallisuuksiin liittyviä kahakoita.

• 98+09

Lordi itse ei ole muuta kuin ylimielinen läski ja neitsyt-setä.

• 98+09 kirjoitti:

Lordi itse ei ole muuta kuin ylimielinen läski ja neitsyt-setä.

Joo joo joo. Tervemenoa vaan öyhöttämään kaupungille - sossumassitkin on vissiin tulleet, niin pääset paikallisbussilla paikalla. Minä katselen sillä välin lämmitetyssä audissani, kun toinen rettelöitsijä lakkaa välittämästä siitä ketä mukiloi, ja saattaa iskeä sinuakin 500 kertaa rikkinäisellä kaljapullolla päähän.

• Nyt muuten kun tarkemmin ajattelen, pitää ehkä sittenkin katsoa linnan juhlat. Siellähän on varmaankin Eija-Riitta Korhola. Onhan?

• burb

Kyllä se on ihan lammastelupäivä launtaina (itsepäisyyden vastakohta).

• Örkki

Pääseepä ihmiset taas arvostelemaa porvariston pukui soffalt istuen. :D

• shogotti

Nuoret naiset juhlii itsenäistä Suomea levittämällä haaransa mamuille.

• Pleikka viina runkku

Vedän lärvit ja käteen.

• Kiltti atm

Kai sitä vaan runkkailis kotona. Naiset tietekin antaa jännämiehille pil.lua itsenäisyyden takia.

• Viime viikonloppuna Jännämiehen kanssa juuri pohdittiin, että minkäslainen itsenäisyyspäivätraditio me kehitettäisiin. Kumpaakaan ei kiinnostanut ainakaan se, että pukeuduttaisiin parhaimpiimme, pantaisiin pöydälle suomenlippu ja sininen ja valkoinen kynttilä ja sen jälkeen katsottaisiin telkkarista juhlia :D

Eli tiedossa on, mitä emme tee. Se jäi avoimeksi, että mitä teemme.

• Sanonpa että..

Ota mummo iisisti vaan..

• 11+2

Avoimena lienee helkan reikä, jos olet tyypillinen nainen.

• 11+2 kirjoitti:

Avoimena lienee helkan reikä, jos olet tyypillinen nainen.

Eiköhän se ole ihan tyypillistä, että kun seukataan niin harrastetaan myös seksiä. Vai eikö sinusta?

• En oikein koskaan ole kehittänyt mitään traditiota itsenäisyyspäivälle.

Sankarihaudoilla voin käydä tervehtimässä sankarivainajia, mitään suurempia juhlallisuuksia ei oikein ole.

• BEM

Mut tapaa kylpylästä "kiimapillun" kanssa, joka on antanut tavaraansa jo varmaan kymmenille miehille ennen mua

• Reipas Mies

Sytytän tietenkin armeijan käyneenä miehenä sinivalkoisen kynttilän ikkunalle, teen karjalan paistin ja katson Linnan juhlia tv:stä.

Enemmän täällä naamarumia miehiä olisi yökerhoissa vodkan huuruissa naisia iskemässä jos kuuluisimme Venäjän federaatioon. Sinkkuuskin vähentyisi oleellisesti kun ruoka ja lämpö alkaisivat olla kortilla.

En itse silleen kadehdi mikään Linnan vieraan pukua, tuskin ne on kymmeniä tuhansia maksaneet kuteistaan. Niin joo, mitä tekee kymppitonnin puvulla jos ei ole komea naamainen jännä-iskijä kun sellainen mies iskee naisia vaikka kympin verkkareissa.

• Meillä on ollut Hesassa pienen harrastusporukan kanssa tapana laittaa oikein kunnon illallinen (jokainen tekee yhden ruokalajin ja hommaa siihen sopivan juoman myös). Tänä vuonna muutama tyyppi on reissussa, joten nyt jää illalliset väliin.
      Ehkä ostan vaan jotain pikkuherkkuja kotiin ja katson juhlia, myöhemmin saatan käydä yhdellä jossain kuppilassa.

• Meilläkin oli ennen harrastusporukassa tuommoinen hieno itsenäisyyspäivän illallinen tapana, ja sitten sai kanssa laittaa hienot vaatteet päällensä, monesti melkeinpä sen ainoan kerran koko vuoden aikana. Mutta eipä nyt ole enää pariin vuoteen kukaan jaksanut semmoisia järkkäillä.

• 1x2

En erityisesti. Mutta katon tuntemattoman sotilaan. Heh mietin sitä kuuluisaa kohtaa siinä elokuvassa, kun venäläiset huutaa sen "suomi poika, tulkaa hakemaa leipää".
      Niin mitenkä mahtaisi käydä, jos sieltä huudettaisiin " suomi poika, jättäkää suomi lehmät ja käytetyt luttkat ja tulkaa tänne saamaa pilluu". :) Olisi paha probaganda ase :) varsinkin nykyaikana.

• 3+10

Suomi on täynnä ätmejä, joten voisi toimia.

• Selviö

En meinaa.

• En vietä melkein mitään pyhiä, en ole pyhäihminen.

• 9+9

Miksi juhlisin maata, jossa asiat ovat niin huonosti?

• Örkki

Ei sellasta maata olekkaa mis kaikkki on hyvin.

• Kyllähän se on naisissa käytävä. Ei net kotoota tule hakemaan.
      Kyllä muutama tuoppi tulee kallistettua ja live musaa tiedossa.

• Oikea asenne. Hauskaa iltaa!

• helka kirjoitti:

Oikea asenne. Hauskaa iltaa!

Kiitos vain....Nyt mennään oikeasti lähestymään, eikä läheskelemään:)

• 14+6

Aion olla töissä 7-14.30 ja sen jälkeen varmaan jumitan koneella loppupäivän kuten jokaikinen muukin työpäivä :()

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      210
      1386
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1256
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      2
      950
    4. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      908
    5. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      85
      862
    6. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      14
      812
    7. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      800
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      57
      786
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      738
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      724
    Aihe