Ruotsi ja Ranska..

oikeen iso moka.

Kyllä se vaan niin näyttää että Juutalaisten ennustama maailmanloppu ja harmagedonin suuri taistelu näyttää toteutuvan..ainakin raamatun mukaan. Tilanne lähi-idässä menee pikkuhiljaa siihen suuntaan . Nyt Ruotsi on päättänyt tunnustaa palestiinan. Ranska ilmoitti äskettäin että ellei kohtapuoliin lähi-.idässä saada merkittäviä rauhansuunnitelmia aikaan niin Ranskakin tunnustaa palestiinan valtion ? Koska Israelin valtiota ei ole onnistuttu tuhoamaan ..ei arafatin eikä hänen tovereidensa avulla niin nyt eri valtiot ja viime kädessä EU aikoo pistää ison remmin päälle. Aikomuksena on jakaa Israelin valtio siten että enää ei ole itsenäistä Israelia eikä lippuakaan ? Näin kuvitellaan. Ison kirjankin mukaan EU on tekemässä oikeen emä munauksen !..kirjoitti. ns. jumalaton henkilö .

30

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KTS (Ei kirj.)

      Kannatamme ruotsalais-ranskalaista linjaa, joka on kohta myös EU:n linja!

      Ja Eapin kautta teemme suuria!

      http://www.eappi.fi

      HYVÄ!

      • aaroninparta

        Vielä 1960 vuosikymmenen alkupuolella Ranskan linja ok,paljolti ranskalaisin asein toteutui kuuden päivän sodan sodan ihme 1967.


      • Jopa erkki poika ei kannata tuota tunnustamista, että pieni järjen valo on jossain perseessä sillä, mutta kts:llä ei ole laisinkaan järkeä


      • aaroninparta kirjoitti:

        Vielä 1960 vuosikymmenen alkupuolella Ranskan linja ok,paljolti ranskalaisin asein toteutui kuuden päivän sodan sodan ihme 1967.

        Ranska oli ainoa mikä tuki Israelia, mutta lokakuun 1973 sodassa kaikki euroopan maat kielsivät USA:n ilmasillan Israeliin koneilta välilaskut maalleen, joten koneet piti tankata ilmassa


    • 17+1

      Mitä sitten tapahtuu kun maailmanloppu on ohi?

    • Jani.

      Tunnustamalla alue jota terroristit pitää hallinnassa edetään rauhassa?
      Erittäin outoa logiikkaa, sanoin että kaikkitietävän vain juutalaisvihoissaan .

      • Jani.

        Siis kaikkien tekevän niin,,,,


      • proPale

        No, tunnustettavaa aluetta terrorisoivat juutalaiset. Juutalaisterrori loppuu kun juutalaiset häipyvät terrorisoimiltaan, heille kuulumattomilta alueilta, kuten länsirannalta.


      • ropaleelle
        proPale kirjoitti:

        No, tunnustettavaa aluetta terrorisoivat juutalaiset. Juutalaisterrori loppuu kun juutalaiset häipyvät terrorisoimiltaan, heille kuulumattomilta alueilta, kuten länsirannalta.

        Ei onnistu. Israel on ja pysyy,sille te ette mahda yhtikäs mittää! :D


      • hukkuu omaan
        ropaleelle kirjoitti:

        Ei onnistu. Israel on ja pysyy,sille te ette mahda yhtikäs mittää! :D

        terroriinsa,
        ei mahda mitään,
        niin se vaan menee,
        ei auta mokkakeppin lutkutus,
        lol, XD...


    • KTS (Ei kirj.)

      Täst lähetään!

    • 115+10

      Ruotsista puheen ollen, Pyhä Birgitta oli ruotsalainen ja hän meni Roomaan.

      Kun Birgitta kuoli, hänen luunsa tuotiin Ruotsiin haudattavasi. Mutta kuka hänet perkkasi ja mitä lihoille tapahtui ?

      Noin niinkuin ylösnousemusta ajatellen, melkoinen osien etsiminen kun osa on pohjoisessa ja osa etelässä.

    • realismia

      Israelia on hyvin vaikeaa yrittää tulla jakamaan,kuten mitä tahansa maailman muutamasta olemassaolevasta ydinasevaltiosta. Sen,joka tätä yksinkertaista asiaa ei tajua,on käytännössä oltava idiootti.

      • KTS (Ei kirj.)

        Paljonko auttoi Israelin lahjoittamat ydinaseet Etelä-Afrikan apartheidhallitusta?

        Paljonko auttoi ydinaseet Neuvostoliittoa?

        Sen,joka tätä yksinkertaista asiaa ei tajua,on käytännössä oltava idiootti.


      • realismia
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Paljonko auttoi Israelin lahjoittamat ydinaseet Etelä-Afrikan apartheidhallitusta?

        Paljonko auttoi ydinaseet Neuvostoliittoa?

        Sen,joka tätä yksinkertaista asiaa ei tajua,on käytännössä oltava idiootti.

        Ilmeisesti näyttelet tyhmää tai sitten et oikeasti ymmärrä mistä maanpuolustuksessa on kysymys.No,yksinkertaistetaan: "You shoot me,i shoot you back, You trye to destroy me,idestroy you." Se on hyvin yksinkertaista,mr mujaheddin.
        Ydinase ja -pelote on olemassa,jotta kukaan ei saisi päähänsä niitä omaavan valtion kimppuun hyökkäämistä tietämättä samalla,kuinka siinä äärimmäisessä tilanteessa tulee itselle (hyökkääjälle) niinikään käymään.Toivottavasti sellaisen tuhovoiman omaavia aseita ei koskaan tarvitse käyttää.Vain idiootit haluavat ehdoin tahdoin luoda sellaisen tilanteen jossa ydinasevaltio näiden em. aseittensa käyttämiseen lopulta pakotettaisiin.
        Israel on pieni valtio,mutta voitte olla vakuuttuneita siitä,että se on ottanut sotilaallisessa mielessä huomioon kaikki mahdolliset skenaariot vihollistensa taholta.Sen on ollut -ja on- pakko tehdä niin.
        Ymmärrän hyvin,että juutalaisvaltion olemassaolo raivostuttaa sen vihollisia,mutta eipä sille mitään voi,täytyy sitten vain huutaa vihaansa pitkin maailmaa,kuten on tapahtunutkin ja tapahtuu jatkuvasti.


      • KTS (Ei kirj.)
        realismia kirjoitti:

        Ilmeisesti näyttelet tyhmää tai sitten et oikeasti ymmärrä mistä maanpuolustuksessa on kysymys.No,yksinkertaistetaan: "You shoot me,i shoot you back, You trye to destroy me,idestroy you." Se on hyvin yksinkertaista,mr mujaheddin.
        Ydinase ja -pelote on olemassa,jotta kukaan ei saisi päähänsä niitä omaavan valtion kimppuun hyökkäämistä tietämättä samalla,kuinka siinä äärimmäisessä tilanteessa tulee itselle (hyökkääjälle) niinikään käymään.Toivottavasti sellaisen tuhovoiman omaavia aseita ei koskaan tarvitse käyttää.Vain idiootit haluavat ehdoin tahdoin luoda sellaisen tilanteen jossa ydinasevaltio näiden em. aseittensa käyttämiseen lopulta pakotettaisiin.
        Israel on pieni valtio,mutta voitte olla vakuuttuneita siitä,että se on ottanut sotilaallisessa mielessä huomioon kaikki mahdolliset skenaariot vihollistensa taholta.Sen on ollut -ja on- pakko tehdä niin.
        Ymmärrän hyvin,että juutalaisvaltion olemassaolo raivostuttaa sen vihollisia,mutta eipä sille mitään voi,täytyy sitten vain huutaa vihaansa pitkin maailmaa,kuten on tapahtunutkin ja tapahtuu jatkuvasti.

        Ilmeisesti näyttelet tyhmää tai sitten et oikeasti ymmärrä mistä on kysymys.

        Sotilaallisella voimalla ei ole koskaan pidetty epäoikeudenmukaisuutta vallalla kuin rajoitetun ajan.

        Kyse ei ole maanpuolustuksesta vaan sisäisistä muutoksista jotka varmuudella tulevat.


      • kalsjshdf
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Ilmeisesti näyttelet tyhmää tai sitten et oikeasti ymmärrä mistä on kysymys.

        Sotilaallisella voimalla ei ole koskaan pidetty epäoikeudenmukaisuutta vallalla kuin rajoitetun ajan.

        Kyse ei ole maanpuolustuksesta vaan sisäisistä muutoksista jotka varmuudella tulevat.

        Höpsistä. Israel on toimiva demokratia jossa kansa päättää vaaleissa toteutettavan politiikan sisälön ja suunnan.Pyrkimyksenne muuttaa tämä asiaintila edellyttäisi ymmärrettävästi että kansa vaihdettaisiin.Tähän israelilaiset eivät milloinkaan tule suostumaan,joten palaamme jälleen oman retoriikkasi mukaisesti maanpuolustukseen. Argumentaatiosi on tyhjän päällä,kuten sillä on poikkeuksetta vuosien mittaan tapana ollut. Arabinarratiivi toimii hyvin po. maiden lisäksi Euroopassa,mutta ei Israelissa. Turha yrittää. :D

        Israel on juutalaisvaltio ja sellaisena pysyy,pyrkimyksenne muuhun ovat jo lähtökohtaisesti islamistista utopiaa joka ammutaan alas maanpinnalle aina tarvittaessa,säännönmukaisesti ja väistämättä. Kokeillakin sopii -jälleen kerran- jos haluatte. :-)

        No niin?


      • 3+16
        kalsjshdf kirjoitti:

        Höpsistä. Israel on toimiva demokratia jossa kansa päättää vaaleissa toteutettavan politiikan sisälön ja suunnan.Pyrkimyksenne muuttaa tämä asiaintila edellyttäisi ymmärrettävästi että kansa vaihdettaisiin.Tähän israelilaiset eivät milloinkaan tule suostumaan,joten palaamme jälleen oman retoriikkasi mukaisesti maanpuolustukseen. Argumentaatiosi on tyhjän päällä,kuten sillä on poikkeuksetta vuosien mittaan tapana ollut. Arabinarratiivi toimii hyvin po. maiden lisäksi Euroopassa,mutta ei Israelissa. Turha yrittää. :D

        Israel on juutalaisvaltio ja sellaisena pysyy,pyrkimyksenne muuhun ovat jo lähtökohtaisesti islamistista utopiaa joka ammutaan alas maanpinnalle aina tarvittaessa,säännönmukaisesti ja väistämättä. Kokeillakin sopii -jälleen kerran- jos haluatte. :-)

        No niin?

        Kerrankin joku sanoo asian niin kuin se on.


      • niiiiinnnniiin

        kuka on tulossa israelia jakamaan?????? Palestiinan valtion syntyminen ei edellytä israelin jakamista, vaan ainoastaan juutalaisten häipymistä toisten mailta.


      • vaehtelet
        niiiiinnnniiin kirjoitti:

        kuka on tulossa israelia jakamaan?????? Palestiinan valtion syntyminen ei edellytä israelin jakamista, vaan ainoastaan juutalaisten häipymistä toisten mailta.

        Mikä valtio on ollut aikaisemmin Israelin paikalla?
        Minkä maan pääkaupunki on Jerusalem aikaisemmin ollut?

        Vain yksi vastaus: Israel


      • Pale,tee se
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Ilmeisesti näyttelet tyhmää tai sitten et oikeasti ymmärrä mistä on kysymys.

        Sotilaallisella voimalla ei ole koskaan pidetty epäoikeudenmukaisuutta vallalla kuin rajoitetun ajan.

        Kyse ei ole maanpuolustuksesta vaan sisäisistä muutoksista jotka varmuudella tulevat.

        https://www.youtube.com/watch?v=nWMMXPlpeRM


    • kuulapsi

      Kysymys on, onko tämä ennustettu vai tietoisesti aiheutettu ennustus? Juutalaiset uskovat niin paljon maailmanloppuun että he haluavat tehdä siitä tosiasian?

      • ota selvää

        Missä vaiheessa ja missä,milloin olet kuullut tai lukenut että juutalaiset ennustaisivat maailmanloppua?Eihän se kuulu juutalaisuuteen mitenkään. Olet nyt varmaan sekoittanut sen kristittyjen juttuihin,jeesukseen ja muihin virityksiin tai sitten islamiin ja koraaniin.


      • kuulapsi
        ota selvää kirjoitti:

        Missä vaiheessa ja missä,milloin olet kuullut tai lukenut että juutalaiset ennustaisivat maailmanloppua?Eihän se kuulu juutalaisuuteen mitenkään. Olet nyt varmaan sekoittanut sen kristittyjen juttuihin,jeesukseen ja muihin virityksiin tai sitten islamiin ja koraaniin.

        Juu, kyllä juutalaisten uskon mukaan tulee maailmanloppu. Todisteita voit nähä tästä: http://people.opposingviews.com/judaisms-central-beliefs-end-times-4978.html


    • 6+14

      Eräässä elokuvassa natsi sanoi juutalaiselle; teitä on helppo hävittää, kun te ette pane vastaan. Te ette osaa tappaa, te osaatte vain kuolla.

      • check it out

        Sopii tulla kokeilemaan Israeliin,miten helppoa juutalaisia on hävittää. :DDD


      • KTS (Ei kirj.)
        check it out kirjoitti:

        Sopii tulla kokeilemaan Israeliin,miten helppoa juutalaisia on hävittää. :DDD

        Tai meitä paleja!

        :DDD))))


      • timeline swr
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Tai meitä paleja!

        :DDD))))

        Ei paleja tarvitse kenenkään hävittää.He tekevät sen aivan itse ja omakätisesti omalla viha-agendallaan ja terrorismilla joka kääntyy poikkeuksetta itseään vastaan.Myöskin Egypti on viimein saanut tuon jengin perseilystä tarpeekseen ja toimii sen mukaisesti. HYVÄ!!! :DDD


      • Haista nyt
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Tai meitä paleja!

        :DDD))))

        https://www.youtube.com/watch?v=nWMMXPlpeRM


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      659
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      631
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      88
      438
    Aihe