hei eli siis en oikein ymmärrä eli voiko karvoja epiloida ilman sitä hieronrulla osaa vai täytyykö sen olla siinä epilaattorissa kiinni. itselläni on braunin epilaattori vaaleanpunaiset hierontulla osa??? ja ensin laitan laiteeseen pelkän pinsetti osan. siihen päälle vaaleanpunainen rulla osa eli ensin rullaa samal epiloi ja jälki rullaa... eli mitä käy jos otan sen rullaosan pois?????
epilaattorin päässä olevat hieronrullat sen alla pinsetit
epilaattori
2
91
Vastaukset
- Helpompaa
Nuo "hierontarullat" auttavat kuljettamaan epilointipäätä kevyesti pitkin ihoa. Jos rullat on poissa, tarvitaan vakaata ja kevyttä kättä ettei epilointipää "haukkaa" kiinni löysästä ihosta. Olen itse kokeillut molemmilla tavoilla ja todennut että epilointi on helpompaa kun rullat on paikoillaan.
- kiitoskset
joo kiitos paljon :) eli pidän rullat paikallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192562Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262364Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581973Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301833Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3301383- 601083
- 2591039
- 541017
- 146933
- 45908