hei eli siis en oikein ymmärrä eli voiko karvoja epiloida ilman sitä hieronrulla osaa vai täytyykö sen olla siinä epilaattorissa kiinni. itselläni on braunin epilaattori vaaleanpunaiset hierontulla osa??? ja ensin laitan laiteeseen pelkän pinsetti osan. siihen päälle vaaleanpunainen rulla osa eli ensin rullaa samal epiloi ja jälki rullaa... eli mitä käy jos otan sen rullaosan pois?????
epilaattorin päässä olevat hieronrullat sen alla pinsetit
epilaattori
2
129
Vastaukset
- Helpompaa
Nuo "hierontarullat" auttavat kuljettamaan epilointipäätä kevyesti pitkin ihoa. Jos rullat on poissa, tarvitaan vakaata ja kevyttä kättä ettei epilointipää "haukkaa" kiinni löysästä ihosta. Olen itse kokeillut molemmilla tavoilla ja todennut että epilointi on helpompaa kun rullat on paikoillaan.
- kiitoskset
joo kiitos paljon :) eli pidän rullat paikallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561288
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1571232Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601115Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu541093Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1031087Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä56873Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56853Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54785- 32782
- 51777