Onko mies ihastunut vai vaan ystävällinen?

Tiina-85

Miksi työkaverimies on niin mukava ja auttavainen ja aktiivisesti yhteydessä facebookissa? Tuntuu, että lukee jokaisen päivitykseni ja vastaa heti ja tarjoaa esim. apua usein. Koittaa ikäänkuin ratkaista kaikki ongelmani...Erään projektin tiimoilta tehdään yhteistyötä töissä samassa tiimissä ja ihan ok hyvin tullaan toimeen, mutta muuten ei juuri tunneta tai töissä puhuta juuri muuta kuin työasioita. Hän vaikuttaa hieman ujolta ja varautuneelta kahden ollessa. Molemmat ollaan tahoillamme varattuja ja tietoisia toistemme tilanteesta. Olen alkanut miettiä, että onkohan mies jotenkin ihastunut tms? Kertokaa miehet onko normaalia käytöstä varatulta mieheltä varatulle naiselle?

11

1392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä Tiina-85. Voisiko selvempiä merkkejä olla miehen ihastumisesta?

    • Kyse voi olla viattomasta ihastumisesta, kun kerran on ujo tavatessa. Mikä toki tarkoittaa jonkinlaisia tunteita ja arkirutiinista omassa liitossa

      • Tiina-85

        Apua!!! Ootteko nyt tosissanne? Olen ajatellut, että pakkohan hänellä on jotain tuntemuksia olla, mutta välillä mietin, että kuvittelenko kaiken ja sekoitan kaverillisen ystävällisyyden romanttiseen kiinnostukseen, kun olen nimittäin itsekin alkanut ihastua häneen...miten saisin selville hänen tunteitaan paljastamatta omiani? Tuun hulluksi, jos en tiedä missä mennään!!!


      • Totuus.
        Tiina-85 kirjoitti:

        Apua!!! Ootteko nyt tosissanne? Olen ajatellut, että pakkohan hänellä on jotain tuntemuksia olla, mutta välillä mietin, että kuvittelenko kaiken ja sekoitan kaverillisen ystävällisyyden romanttiseen kiinnostukseen, kun olen nimittäin itsekin alkanut ihastua häneen...miten saisin selville hänen tunteitaan paljastamatta omiani? Tuun hulluksi, jos en tiedä missä mennään!!!

        Eroa ensin. Muuten ei hyvä seuraa.


      • näytä tiina ukolle
        Tiina-85 kirjoitti:

        Apua!!! Ootteko nyt tosissanne? Olen ajatellut, että pakkohan hänellä on jotain tuntemuksia olla, mutta välillä mietin, että kuvittelenko kaiken ja sekoitan kaverillisen ystävällisyyden romanttiseen kiinnostukseen, kun olen nimittäin itsekin alkanut ihastua häneen...miten saisin selville hänen tunteitaan paljastamatta omiani? Tuun hulluksi, jos en tiedä missä mennään!!!

        peräaukkosi...


    • Jos pettäminen on tavoitteena, niin on se aivan normaalia. Oletko itse eroamassa vai miksi hänen tunteillaan on merkitystä?

    • En tiedä.Miksi sillä on mitään väliä, onko hän kiinnostunut vai ei? Etkö ole varattu?Jos mies on kiinnostunut sinusta, niin miten se muuttaa elämääsi? Oletko aina valmis lopettamaan edellisen suhteen, kun joku uusi mies kiinnostuu sinusta? Oletko ensimmäistä kertaa tässä tilanteessa? Voin kertoa, että tuskin viimeistä. Valmistaudu vanhainkotiin asti kestävään suhderumbaan, jos tuon tien valitset. Kannattaisko kysyä sun mieheltä, mitä mieltä hän on, onko se työkaverimies hänen mielestään kiinnostunut? Ja kertoa, että sinusta tuntuu, että sinäkin olet kiinnostunut. Meinaan, jos sinusta tuntuu, että kaipaat jotain muutosta elämääsi?

      Ai niin. On muuten ihan mahdollista, ettei työkaverimies ole kiinnostunut sinusta, vaan toimii yleisesti facebookissa noin, jos se on vaikka hänen ns. facebook-persoonansa :) Hänellä voi olla kymmenen muuta samanlaista fb-kaveria, joiden päivityksiä lukee ja joita auttelee. Mutta muuten elää onnellisessa liitossa. Kuulostaa ehkä oudolta, mutta sellaisiakin tiedän. Heitä kutsutaan fb-sosiaalisiksi.

      • Tiina-85

        Uteliaisuudesta kiinnostaa mitä tämä mies meinaa eli onko vain tuommoinen muuten vain vai onko jotain taka-ajatuksia. Ehkä osaan suhtautua häneen oikein jos ymmärrän paremmin. Kyseessä on kuitenkin mukava tyyppi ihan kaverinakin ja semmoinen jännite meidän välillä häiritsee sitä normaalia kanssakäymistä...ja kai se on luonnollista, että kiinnostaa tietää mitä oman ihastumisen kohde itsestä ajattelee ilman, että johtaisi mihinkään. En ole omasta liitosta eroamassa, jos se on minusta kiinni. Tosin meidän liitossa taitaa olla tilaa myös pienelle ulkopuoliselle sutinalle puolin ja toisin. Näin on puhuttu...


      • Tiina-85 kirjoitti:

        Uteliaisuudesta kiinnostaa mitä tämä mies meinaa eli onko vain tuommoinen muuten vain vai onko jotain taka-ajatuksia. Ehkä osaan suhtautua häneen oikein jos ymmärrän paremmin. Kyseessä on kuitenkin mukava tyyppi ihan kaverinakin ja semmoinen jännite meidän välillä häiritsee sitä normaalia kanssakäymistä...ja kai se on luonnollista, että kiinnostaa tietää mitä oman ihastumisen kohde itsestä ajattelee ilman, että johtaisi mihinkään. En ole omasta liitosta eroamassa, jos se on minusta kiinni. Tosin meidän liitossa taitaa olla tilaa myös pienelle ulkopuoliselle sutinalle puolin ja toisin. Näin on puhuttu...

        Aha, ok. Tulkitsin nyt niin, että "pientä ulkopuolista sutinaa" kaipaat joka tapauksessa. Tulevaisuudessa sitä tulee siis olemaan, jos ei työkaverimiehen kanssa, niin jonkun muun, joka siihen mukaan lähtee.
        Varmaan jonkunlainen tiedustelu kiinnostuksesta sitten selvittää asian, onko hän ihastunut ja miten sitten edetään..

        "En ole omasta liitosta eroamassa, jos se on minusta kiinni" Toi lause pitäis sitten teroittaa myös sen sutinan kohteen kanssa, ettei tule väärinkäsityksiä.
        Kannattais myös selvittää, onko sinulla miehesi kanssa yhteneväinen käsitys "sallitusta sutinasta" eli mitä se tarkoittaa, henkisesti ja fyysisesti. Varaudu myös siihen, että miehelläsi on jotain sutinaa tai sutinan suunnittelua jonkun muun naisen kanssa. Miehet kun harvoin sallivat kumppanille eri oikeuksia, kuin mitä itselle haluavat.

        Itse jos olisin sun tilanteessa, jättäisin asian itselleni mysteeriksi, olisko mies halukas johonkin enempään kanssani tai ei. Ajattelisin, että kyllä naisille aina ihailijoita riittää. Kun jonkun ihailu lakkaa, vastakaiun puutteesta tai muusta syystä, toisen taas hetken päästä alkaa. Niille voi olla ystävällinen, mutta ei antaa siimaa sen enempää. Mutta minä en olekaan sinä. Sinä valitset oman tiesi.


    • Epäilen, että

      taidat itse olla se työkaverimies......

      • Tiina-85

        Hyviä huomioita "yksinkertaiselta..." ja ajatellen, että mies on tosiaan omalla tahollaan vielä varattu, niin kannattaa mun kyllä lopettaa hänen ajatteleminen siinä mielessä jos onnistun. Ainakaan en rohkaise häntä mihinkään. Tuota viimeistä kommenttia en oikein tajunnut. Että itse olisin kaverimies?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3279
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1788
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1325
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1283
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1173
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      984
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      926
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      854
    Aihe