se lähti viettämään pikkujouluja....eikä ole tullut kotiin?
Onko mun mutsia näkynyt....
9
76
Vastaukset
Ei ole näkynyt aikoihin...
No onkos se äitisi montakin tuntia ollut poissa? Oletko saanut iltapalaa ja hampaat pestynä?Se lähti mustanmiehen matkaan 10 vuotta sitten, sanoi vain piipahtavansa pikkujouluissa. Minä olen pelannut Pleikkaa sen aikaa ja iltapalaksi olen syönyt juustoja ja juonut äipän jättämiä mehupullija.
modelli.jr kirjoitti:
Se lähti mustanmiehen matkaan 10 vuotta sitten, sanoi vain piipahtavansa pikkujouluissa. Minä olen pelannut Pleikkaa sen aikaa ja iltapalaksi olen syönyt juustoja ja juonut äipän jättämiä mehupullija.
Tulepas juniori elisa-tädin sylkyyn niin kerron sinulle tarinan...
" Ehkä äiti lähti isän matkaan, koska jokaisen aikuisen joskus täytyy tehdä sellaista, missä lukee että kaikki tai ei mitään. Mutta he jättivät taakseen sen paremman osan itsestään, jonka uskovat olemassaolollaan täyttävän sen keskeneräisyyden, joka kasvaa itsenäiseksi, paremmaksi ja viisaammaksi, kuin mihin itse ovat vielä koskaan yltäneet.
Siksi äitisi jätti sinulle sokerin, että tarkastelisit maailmaa omin silmin. Ja siksi isäsi jätti sinulle suolan, jotta kuvaisit maailman näkemälläsi tavalla.
He jättivät pleikan, jotta käytät lahjojasi oppimiseen. Se on ensimmäinen askel tutustua elämään fiktiivisin silmin. Se on myös kosketus siihen tiedemaailmaan, mitä kehität pleikasta tietokoneeseen ja muuhun teknologiaan, josta löytyy avaimet oviin todelliseenkin maailmaan.
Monen silmissä he eivät jättäneet paljon. Mutta he jättivät riittävästi siihen asti, että tulet löytämään kaiken tarvitsemasi. "elisakettu kirjoitti:
Tulepas juniori elisa-tädin sylkyyn niin kerron sinulle tarinan...
" Ehkä äiti lähti isän matkaan, koska jokaisen aikuisen joskus täytyy tehdä sellaista, missä lukee että kaikki tai ei mitään. Mutta he jättivät taakseen sen paremman osan itsestään, jonka uskovat olemassaolollaan täyttävän sen keskeneräisyyden, joka kasvaa itsenäiseksi, paremmaksi ja viisaammaksi, kuin mihin itse ovat vielä koskaan yltäneet.
Siksi äitisi jätti sinulle sokerin, että tarkastelisit maailmaa omin silmin. Ja siksi isäsi jätti sinulle suolan, jotta kuvaisit maailman näkemälläsi tavalla.
He jättivät pleikan, jotta käytät lahjojasi oppimiseen. Se on ensimmäinen askel tutustua elämään fiktiivisin silmin. Se on myös kosketus siihen tiedemaailmaan, mitä kehität pleikasta tietokoneeseen ja muuhun teknologiaan, josta löytyy avaimet oviin todelliseenkin maailmaan.
Monen silmissä he eivät jättäneet paljon. Mutta he jättivät riittävästi siihen asti, että tulet löytämään kaiken tarvitsemasi. "Tänään Ville tulee meille leikkimään ja ihmettelemään niitä äipän jättämiä suoloja:D Sit me mennään nettiin huutelee (((OLET PAPPA)))...miksi täällä on niin paljon kirjoittajia mitkä muistuttavat täyteen stumpattua tuhkakuppia.
onpa säkenöivä näky, mutta kuka on äitisi?
- vchcfghjcvghjm
Miten helvetissä jonkun elämä on PERSEILY? Mitäpä muuten ajattelit, kun värkkäsit modelli persenikkisi? Eikö sinulla ole tosiaankaan muuta elämää. Vähän vaikeeksi käynyt sinunkin elämäsi, kun palstalla ei ole enää rekattuja. Arvaa nautinko ahdingostasi? - Nautin. Olet syönyt palstaa ja niin kuten syöpä olet tuhonnut lähes kaikki isäntäeläimesi. Milenkiintoista nähdä toiminnassasi luonnon valintaa.
Etköhän nyt hieman liioittele. Merkittävimmät kiistat käydään siitä, kenen näkemys hyväksytään oikeaksi ja kuka saa siitä kunnian. Rationalismi, järjen ja ihmiskeskeisyyden aatevyöry alkoi vallata palstaa jo ennen kuin minä iskin ensinmäisen kirjainiskuni tänne. Miten kansalaisille ja palstalaisille mielestäsi tehty vääryys korjataan ja korvataan?
- Emme ole rationaalis
modelli kirjoitti:
Etköhän nyt hieman liioittele. Merkittävimmät kiistat käydään siitä, kenen näkemys hyväksytään oikeaksi ja kuka saa siitä kunnian. Rationalismi, järjen ja ihmiskeskeisyyden aatevyöry alkoi vallata palstaa jo ennen kuin minä iskin ensinmäisen kirjainiskuni tänne. Miten kansalaisille ja palstalaisille mielestäsi tehty vääryys korjataan ja korvataan?
.
"Täällä puhutaan järkeä"
har!11
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235923- 602037
- 271509
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2411294Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️691148- 741145
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531117- 511082
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1441077Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle591012