Jumala rangaisee Ruotsin sossuja

Tämä feministi sossu ahllitus meni ensitöikseen tunnustamaan terroristisen "valtion" mitä ei edes ole millä ei ole muuta tarkoitusta kuin tuhota Israel. Ilman neuvotteluja Israelin kanssa ja rauhasta ei saa edes keskustella.

Nyt tämä hallitus kaatuu mikä on oikein samoin kävi Norjassa kun siellä lietsottiin Israel vihamielisyyttä moni nuori joutui hengelllään maksamaan tuon hölmöilyn

15

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KTS (Ei kirj.)

      Norjan nuoriso ei ole tehnyt mitään muuta kuin ajanut oikeudenmukaisuutta maailmaan laillisin keinoin.

      Sun breiviikis oli terroristi. samanlainen kuin sinäkin:

      Sanamies
      26.1.2005 11:09
      oikealla nimellä arska
      Tai veri lirisee

      Sanamies
      30.12.2004 16:17
      oikealla nimellä arska
      Tai veri lirisee

      Sanamies
      29.12.2004 20:11
      Oikealla nimellä arska
      Tai veri lirisee ja pian.

      Sopikoo sinulle se tapaaminen että saamme tämän nimi asian oikeaan päivä järjestykseen?

      Sanamies
      5.3.2005 21:29
      Kirjoita oikealla nimellä
      tai veri lirisee

      Sanamies
      30.12.2004 19:54
      oikialla nimellä arska tai veri lirisee
      Ja voitko saapua sopimaan tämän nimi asian ihan kahden kesken?

      Sanamies6.10.2011 22:220 SULJE
      Kirjoitahan kts oikealla nimellä tai mene sitten sinne mistä olet tullutkin (persereijästä).

      Sanamies13.4.2013 22:20-22 SULJE
      Mene sinäkin vaan sinne mistä olet tullutkin (persereijästä) Tai Saunan takana on tilaa tuollaisille

      Sanamies16.10.2011 23:120 SULJE
      Ei ole ja kirjoitahan oikealla nimellä tai veri lirisee.

      Sanamies17.3.2012 20:530 SULJE
      Kirjoittelehan kts oikeilla nimillä tai veri alkaa liristä.

      Sanamies19.3.2012 11:020 SULJE
      Kirjoitahan oikealla nimellä kts tai veri alkaa liristä.

      Sanamies19.3.2012 15:180 SULJE
      Kitjoitahan oikeilla nimillä kts tai veri lirisee.

      Sanamies19.3.2012 17:38-1 SULJE
      Kirjoittelehan kts oikeilla nimillä tai veri lirisee.

      Sanamies20.3.2012 16:020 SULJE
      Kirjoittelehan kts oikeilla nimillä tai veri lirisee

      Sanamies21.3.2012 07:570 SULJE
      Kirjoita kts oikeilla nimillä tai veri lirisee.

      • Tämä kts:n oikeudenmukaisuus on tuhota Israelin valtio ja siitä Jumala heitä rankaisi


      • Sanamies..
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Tämä kts:n oikeudenmukaisuus on tuhota Israelin valtio ja siitä Jumala heitä rankaisi

        Palestiinan valtion ensi töikseen tunnustanut Ruotsin hallitus kaatuu. Palestiinan yksipuolista tunnustamista vastustava Ranskan entinen presidentti Nicholas Sarkozy on tekemässä paluuta Ranskan politiikan huipulle. Mitä ajatuksia nämä teissä herättävät?


    • 5+14

      Tapelkaahan te pojat. Saatte saikkaa ja vanikkaa.

      • seuraan LOL

        mulla on Sokasolaa ja vadillinen potkorneja :D


      • 'lol'
        seuraan LOL kirjoitti:

        mulla on Sokasolaa ja vadillinen potkorneja :D

        niin ja mokkakeppi huulessa...
        lol, :D...


    • Shalom

      Olisi saanut jäädä Palestiinna tunnustamatta....

    • höpönlöpöä

      Ei se nyt jonku jutkupolitiikan vuoksi kaatunut. Ruotsihan on edelleen valtiokin vai mitä?

    • *ihmiset ITTE kaataa

      Jumala rangaisee Ruotsin sossuja

      totuusonvoittaja3.12.2014 00:27
      Tämä feministi sossu ahllitus meni ensitöikseen.....///

      taitaa artolla olla paha *naisviha*-kompleksi
      kun hallituksetkin on hänelle Feminiinejä,
      joita
      'Jumala rangaisee'

      ei Jumala viitti alvariinsa Hallituksia kaadella,
      kyl ihmiset hoitaa sen ihan itse,
      IHMISVOIMIN

      • rikakaisiin huomio

        Ilmankos se Jumala
        ei ehdi köyhii ja kipeitä auttamaan ja
        nostamaan
        kun sen
        pittää Rikkaita Hallituksia kaavella kumoon koko ajan...


    • kuulapsi

      No siinä nyt ei ole mitään Jumalan kanssa tekemistä... sossu-hallitus epäonnistui koska ne ovat antidemokraattisia kommunisteja jotka eivät edes keskustele kolmanneksi suurimman puolueen kanssa, koska tämä puolue haluaa vähentää maahanmuuttoa; maahanmuuttoa joka on eniten äärimmäinen koko Euroopassa.

      Eivätkö sionistit muuten ole Euroopan maahanmuuton takana? Todiste: https://www.youtube.com/watch?v=5QU7IoDoVX4

      • KTS (Ei kirj.)

        Eivät porvaripuolueetkaan tahdo olla tekemisissä ns. "ruotsidemokraattien" kanssa. He ovat piilonatseja, juuret skinhead -liikkeessä ja Arton kaltaisissa kajahduslösseissä.


      • Sanamies..
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Eivät porvaripuolueetkaan tahdo olla tekemisissä ns. "ruotsidemokraattien" kanssa. He ovat piilonatseja, juuret skinhead -liikkeessä ja Arton kaltaisissa kajahduslösseissä.

        maaahnmuuttoa on pakko kohta rajoittaa myös Suomessa


      • kuulapsi
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Eivät porvaripuolueetkaan tahdo olla tekemisissä ns. "ruotsidemokraattien" kanssa. He ovat piilonatseja, juuret skinhead -liikkeessä ja Arton kaltaisissa kajahduslösseissä.

        Ei kannata uskoa liika mitä kuulee Ruotsin uutisissa, koska siinä on kulttuurimarxistinen suunnitelma takana. Ruotsissa on suuri tabu maahanmuuttoasioissa, niin että jos sanoo että haluaa vähentää maahanmuuttoa, sitä on automaattisesti muka rasisti tai natsi.

        Tämän vuoksi porvarit ei halua/voi olla ruotsidemokraattien kanssa tekemisissä, koska muuten heitä myös kutsuttaisiin rasisteiksi, koska ruotsin kansa on aivopesty vasimmisto propagandalla vuosikymmeniä.

        Ja vaan koska niillä on monta vuosikymmentä sitten ollu muutama natsi puolueessa ei tarkoita että se on vieläkin samanlainen puolue. Ruotsidemokraatit on muuttuneet paljon, jos luet niitten historiaa. Ei ne ole mikään natsi puolue, eikä ne ole edes rasisteja.

        Ruotsin oikea natsi-puolueen nimi on SVP, ja ne ovat äärettömän pieniä.


    • Kotiorjat ry

      jumala rangaisee artoa sen
      riettaista ja väkivaltaisista kirjoituksista

      jo kaksi hyvää vaimoa ottanut pois siltä,
      saapi arto ihe pessä paitansa ja tiskinsä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      94
      542
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      486
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe