Ruotis toki edelläkävijä mutta...

KTS (Ei kirj.)

14

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaroninparta

      Suomessa tunnustamiseen vaadittaisiin vasemmisto ja vihreä hallitus,sitä tuskin tulee.

      • Tunnustetaan maa mitä ei ole edes olemassakaan eikä koskaan tule

        Ilman rauhan neuvotteluja ja ilman kahden keskeisiä neuvotteluja Israelin kanssa pitäisi Israelista erottaa 50 % maata arabeille. EI EI EI!!! E iole oikeudenmukaista. Jumala rankaisee jos tuollaista tuemme


      • Sanamies....
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Tunnustetaan maa mitä ei ole edes olemassakaan eikä koskaan tule

        Ilman rauhan neuvotteluja ja ilman kahden keskeisiä neuvotteluja Israelin kanssa pitäisi Israelista erottaa 50 % maata arabeille. EI EI EI!!! E iole oikeudenmukaista. Jumala rankaisee jos tuollaista tuemme

        Palestiinan valtion ensi töikseen tunnustanut Ruotsin hallitus kaatuu. Palestiinan yksipuolista tunnustamista vastustava Ranskan entinen presidentti Nicholas Sarkozy on tekemässä paluuta Ranskan politiikan huipulle. Mitä ajatuksia nämä teissä herättävät?


    • keisarin uudet v....

      Tunnustamisella ei ole mitään merkitystä,koska tunnustettavaa valtiota ei ole olemassakaan,eikä myöskään tule.

      • KTS (Ei kirj.)

        Kuten olen sanonut, niin ihan siitä vaan yhden valtion ratkaisuun ja arabienemmistöiseen Israeliin. Minkähän takia Israelille se ei oikein käy?

        Mitä sannoo näsäviisas turhislössi?


      • aaroninparta
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Kuten olen sanonut, niin ihan siitä vaan yhden valtion ratkaisuun ja arabienemmistöiseen Israeliin. Minkähän takia Israelille se ei oikein käy?

        Mitä sannoo näsäviisas turhislössi?

        Tulevassa palestiinassa , ei ole yhtään juutalaista, sanoi ns presidentti abbas ukon virkakausi loppui 2009.


      • KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Kuten olen sanonut, niin ihan siitä vaan yhden valtion ratkaisuun ja arabienemmistöiseen Israeliin. Minkähän takia Israelille se ei oikein käy?

        Mitä sannoo näsäviisas turhislössi?

        Siellä on jo yksi valtio ja se sopii Israelille hienosti ja arabeilla o nmonta maata ympärillä mitkä meinaa tuhota Israelin iran etupäässä


      • dgt dgh afgh sgh sfg

        JUUTALAINEN Kurt Eisner liittyi Saksan vapaaseen sosiaalidemokraattiseen puolueeseen. 1918 hän yllytti ammustehtaan työntekijöitä lakkoon ja sai 9 kk tuomion jonka vietti selli numero 70:ssä (Myös Hitler lusi saman vankilan samassa sellissä) Stadelheimin vankilassa.

        Vapauduttuaan vankilasta hän organisoi vallankumouksen (Saksan vallankumous) jolla syöstiin vallasta BAVARIAN kuningashuone. Marraskuun 8. 1918 hän julisti BAVARIAN tasavallaksi ja vapaaksi valtioksi.



        Emil Maurice, tämä ashke-NAZI-juutalainen isoisä perusti NAZI-puolueen, varttijuutalainen Hitleri oli puolueen jäsen numero 1 ja Emil numero 2

        http://www.der-fuehrer.org/Galerien/Adolf_Hitler_macht_Geschichte/bigimages/Adolf Hitler,Emil Maurice&Rudolf Hess.JPG



        http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010082412232534_ul.shtml

        Toimittaja Jean-Paul Mulders ja historiantutkija Marc Vermeeren etsivät tänä vuonna Hitlerin sukulaisia.

        Heiltä otetuissa DNA-näytteissä löytynyt kromosomi, haploryhmä E1b1b1, on harvinainen Länsi-Euroopassa, mutta yleinen ashkeNAZI- ja sefardijuutalaisilla.



        http://en.wikipedia.org/wiki/Ashkenazi_Jews

        AshkeNAZIM or AshkeNAZI Jews are literally German Jews

        AshkeNAZI tarkoittaa kirjaimellisesti Saksan juutalaista



        1933 Adolf Hitler nousi valtaan Saksassa. Zionistit olivat saaneet aikaan vapaamuurareiden avulla ns. Versaillesn rauhansopimuksen, joka oli syössyt Saksan työttömyyteen ja taloudelliseen ahdinkoon. Tämä yhteiskunnallinen tilanne suosi radikaalipuolueita



        Äärioikeistolaisen Stern-liigan terroristin Avraham Stern kirjoitti kirjeen NAZI-Saksan hallitukselle, jossa hän ehdottaa liittoa Saksan kanssa Englantia vastaan päämääränään Israelin itsenäistyminen:



        http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/6f/SternGang-Doc-Nazi-Collaboration.jpg





        Beirutissa, Saksan juutalais-NAZIen kanssa, solmittujen salaisten sopimusten mukaan, Lehi aloitti toisen rintaman sodan brittejä vastaan, vastapalveluksena Saksan juutalais-ashkeNAZIt auttaisivat erottamaan Euroopan juutalaiset Palestiinaan MUUTTOA varten.



        http://en.wikipedia.org/wiki/Lehi_(group)#Contact_with_Nazi_Germany



        Hitlerin juutalaiset sotilaat

        100 000-150 000 juutalaista marssi Hitlerin armeijassa, myös kaksi sotamarsalkkaa.

        http://www.kansaspress.ku.edu/righit.html

        http://www.revisionisthistory.org/jewishnazi.html



        http://www.youtube.com/watch?v=wK1y37WL-V4 WW2 150,000 Jewish Soldiers Served Hitler and the Nazis



        http://www.wordsandwar.com/2008/02/19/25-nazi-descendants-petition-for-more-dead-jews/

        Frankfurter Rundschaussa julkaistussa, 25 saksalaisen professorin allekirjoittamassa manifestissa kehoitetaan Saksaa lopettamaan Israelin "erityiskohtelun", koska muiden syiden ohella maa auttoi Israelin perustamisessa mm. erottamalla juutalaiset Palestiinaan muuttoa varten





        http://www.youtube.com/watch?v=P5qy-ek1qvE&bpctr=1360268810 The Nazi Army: jewish asian arab and black soldiers



        http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288709548356.html?ref=rss



        Natsien -täydellinen arjalaislapsi- olikin juutalainen

        Julkaistu: 2.7.2014 23:25



        80-vuotias Hessy Taft paljastaa saksalaislehti Bildissä olevansa useissa korteissa ja propagandajulisteissa esiintynyt vauva.


    • KTS (Ei kirj.)

      Kuten olen sanonut. Pistetään KERNAASTI pystyyn yhden valtion arabienemmistöinen ratkaisu.

      Israel ei sitä halua.

      Ymmärtääkö fanituslössi vai väännetäänkö rautalangasta?

      • aaroninparta

        Se on ählämeillä ollut tavoitteena.Hyvätahtoiset hölmöt euroopassa kehittäneet ns kahden valtion mallin.


      • 19+13

        Israelissa on juutalaiset arvot, se on siis arvopohjaltaan juutalaisvaltio.

        Israelissa asuvat arabit ovat israelilaisia, koska he ovat maassa asuvia kansalaisia.

        Kun demokratia sana jää pois, enemmistö ei päätä arvopohjasta, vaan arvoilla on itseisarvo, joka perustuu juutalaisiin arvoihin.

        Jos joku maassa asuva ei hyväksy tuota arvopohjaa, kuten vaikka arabi, joka haluaa islamin arvot, hän väärässä maassa ja voi muuttaa sinne missä islamin arvot ovat voimassa.


      • workshop tool
        19+13 kirjoitti:

        Israelissa on juutalaiset arvot, se on siis arvopohjaltaan juutalaisvaltio.

        Israelissa asuvat arabit ovat israelilaisia, koska he ovat maassa asuvia kansalaisia.

        Kun demokratia sana jää pois, enemmistö ei päätä arvopohjasta, vaan arvoilla on itseisarvo, joka perustuu juutalaisiin arvoihin.

        Jos joku maassa asuva ei hyväksy tuota arvopohjaa, kuten vaikka arabi, joka haluaa islamin arvot, hän väärässä maassa ja voi muuttaa sinne missä islamin arvot ovat voimassa.

        Juuri näin.


      • KTS (Ei kirj.)
        19+13 kirjoitti:

        Israelissa on juutalaiset arvot, se on siis arvopohjaltaan juutalaisvaltio.

        Israelissa asuvat arabit ovat israelilaisia, koska he ovat maassa asuvia kansalaisia.

        Kun demokratia sana jää pois, enemmistö ei päätä arvopohjasta, vaan arvoilla on itseisarvo, joka perustuu juutalaisiin arvoihin.

        Jos joku maassa asuva ei hyväksy tuota arvopohjaa, kuten vaikka arabi, joka haluaa islamin arvot, hän väärässä maassa ja voi muuttaa sinne missä islamin arvot ovat voimassa.

        Islamin arvothan OVAT osa Israelin arvoja hölömö.

        Paljon enemmän kuin täällä.


      • askskjdjdh
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Islamin arvothan OVAT osa Israelin arvoja hölömö.

        Paljon enemmän kuin täällä.

        Väärin,mujaheddin,jälleen väärin. Islam ei määritä juutalaisvaltion arvoja,saati sitten sen kansan tahtoa. ;D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      94
      542
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      486
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe