...miehekseni! Plussia, suuria plussia on kaksi
1) niin seksikäs ääni että alkkarini pysyvät märkinä loppupäivän jo pelkän puhelimessa kuullun miesäänen takia
2) miehellä on pakko olla hyvä itsetunto, itsevarmuus jos pystyy elättämään itsensä provikkapalkalla myymällä jotain puhelimitse.
Sanomattakin selvää että miehen on oltava huippumyyjä.
Olisiko ketään vapaana?
Pienenä haittapuolena epärehellisyys/väljä moraali mutta en nyt muutenkaan mitään totista niuhoa huolisi.
Haluan puhelinmyyjän...
13
119
Vastaukset
- piiloalfa
Näinhän se menee. Feikkaava pelle nauttii aina naisten suosiosta.
- kaveripimatsu
No, mulla olis just tollanen kaksmetrinen uros, joka on puhelinmyyjä vapaana, kun sen exä häipy sanoen, 'en voi seurustella miehen kanssa, jolla ei ole rahaa' ja sillä onkin varaa vaatia, kun on itse sairaseläkkeellä ja pelaa vaan playstationia ja kertoo, ettei aioi enään mennä töihin koskaan. Sinänsä myös kaverini vielä pari vuotta sitten vaati, että naisella pitää olla ainakin yliopistotodistus, mitä hänellä ei kyllä ole. Terveitä kaikki.
- iwantyouuuu
Tipuin kärryiltä.
- kaveripimatsu
iwantyouuuu kirjoitti:
Tipuin kärryiltä.
Ymmärsin, että pilailet, mutta mun kaveri lähes kaksmetrinen mies, joka on puhelinmyyjä, just vähän aikaa sitten jätettiin syyksi nainen sanoi 'en voi seurustella miehen kanssa, jolla ei ole rahaa', must aika k#usipää ämmä!
- ätmi
kaveripimatsu kirjoitti:
Ymmärsin, että pilailet, mutta mun kaveri lähes kaksmetrinen mies, joka on puhelinmyyjä, just vähän aikaa sitten jätettiin syyksi nainen sanoi 'en voi seurustella miehen kanssa, jolla ei ole rahaa', must aika k#usipää ämmä!
Toisaalta sinä taas olet friendzonannut sen miehen.
- kaveripimatsu
ätmi kirjoitti:
Toisaalta sinä taas olet friendzonannut sen miehen.
Aviomiehen kaveri alunperin, voi selittää...
- iwantyouuuu
kaveripimatsu kirjoitti:
En pilaile. Juuri tänään juttelin miestuttavani kanssa joka joskus ollut huippumyyjä (eri töissä nyt...joskin myyntipomona edelleen) ja vieläkin olen ihan oh my goood siitä äänestä. Hän oli vielä unenpöppöröinen ja menossa suihkuun mutta silti vei jalat altani äänellään.
Ei ole sitten tainnut olla hyvä puhelinmyyjä. Hyvät myyjät tienaa 3000-5000€/kk.
En kuitenkaan rahan takia miestä kaipaa ja tuollainen syy jättää kuulostaa oudolta. Ilmiselvästi nainen ei vaan rakastanut miestään enää jos ikinä rakastikaan. :-(
- 15+133
Puhelinmyyjä miehet ketkä soitelleet yleensä ollet ystävällisiä mutta kerroin silti ystävällisesti että en halua nyt ostaa mitään joten ei tullut suhdetta
Mää olen joskus jopa sortunut tilaamaan jonkun tieteenkuvalehden, kun on ollut hyvä tilaajalahja, mutta ei silti ole tullut suhdetta, prkl!
Minä olen ollut puhelinmyyjänä ja sain myytyä lehtiä ihan rehellisillä keinoilla ja lehdet oli tekniikka- ja autolehtiä, niin soitetut olivat miehiä.
- Missy 2?
Joku muukin on lumoutunut puhelinmyyjän ääneen.
http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/art-1288650994738.html
- multitool
Muuten pälätän heti siihen päälle, mutta erään naismyyjän ääni oli herkkua korvalle. Se oli kuin tummaa samettia. Tiedän, kuulostaa Kornilta :D, mutta kuvaa nyt parhaiten. En muista mitä kauppasi, eikä niitä tullutkaan. Annoin vain kaikessa rauhassa puhua loppuun. Rauhallista tummaa samettia. Juu-u.
Minä olen puhelinmyyjä ja teen pitkää päivää...kelpaako:)
Kollegani joka on miespuolinen löysi kerran tyttöystävän asiakkaastaan.
Asiakas piti hänen äänestään ja pyysi puhelinnumeron tämä johti siihen, että he seurustelivat yli kahden vuoden ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2101386- 961256
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan2950Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9908Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛85862Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle14812- 32800
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57786T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37738Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44724