Millä öljyllä olisi paras? tai jollain muulla?
Ajattelin hieroa tyttöystävääni joululahjaksi?
13
116
Vastaukset
- 16+2
Luonnollinen ja hyvä öljy on kookosöljy.
- neörj
Ihana ajatus. Go for it Jani!
- hyvä lahja
En suosittele seksikaupassa olevia öljyjä. Varmaan osa niistäkin on ihan hyviä, mutta paria kokeiltiin exän kanssa ja ei tykätty. Jokin kookosöljy (CocoVi) tai vauvaöljy.
No, käypihän kai se hierontakin joululahjasta jos nyt on rahat vähissä eikä ajallisestikaan kovin paljoa jaksa siihen lahjaan panostaa. Itse kyllä ajattelisin että hieronta on semmoinen melko arkinen juttu jota parisuhteessa olisi lähes joka päivä, ja sitten joululahjaksi voisi keksiä jotain vähän hienompaa.
- 12 + 5
jopa siinä mainos...
12 + 5 kirjoitti:
jopa siinä mainos...
No mulle nyt vain tuli tuosta mieleen semmoinen skenaario että olisin itse ostanut miehelle jotain kalliimpaa tai sitten vaikka itse tehnyt jotain mihin on mennyt paljon aika ja vaivaa, ja sitten ainoa mitä miehellä olisi antaa vastineeksi olisi 5 minuutin taitamaton hieronta, jonka jälkeen takaisin sohvalle kaljaa vetämään. En ehkä tykkäisi niin kauheasti. :-\
- 1-1
stellaria81 kirjoitti:
No mulle nyt vain tuli tuosta mieleen semmoinen skenaario että olisin itse ostanut miehelle jotain kalliimpaa tai sitten vaikka itse tehnyt jotain mihin on mennyt paljon aika ja vaivaa, ja sitten ainoa mitä miehellä olisi antaa vastineeksi olisi 5 minuutin taitamaton hieronta, jonka jälkeen takaisin sohvalle kaljaa vetämään. En ehkä tykkäisi niin kauheasti. :-\
Entäs jos miehellä ei ole yksinkertaisesti rahaa ostaa naiselleen mitään kallista?
- multitool
stellaria81 kirjoitti:
Entä jos se mies raahaisi kotiin hierovan tuolin? Tuuppaisi istumaan ja tuumaisi, että ole hyvä, kuinka sanotaan ja vastausta odottamatta rojahtaisi sohvalle tölkki kourassa. :D
- -----------------
stellaria81 kirjoitti:
Eli parisuhteessa sinä annat päivittäisen 5 min taitamattoman hieronnan. Kaulimella?
rento meininki paras... himmeä valaistus (ei pimeä... joko paljon tuoksukynttilöitä, tai toisesta huoneesta himmeä lamppu...jos teillä sauna, laita se päälle... aromaterapiaöljyt on myös hyviä... jos käyt vaikka bodyshopissa ostaan eteerisiä öljyjä, älä turhaan nolostu kertoa mitä aiot tehdä, autetaan kyllä todella hyvin :) ja moni bodyshopin tyttö myös osaa kertoa, mitä itse toivoisi...
- peenishieroja
Hiero sitä kyrvälläs.
- Mööööööööööööööö!
Hiero Tummelilla. Se on hyvä. DarkFear esimerkiksi hieroo sitä juicekaljuunsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa593466Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.202302Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1381959Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus131488Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631197- 561113
Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501052- 59873
- 73814
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.33803