jos olisit töissä ja tuleva miehesi päättääkin auttaa sinua ja peseekin kotona 2-3 koneellista pyykkiä mutta ne onkin värjäytyneet ja menneet kasaan mutta ei tehnyt sitä tahallaan vaan yritti auttaa sinua jotta voisit ottaa illalla iisimmin
nainen auttaisiko suukko
42
93
Vastaukset
- tehty mikä tehty
no jos se olis suklaakääretorttua, kyllä maistuis
- angry birdie
No jos ne olisivat miehen pyykkejä niin ihan sama. Jos mun, niin auttaisi jos mies höllentäisi kukkaronnyörejään ja lähdettäis ostoksille. 2-3 koneelliseen mahtuu kuitenkin aika paljon pilalle menneitä vaattteita.
- luulis olevan helppo
vai niin mutta oikeesti on pikkuinen ongelma tai tekeekö sitten halppis vaatteet tai kangas kun pesee niin kaikki kutistuu ei luulis kaikki vaatteet kutistuvan tai onkohan koneessa joku vika
- angry birdie
luulis olevan helppo kirjoitti:
vai niin mutta oikeesti on pikkuinen ongelma tai tekeekö sitten halppis vaatteet tai kangas kun pesee niin kaikki kutistuu ei luulis kaikki vaatteet kutistuvan tai onkohan koneessa joku vika
Kyllä se vika on yleensä pesijässä, joka valitsee väärän pesuohjelman. Tai no jos kone lämmittää veden 90 asteiseksi vaikka pitäis olla 40 asteista niin se on kyllä koneen vika. Mut yleensä vika on kyllä pesijässä.
Mulla ei ainakaan ole liikaa vaatteita, että harmittaisi kyllä jos ihan arkivaatteetkin menisivät pilalle. - vaikea kone
angry birdie kirjoitti:
Kyllä se vika on yleensä pesijässä, joka valitsee väärän pesuohjelman. Tai no jos kone lämmittää veden 90 asteiseksi vaikka pitäis olla 40 asteista niin se on kyllä koneen vika. Mut yleensä vika on kyllä pesijässä.
Mulla ei ainakaan ole liikaa vaatteita, että harmittaisi kyllä jos ihan arkivaatteetkin menisivät pilalle.ennen oli helppoa pisti 4 selle niin pesi mutta tämän koneen kanssa olen pistänyt kolmiota muistuttavan kohdalle ja 40 astetta automaattisesti ja pyyhkeet ja muut sellaiset sama mutta 60 astetta paidat ja alkkarit kutistuvat joskus jopa muutaman kerran jälkeen puolet pienentyy ei kovin kivaa entinen kone oli helppo
- angry birdie
vaikea kone kirjoitti:
ennen oli helppoa pisti 4 selle niin pesi mutta tämän koneen kanssa olen pistänyt kolmiota muistuttavan kohdalle ja 40 astetta automaattisesti ja pyyhkeet ja muut sellaiset sama mutta 60 astetta paidat ja alkkarit kutistuvat joskus jopa muutaman kerran jälkeen puolet pienentyy ei kovin kivaa entinen kone oli helppo
Lue käyttöohje! Eiks toi kolmio ole joku erikoispesu...
- kunnon numerot
angry birdie kirjoitti:
Lue käyttöohje! Eiks toi kolmio ole joku erikoispesu...
en tiedä mutta kävin katsomassa koneesta ei ole muuta kuin pilven kuva ja höyhenen ja kolmio pilvi on villapesulle ja höyhen pitsi pesulle luulis olevan kolmio oikea no oli siinä muutama muukin ja lumihiutaleen kuva pistettäisiin kunnon numerot ja mitä se tarkoittaa selvästi nyt on erittäin sekavaa ja ei ohjeista saa selvää eikä jaksa lukea tulee vielä sekavemmaksi
kunnon numerot kirjoitti:
en tiedä mutta kävin katsomassa koneesta ei ole muuta kuin pilven kuva ja höyhenen ja kolmio pilvi on villapesulle ja höyhen pitsi pesulle luulis olevan kolmio oikea no oli siinä muutama muukin ja lumihiutaleen kuva pistettäisiin kunnon numerot ja mitä se tarkoittaa selvästi nyt on erittäin sekavaa ja ei ohjeista saa selvää eikä jaksa lukea tulee vielä sekavemmaksi
Eli lukeminen sujuu yhtä huonosti kuin kirjoittaminenkin...
- :DDDD
stellaria81 kirjoitti:
sehän on mies :)
- angry birdie
kunnon numerot kirjoitti:
Ei munkaan koneessa pesuohjelmat ole numeroilla merkitty vaan juurikin noilla symboleilla mutta koskaan en ole vielä pyykkejäni pilannut.
- ohjeesta mitään selv
stellaria81 kirjoitti:
oliko nyt kivasti sanottu ja mitä kirjoitus taito pesukoneeseen liittyy anteeksi kysyn vaan
- kivempaa aihetta
angry birdie kirjoitti:
Ei munkaan koneessa pesuohjelmat ole numeroilla merkitty vaan juurikin noilla symboleilla mutta koskaan en ole vielä pyykkejäni pilannut.
vaihdetaan puheen aihetta käytkö pk ssa vai jossain muualla
- angry birdie
kivempaa aihetta kirjoitti:
vaihdetaan puheen aihetta käytkö pk ssa vai jossain muualla
Joskus 20 vuotta sitten olin kyseisen paikan vakioasiakkaita mut nykyään kierrän paikan mieluusti kaukaa. Eikä Porissa kyllä muutenkaan ole mitään paikkoja missä viitsis juurikaan käydä. Paitsi jotkut vähän paremmat "istuskelupaikat" esim. Kirjakauppa.
- angry birdie
ohjeesta mitään selv kirjoitti:
oliko nyt kivasti sanottu ja mitä kirjoitus taito pesukoneeseen liittyy anteeksi kysyn vaan
No se liittyi varmasti siihen käyttöohjeen lukemiseen ja tulkitsemiseen.
- ylhäällä vihkoja
angry birdie kirjoitti:
Joskus 20 vuotta sitten olin kyseisen paikan vakioasiakkaita mut nykyään kierrän paikan mieluusti kaukaa. Eikä Porissa kyllä muutenkaan ole mitään paikkoja missä viitsis juurikaan käydä. Paitsi jotkut vähän paremmat "istuskelupaikat" esim. Kirjakauppa.
iso karhua vastapäätäkö oliko se suomalainen kirjakauppa olen joskus käynyt kerran mutta oliko tuoleja epäilen en itsekkään viihdy ravintoloissa mutta pakko käydä että löytäisi kivan naisen itse menisin ennemmin ajelemaan
- angry birdie
ylhäällä vihkoja kirjoitti:
iso karhua vastapäätäkö oliko se suomalainen kirjakauppa olen joskus käynyt kerran mutta oliko tuoleja epäilen en itsekkään viihdy ravintoloissa mutta pakko käydä että löytäisi kivan naisen itse menisin ennemmin ajelemaan
Niin siis ravintola nimeltä Kirjakauppa...siinä paikalla on joskus ollut oikeasti kirjakauppa.
- anttila nykyään
ylhäällä vihkoja kirjoitti:
hei siinähän on nykyään anttila toinen olematon liike
- angry birdie
anttila nykyään kirjoitti:
Ota ite selvää mistä puhun, en jaksa selittää...Siis onhan se Suomalainen Kirjakauppa edelleen siinä kulmassa, ja siellä olen käynyt useammin kuin kerran.
- en ole möykky
anttila nykyään kirjoitti:
lopuksi kun miettii niin onko keskustassa mitään järkevää liikettä no yleensä se on be popin ja iso karhun läpi ja ehkä vikholmiin kahville ja autoon en paljon muuten käy keskustassa vaan käyn enemmän marketeissa tai kahviloissa joihin pääsee autolla viereen täytyis joskus tässä mennäkkin keskustaan pörräämään ja katsoa mitäs uutta on tullut käytkö tanssimassa missään
- angry birdie
en ole möykky kirjoitti:
lopuksi kun miettii niin onko keskustassa mitään järkevää liikettä no yleensä se on be popin ja iso karhun läpi ja ehkä vikholmiin kahville ja autoon en paljon muuten käy keskustassa vaan käyn enemmän marketeissa tai kahviloissa joihin pääsee autolla viereen täytyis joskus tässä mennäkkin keskustaan pörräämään ja katsoa mitäs uutta on tullut käytkö tanssimassa missään
En käy tanssimassa..Paitsi keikoilla heilun hallitsemattomasti yleisössä. En Porissa kylläkään, paitsi kerran vuodessa Porisperessä.
- kerro itsestäsi
en ole möykky kirjoitti:
minkäs ikäinen olet ja tumma vai vaalea
- angry birdie
kerro itsestäsi kirjoitti:
minkäs ikäinen olet ja tumma vai vaalea
En kerro. Menen nukkumaan.
- lento suukon kera
angry birdie kirjoitti:
En kerro. Menen nukkumaan.
ajattelin jos ollaan saman ikäisiä niin voitais tavata joko nyt heti tai huomenna mutta hyvää yötä ja kauniita unia
- angry birdie
lento suukon kera kirjoitti:
ajattelin jos ollaan saman ikäisiä niin voitais tavata joko nyt heti tai huomenna mutta hyvää yötä ja kauniita unia
No me ei olla samanikäisiä eikä edes samassa kaupungissa. Ja jos oltaiskin, niin olen lukenut sen verran sun juttujasi täällä, että ei kiitos.
- angry birdie
angry birdie kirjoitti:
No me ei olla samanikäisiä eikä edes samassa kaupungissa. Ja jos oltaiskin, niin olen lukenut sen verran sun juttujasi täällä, että ei kiitos.
Eihän tää sitäpaitsi mikään treffipalsta ole.
- hyvää yötä
angry birdie kirjoitti:
no ei kaikkea kannata ottaa niin vakavasti mutta kaikkea hyvää sinulle koita pärjätä hyvää yötä lento halin kera
- kuppi kuumaa
angry birdie kirjoitti:
Eihän tää sitäpaitsi mikään treffipalsta ole.
eikö kysyä saa ihan vaan kahville
- angry birdie
kuppi kuumaa kirjoitti:
eikö kysyä saa ihan vaan kahville
No et sä mistään kahvista mitään puhunut...tai kai sitä voi yölläkin käydä kahvilla. Ja kirjoitusten perusteella tulee muodostettua ihmisestä tietynlainen kuva. Ja sinusta on muodostunut sellainen, että päässä ei liiku muuta kuin pimpinkuvia. Ja auto ehkä . Vaikka paljon schaibaa täällä muutenkin on mutta tarviiko ihan kaikkia mielikuviaan tänne kirjoittaa.
Enhän minäkään mikään nunna ole (kai vielä) mutta en mäkään kirjoita kaikkea mitä mun mielessä pyörii.
No en mää nyt suuttuisi jos se vahinko oli. Tosin toivon ettei tuo vahinko toistu ainakaan minun hienoimpien vaatteideni ollessa kyseessä.
Suklaan tehoaminen riippuu vähän siitäkin että olenko olevinani dieetillä tai jotain… Mutta kyllä laadukas tumma suklaa yleensä kelpaa.- panda suklaa
käykö fazerin sininen tai maraboy suklaa tai tumma talous suklaa
panda suklaa kirjoitti:
Panda ei muuten käy, paskinta suklaata ikinä. Fasun sininen ei ole tummaa. Maraboun tumma olisi parasta, taloussuklaa on vähän enämpi semmoista leivontajuttua.
panda suklaa kirjoitti:
Osta vaikka tota:
http://www.maraboupremium.fi/suklaamme/cocoa-chili?p=6670&r=3378
Tai sitten sitä minttusuklaata.- pätkis vai da capo
stellaria81 kirjoitti:
Osta vaikka tota:
Tai sitten sitä minttusuklaata.käykö geisha tai fatzerina suklaa
- angry birdie
stellaria81 kirjoitti:
Osta vaikka tota:
Tai sitten sitä minttusuklaata.On muuten pirun hyvää suklaata tuo chilisuklaa.
- nyffeli
Ei auttaisi. Mutta en osa olla pitkävihainen, joten en jaksaisi mököttää kauan.
- 23+12
Yksi koneellinen ei haittaisi, mutta en päätyisi yhteen miehen kanssa joka toistaa saman virheen kolme kertaa. Kyllä sen ekan koneellisen jälkeen pitäisi miehen korvien välissä jotain tapahtua.
- hyvin pesee
no kyllä ne näyttää hyviltä pois ottaessa mutta kuivuessa asia onkin eri
- 23+12
hyvin pesee kirjoitti:
no kyllä ne näyttää hyviltä pois ottaessa mutta kuivuessa asia onkin eri
Kyllä sen värjäytymisen huomaa jo koneesta ottaessa.
- ei eroa
23+12 kirjoitti:
Kyllä sen värjäytymisen huomaa jo koneesta ottaessa.
niin itse en ole niin tarkka pesen kaikki samassa esim sininen ja vihreä ja joku muu väri niin kyllä ne minusta samalta näyttävät kuin koneeseen laitettaessa ja vaaleammat pyyhkeet samassa mutta tummansiniset olen pessyt erikseen
- vähän hyvitystä
Ei auttaisi kovinkaan paljon, mutta helpottaisi hiukan. Miehen täytyis panna parastaan sänkykammarin puolella ja hieroa minun koko vartaloni hyvän tuoksuisella öljyllä ennen sitä ainakin kuukauden verran joka päivä ja 3 kertaa pv.
;D - kysymys-seikka
Yks jätkä pani yhtä sutturaa perseeseen eilen illalla. Mitä me nyt tehdään?
- Kilttiatm
Miksi ostaa vääriä paitoja. Minulla on usein punaisia t-paitoja ja valkoisia t-paitoja joita käytän salilla ja pesen niitä yhdessä. Epä ole värit vaihtuneet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131413- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31057Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15971Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9918Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59828- 32820
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37758Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44744