Miksi haluat parisuhteeseen?

Sari4

En ole koskaan ollut parisuhteessa, koska minulla ei ole (vielä tähän mennessä) ollut mitään hinkua sellaiseen. Haluaisinkin kysyä miehiltä, että mikä teidät saa haluamaan ryhtyä vakavampaan suhteeseen ja perhe-elämän aloittamiseen? Minkälaista parisuhdedynamiikkaa haluaisit suhteessa olevan?

6

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älliä ja vapaa

      Tuo suvunjatkamisvietti aiheutta sellaista hölmöilyä, että eukon ottaa=((

    • Elarit ei kiinnosta

      Heheh, kyllä se hinku sullekin vielä tulee. Biologisen kellon tikitys kuuluu jo.

      Vaikeampi kysymys on se, että miksi joku mies lähtisi sun lapsiprojektiin.

    • Moni ei saa seksiä muuten tai on niin itserakas luonne, että tuntee pakottavaa tarvetta jatkaa geenejään. Lisäksi äidin tilalle on hyvä saada joku piikomaan ja joskus vähän kuriakin pitämään. Rakkaudestahan miehet eivät tunnetusti ymmärrä mitään. Ainakaan niin kuin naiset sen määrittelevät...

    • Sari4

      En kielläkään etteikö jossain vaiheessa biologinen kello ala tikittämään mutta en ole vielä tällä hetkellä kovinkaan huolestunut jälkikasvusta nuoren ikäni takia. Ja vaikka en löytäisikään kunnollista miestä, uskon että sinkkunaisella on huomattavan paljon paremmat mahdollisuudet saada lapsi (adoptio, spermapankki...) kuin miehillä. Mutta itse asiaan; alkuperäinen kysymys koski mitä miehet haluavat parisuhteelta. Vastauksistanne päätellen vain seksiä..? ettei tarvitse joka viikko valloittaa uutta naista..? Voi vastata ihan realistisesti ;)

    • Hyvä kysymys, kieltämättä...
      En tietty voi sanoa muiden kuin omasta puolestani, mutta matkan varrelta on jäänyt kaikenlaista mukaankin, joten...
      Ensimmäinen syy parisuhteen haluamiselle on aina ollut se että sen yksilön kanssa viihtyy, siitä pitää, pitää tunteesta joka yhdessä olosta syntyy ja tottakai se seksi. Ei sitä lihan himoa ole ihan ajan kuluksi elikoille annettu, ihmisellekään...
      En kuitenkaan ikinä ole kysynyt itseltäni, etukäteen, kesken tai jäkikäteen, että miksi halusin sitä, mitä halusin siltä. Koko kysymys on lähtöjään väärin aseteltu, ellei kyseessä ole jonkinasteinen sosio/psykopaatti tahi muuten liian analyyttinen ihminen. Ja itse asiassa biologisen kellon syndrooma on tämän äsken mainitun käänteinen ilmentymä, sekin on tullut todennettua vuosien saatossa, luojan kiitos ei omalla kohdalla.
      En kyllä edes sairaalloisen analyyttisimmillä hetkilläni (niitä on riittänyt...) ole keksinyt muuta kuin haluavani sen toisen ihmisen, ja juuri sen nimenomaisen ihmisen, en sitä mitä se voisi antaa minulle, edustaa, helpottaa elämässäni tms.
      Minkä tahansa hyvä saa antimidaksen lailla muutettua scheisseksi jos se asia on pakko ymmärtää, analysoida puhki tai saada vastaus kysymykseen jolle ei ole vastausta. Ainoa vastaus on että ELÄ, millään muulla ei ole mitään väliä, vaikka rakastuisit naapurin eteisen jakkaraan.

    • Ei mikään, tai no ehkä se, että nainen hallisee parisuhdedynamiikkaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe