Miksi kynnys on niin korkea?

Nimittäin se, että olen palstan ainoa uskottava kirjoittaja. En olisi yhtään yllättynyt siitä jos minut palkittaisiin huomenna jollakin ritarin arvonimellä.

http://bit.ly/1vXA4pA

19

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kynnykset oikeasti ole kovin korkeita, se riippuu aika paljon siitä miltä korkeudelta niitä kattoo...
      Itekin niitä on tullu kateltua siitä horisontaalivinkkelistä ja kyllähän ne toisinaan vuorilta on näyttäneet, mutta aina on yli päästy, ***kele.
      Tosin muistaakseni joiltain osin kynnysten korkeus on rakennussäädöksissä määrätty, että toki ne sillon saattaa olla toisille korkeitakin tässä yhteiskunnassa...

      • Tänä päinävä on otettava huomioon helppo liikuttavuus myös netissä.


      • modelli kirjoitti:

        Tänä päinävä on otettava huomioon helppo liikuttavuus myös netissä.

        Se on kyllä totta ja mielestäni siihen ei ole kiinnitetty etenkään netissä riittävästi huomiota viranomaisten taholta, saati sitten suuremminkin mediassa. Telkkarissa kyllä on helppo vaihtaa kanavaa jotta löytyy joku liikuttava nopeasti liikkuva oravanraato tai muuta, mutta entä netissä? Ei mitään kontrollia...
        Roomalaisetkin sen jo ties, o tempora o vinum (tai jotain sinnepäin...)


    • Haluamatta tuoda itseäni esille, vaikka en olekaan Hollywood-tähti. Hollywood-tähti on esimerkiksi Robert De Niro. Mä en edes pyri olemaan sellainen. Jos haluaisin olla, olisin muuttanut sinne jo vuosia sitten. Jos sieltä tulee kiinnostavia duuneja, totta kai otan ne vastaan, mutta mieluumin vietän aikaani täällä palstalla.

      http://bit.ly/1widlXo

    • MisoGyyninen

      Tarkotit varmaan palstan paskin kirjoittaja? eh?

      • Puhu vaan omasta puolestasi! Jos en ole tätä aikaisemmin kysynyt sinulta, nimittäin mikä ameba sinun aivosi on syönyt....mietin vaan että osaan varoa.


    • runontaja
      • Ole hyvä ja käy hakemassa olut jääkaapista...pistä se mun piikkiin, mä tarjoon.


      • modelli kirjoitti:

        Ole hyvä ja käy hakemassa olut jääkaapista...pistä se mun piikkiin, mä tarjoon.

        Kiitos, se onkin viimeinen olut.


    • Minä olen aina suosinut matalan kynnyksen paikkoja.

      Noh, tuliko prinssieverstin prenikkaa?

      • Ei tullut muuta kuin lihis kaikilla mausteilla rinnukselle,,,tai siltä toi puku ainakin näytti tänään.


    • Kis~kisu

      Hauska juttu. Sinähän olet varmaan ainoa palstan kirjoittaja, jonka jutut on pelkkää käsikirjoitettua fiktiota.

      • Millä todistat oman aitoutesi? Pistä kuvaa ja käsivarsinimmaria kehiin, niin kuin mekin olemme aikoinamme tehnyt joko palstalla tai privana.


      • modelli kirjoitti:

        Millä todistat oman aitoutesi? Pistä kuvaa ja käsivarsinimmaria kehiin, niin kuin mekin olemme aikoinamme tehnyt joko palstalla tai privana.

        tehty


      • modelli kirjoitti:

        tehty

        No et oo tosissas. Uskottavuus nimmarin tai kuvan kautta?

        Perustele mitä aitoa noissa on muka ollut. En ole nähnyt sellaista ainuttakaan.


      • elisakettu kirjoitti:

        No et oo tosissas. Uskottavuus nimmarin tai kuvan kautta?

        Perustele mitä aitoa noissa on muka ollut. En ole nähnyt sellaista ainuttakaan.

        Ei koske sinua, koska olet uusi palstalla....pistän sulle privaa heti kun kerkiän.


    • Jee Jee

      Hyvää yötä, äijät, kis~kisu ja elisakettu!

    • Ritarikuntien ansiomerkkejä Suomessa jaetaan, mutta ritariksi ei valitettavasti lyödä. Tasavaltaisen hallitusmuodon puutteita. Miehen Logiikan Ritarikunnan ritari olis kyllä tyylikäs titteli. Vähän kuin F1-maailmanmestari tai Teemu Selänne.

    • X:llä

      Taxi tuli pihaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe