Eli, miten saisin säilöttyä lithiumia/mihin saisin säilöttyä.
jokin aine joka ei reagoi sen kanssa mutta mikä ja mistä sitä saa
mielellään jokin astia/purkki josta näkisi läpi.
Kiitokset jo etukäteen.(:
lithiumin säilöntä
6
191
Vastaukset
- litiumakkumies
Mikä aine on litHium? Minä tunnen ainoastaan litiumin. Tämä on aika monikäyttöinen, se kelpaa muunmuassa matkapuhelinten akkuihin ja lääkkeeksi tiettyihin psyyken tiloihin.
Ja jos purkkeja tarvitsee niin sitten voi mennä lääkäriin ja pyytää litiumpilleri reseptin.
Itsellä on toistaiseksi tarvetta vain litumia sisältävään matkapuhelimen akkuun.- 5-miljoonaa
No keskisuuren kaupungin verran populaa sanoo Litium, muutama miljardi sanoo Lithium.
Suojakaasu itse kysymykseen, vaikka en ymmärrä hanketta.
- vapunen1
N
- Astrobiologi
Säilö lasipurkkiin, jossa on väritöntä öljyä. Parafiiniöljy käy. Saat sitä apteekista tai Biltemasta, hinta 5 -15 eur/l.
- FIL.yo
Eikun säilö muovipurkkiin, jossa on korkki. Ihan samalla tavalla, kuin labrassa.
- Utelias nuh
Miten hapettuminen ja ilmankosteuden vaikutus estetään purkissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442992Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362631Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1022258Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482094Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421893- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231188Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281175