Moi, oon päättänyt ostaa uuden kitaran, en tiedä miksi, vaihtelu virkistää.
Mutta ei jää rahaa enää uuteen vahivstimeen JA pedaaliehin niin kumman ostan?
MMun tän hetkinen on vahvistin on joku harleybentonin leivänpaahdin.
Ostanko vahvistimen vai pedaalit?
5
211
Vastaukset
- Haagan Elvis
Tarviitko oikeesti vahvaria? Kitara vahvari emulaattoreita löytyy PClle hyvin toimii. Eri sitten jos pitää oikeesti päästä rumpalin kanssa samalle db tasolle. Itse ainakin soitan kuulokkeilla ja GarageBandillä (mac) Kokeilin myös GuitarRig 5 ja hyvät on saundit. Ja on ilmainen http://www.native-instruments.com/en/products/komplete/guitar/guitar-rig-5-player/
Mallintava pikkuvahvistin, esimerkiksi Fender Mustang sarjaa tai mallintava Pedaali, esimerkiksi Line 6 vermeet, niillä pärjäät vuosia.
- 12312312312312312
Mitä tarviin et voin käyttää koneetta vahvistimen?
Mulla on aux in johto, siihen pää joka menee vahvistimeen, ja se toinen pääkö sitten tietokoneen mikki reiäkään?
Tarviiko jtn äänikorttei tai mitn? - 12312312312313
Onko toi guitar rig 5 virus kun se vaatii sähköpostin ja siellä pitäis avata linkki.. Epäilyttää vaan..
- haagan elvis
kato vaikka youtubesta noita guitar rig videoita niin näet. Itse käytän Rocksmith 2014 pelin mukana tullutta usb -- 1/4" piuha toimii mainiosti.
Saattaa tuolta jotain mainoksia (späm) tulla mutta en ainakaan muista että itselle olis tullu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1401745- 401658
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091154Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771107- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888