Moi, oon päättänyt ostaa uuden kitaran, en tiedä miksi, vaihtelu virkistää.
Mutta ei jää rahaa enää uuteen vahivstimeen JA pedaaliehin niin kumman ostan?
MMun tän hetkinen on vahvistin on joku harleybentonin leivänpaahdin.
Ostanko vahvistimen vai pedaalit?
5
266
Vastaukset
- Haagan Elvis
Tarviitko oikeesti vahvaria? Kitara vahvari emulaattoreita löytyy PClle hyvin toimii. Eri sitten jos pitää oikeesti päästä rumpalin kanssa samalle db tasolle. Itse ainakin soitan kuulokkeilla ja GarageBandillä (mac) Kokeilin myös GuitarRig 5 ja hyvät on saundit. Ja on ilmainen http://www.native-instruments.com/en/products/komplete/guitar/guitar-rig-5-player/
Mallintava pikkuvahvistin, esimerkiksi Fender Mustang sarjaa tai mallintava Pedaali, esimerkiksi Line 6 vermeet, niillä pärjäät vuosia.
- 12312312312312312
Mitä tarviin et voin käyttää koneetta vahvistimen?
Mulla on aux in johto, siihen pää joka menee vahvistimeen, ja se toinen pääkö sitten tietokoneen mikki reiäkään?
Tarviiko jtn äänikorttei tai mitn? - 12312312312313
Onko toi guitar rig 5 virus kun se vaatii sähköpostin ja siellä pitäis avata linkki.. Epäilyttää vaan..
- haagan elvis
kato vaikka youtubesta noita guitar rig videoita niin näet. Itse käytän Rocksmith 2014 pelin mukana tullutta usb -- 1/4" piuha toimii mainiosti.
Saattaa tuolta jotain mainoksia (späm) tulla mutta en ainakaan muista että itselle olis tullu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743487Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1321880Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001629- 791470
- 781451
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531166Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001150Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois681029- 631021
- 221007