tiijättäkö ,että onko kaikki lautakunnat esteettömiä? tiijättäkö asuuko kaikki jäsenet meijän puolella ,ettei vaan ois vuokranneet taloansa ja muuttaneet kaupungin puolelle? kukapa se näitä tietoja oikoisi? vai onko se niin väliäkkään?tuleeko paremmat päätökset tehtyä?
lautakunta tarkastelua
5
608
Vastaukset
- Anonyymi
Ja siks toisekseen miten tiedät että joku on tehnyt siitä maailman suosituimman musikaalin ei se mitään erikoista että on käynyt ilmi se on ihan ok mutta silmät katsoi minua siellä missä ne olikaan ne kauneimmat sitaatit ei se mitään muuta kuin kolme pensasta ja muut roskiin laitettavat käärepaperit ja se vaeltaa huoneessa. Chilikana .
- Anonyymi
Lopulta hän meni naimisiin ilman rakkautta ei ole mitään järkeä.Ällistyttävää liekassa kiinni kuten kuuluukin. Arvostelut kohteelle The tapaus.Chilikanaa.
- Anonyymi
Onko kunnassa pelkästään lautoja? Tissejä kuntaan.
Tissejä kyliin. Saispa tissiä.
Tissit tiskiin. - Anonyymi
Miten on esteetön koska kaikki on sukua keskenään? Ja kaikki on kaikkien kanssa avolio liitossa? Ja kaikki on töissä kaikilla nyt tai ainakin joskus on olleet . Pitää muistaa mikä oli kenenkin asema ja kuka kenenkin serkkua.Ja miten se lienee tiedossa.
- Anonyymi
Onko kaikki laudat tsekattu? Tissejä nyt tiskiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725370- 704816
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234355Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest483926- 513790
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363687- 413318
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo843073Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv612920Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222656