Rötökset paljastuvat! HYVÄ!

KTS (Ei kirj:)

"Yhdysvaltain keskustiedustelupalvelu CIA on käyttänyt terroristeiksi epäiltyjen kuulusteluissa aiemmin tiedettyä julmempia keinoja. Kuulusteluissa käytettiin keinoja, jotka ylittivät Valkoisen talon, oikeusministeriön ja CIA:n johdon hyväksymät kuulustelukeinot."

http://yle.fi/uutiset/raportti_cia_kaytti_aiemmin_tiedettya_julmempia_keinoja_terroriepailtyjen_kuulusteluissa/7679172

Matteuksen evankeliumi:
10:26 Älkää siis peljätkö heitä. Sillä ei ole mitään peitettyä, mikä ei tule paljastetuksi, eikä mitään salattua, mikä ei tule tunnetuksi.

Luukkaan evankeliumi:
12:2 Ei ole mitään peitettyä, mikä ei tule paljastetuksi, eikä mitään salattua, mikä ei tule tunnetuksi.

13

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaroninparta

      Jihadistia pitää hieman tukistaa jos haluaa saada tietoja irti.

      • Jaa kts mielestä terroristeillalla pitää olla täysin suoja ettei heille saa mitään tehdä

        HUONO HUONO HUONO!!!!


      • totuusonvoittaja kirjoitti:

        Jaa kts mielestä terroristeillalla pitää olla täysin suoja ettei heille saa mitään tehdä

        HUONO HUONO HUONO!!!!

        Tässä on syyskuun 11 terrori iskun arkkitehdin selitys.

        Ihan oikein että rankaistiin tuosta iskusta

        http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2014121018915523_ul.shtml

        CIA teki 9/11-iskujen arkkitehdin elämästä täyttä helvettiä


    • Cia rules

      Hyvä!
      Islamkin paljastuu vielä pedofilia kultiksi
      Näillä mennään!!

    • Deronda

      Edelleen kuvittelet, että juutalaiseen uskontoon liittyy ihan mitä tahansa. Loppuu vielä lisäät vieraan uskonnon kommentteja. Kirjoituksesi on todellinen hurskastelun huippu. Kommentit on vielä todellisia typeryyden huippuja. Väitätkö tosiaan, että kaikki maiden välisten suhteiden yksityiskohdat tulevat julkisuuteen?

      • Elämän laki

        Hän on jo itse tilannut annoksensa keittiöstä. Pian hän tulee saamaan sen pöytäänsä,maistui tai ei.

        KTS:n ei tule jäämään palkkaansa vaille.


      • KTS (Ei kirj.)
        Elämän laki kirjoitti:

        Hän on jo itse tilannut annoksensa keittiöstä. Pian hän tulee saamaan sen pöytäänsä,maistui tai ei.

        KTS:n ei tule jäämään palkkaansa vaille.

        MInä olen jo saanut SUURIA ja MAHTAVIA siunauksia, joka päivä tuplaten edelliseen verrattuna!

        Ja sun lössis Pulsa Denura kirouksilla ei oo MITÄÄN tehoja Pyhän Hengen suojausta vastaan!

        HAHAA!


      • Rienaajalle
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        MInä olen jo saanut SUURIA ja MAHTAVIA siunauksia, joka päivä tuplaten edelliseen verrattuna!

        Ja sun lössis Pulsa Denura kirouksilla ei oo MITÄÄN tehoja Pyhän Hengen suojausta vastaan!

        HAHAA!

        Sinun kirjoituksillasi ei ole mitään tekemistä J-lan kanssa.Tiedät sen hyvin itsekin.

        Olet kaiketi tiesi valinnut.


      • KTS (Ei kirj.)
        Rienaajalle kirjoitti:

        Sinun kirjoituksillasi ei ole mitään tekemistä J-lan kanssa.Tiedät sen hyvin itsekin.

        Olet kaiketi tiesi valinnut.

        Minä olen vuonna 1996 ottanut Jeesuksen Kristuksen vastaan henkilökohtaisena vapahtajanani ja sille asialle sinä et maha yhtään mittään!

        HYVÄ!


      • KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        MInä olen jo saanut SUURIA ja MAHTAVIA siunauksia, joka päivä tuplaten edelliseen verrattuna!

        Ja sun lössis Pulsa Denura kirouksilla ei oo MITÄÄN tehoja Pyhän Hengen suojausta vastaan!

        HAHAA!

        Oletko saanut muslimien jumalalta siunaukset eli s.a.a.t.a.n.a.l.t.a????


      • pellehermanni pöö
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Minä olen vuonna 1996 ottanut Jeesuksen Kristuksen vastaan henkilökohtaisena vapahtajanani ja sille asialle sinä et maha yhtään mittään!

        HYVÄ!

        Ettei nyt ois mennyt allahit ja Jesset sekaisin sullakin kts sie kun oot milloin mikäkin....... :DDD


    • 20+20

      Ehkä ne paavin arkistotkin vielä aukeavat.

    • KTS (Ei kirj.)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe