"Yhdysvaltain keskustiedustelupalvelu CIA on käyttänyt terroristeiksi epäiltyjen kuulusteluissa aiemmin tiedettyä julmempia keinoja. Kuulusteluissa käytettiin keinoja, jotka ylittivät Valkoisen talon, oikeusministeriön ja CIA:n johdon hyväksymät kuulustelukeinot."
http://yle.fi/uutiset/raportti_cia_kaytti_aiemmin_tiedettya_julmempia_keinoja_terroriepailtyjen_kuulusteluissa/7679172
Matteuksen evankeliumi:
10:26 Älkää siis peljätkö heitä. Sillä ei ole mitään peitettyä, mikä ei tule paljastetuksi, eikä mitään salattua, mikä ei tule tunnetuksi.
Luukkaan evankeliumi:
12:2 Ei ole mitään peitettyä, mikä ei tule paljastetuksi, eikä mitään salattua, mikä ei tule tunnetuksi.
Rötökset paljastuvat! HYVÄ!
13
63
Vastaukset
- aaroninparta
Jihadistia pitää hieman tukistaa jos haluaa saada tietoja irti.
Jaa kts mielestä terroristeillalla pitää olla täysin suoja ettei heille saa mitään tehdä
HUONO HUONO HUONO!!!!totuusonvoittaja kirjoitti:
Jaa kts mielestä terroristeillalla pitää olla täysin suoja ettei heille saa mitään tehdä
HUONO HUONO HUONO!!!!Tässä on syyskuun 11 terrori iskun arkkitehdin selitys.
Ihan oikein että rankaistiin tuosta iskusta
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2014121018915523_ul.shtml
CIA teki 9/11-iskujen arkkitehdin elämästä täyttä helvettiä
- Cia rules
Hyvä!
Islamkin paljastuu vielä pedofilia kultiksi
Näillä mennään!! - Deronda
Edelleen kuvittelet, että juutalaiseen uskontoon liittyy ihan mitä tahansa. Loppuu vielä lisäät vieraan uskonnon kommentteja. Kirjoituksesi on todellinen hurskastelun huippu. Kommentit on vielä todellisia typeryyden huippuja. Väitätkö tosiaan, että kaikki maiden välisten suhteiden yksityiskohdat tulevat julkisuuteen?
- Elämän laki
Hän on jo itse tilannut annoksensa keittiöstä. Pian hän tulee saamaan sen pöytäänsä,maistui tai ei.
KTS:n ei tule jäämään palkkaansa vaille. - KTS (Ei kirj.)
Elämän laki kirjoitti:
Hän on jo itse tilannut annoksensa keittiöstä. Pian hän tulee saamaan sen pöytäänsä,maistui tai ei.
KTS:n ei tule jäämään palkkaansa vaille.MInä olen jo saanut SUURIA ja MAHTAVIA siunauksia, joka päivä tuplaten edelliseen verrattuna!
Ja sun lössis Pulsa Denura kirouksilla ei oo MITÄÄN tehoja Pyhän Hengen suojausta vastaan!
HAHAA! - Rienaajalle
KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
MInä olen jo saanut SUURIA ja MAHTAVIA siunauksia, joka päivä tuplaten edelliseen verrattuna!
Ja sun lössis Pulsa Denura kirouksilla ei oo MITÄÄN tehoja Pyhän Hengen suojausta vastaan!
HAHAA!Sinun kirjoituksillasi ei ole mitään tekemistä J-lan kanssa.Tiedät sen hyvin itsekin.
Olet kaiketi tiesi valinnut. - KTS (Ei kirj.)
Rienaajalle kirjoitti:
Sinun kirjoituksillasi ei ole mitään tekemistä J-lan kanssa.Tiedät sen hyvin itsekin.
Olet kaiketi tiesi valinnut.Minä olen vuonna 1996 ottanut Jeesuksen Kristuksen vastaan henkilökohtaisena vapahtajanani ja sille asialle sinä et maha yhtään mittään!
HYVÄ! KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
MInä olen jo saanut SUURIA ja MAHTAVIA siunauksia, joka päivä tuplaten edelliseen verrattuna!
HAHAA!Oletko saanut muslimien jumalalta siunaukset eli s.a.a.t.a.n.a.l.t.a????
- pellehermanni pöö
KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
Minä olen vuonna 1996 ottanut Jeesuksen Kristuksen vastaan henkilökohtaisena vapahtajanani ja sille asialle sinä et maha yhtään mittään!
HYVÄ!Ettei nyt ois mennyt allahit ja Jesset sekaisin sullakin kts sie kun oot milloin mikäkin....... :DDD
- 20+20
Ehkä ne paavin arkistotkin vielä aukeavat.
- KTS (Ei kirj.)
Ja hienoa tuo että myös pääministeri Stubb tuomitsi USA:n rötökset!
Stubb tuomitsi USA:n toimet Guantanamossa
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/711220/Stubb tuomitsi USAn toimet Guantanamossa
HYVÄ! HIENOA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l4232991Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata792300Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1161838Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1931517- 771492
- 271467
- 1091455
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva201358Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411311- 801307