Kahville pääsy vaikeaa?

25-v nuorimies

Useamman vuoden netissä treffi palstalla profiilia pitäneenä ja Tinder ohjelmaa käyttäneenä totean, että on se hankalaa päästä näkemään nainen kasvotusten.

Siis ihan rehellisesti voin sanoa olevani ihan normaalin näköinen. Naiskaverini kuvaili minun ulkonäköäni "kuin jätkä kalenterista". Veljeni naisystävän sisko oli kehunut ulkonäköäni minun kuulematta komeaksi. Minulla on urheilijan kroppa. Rasvaa ei nimeksikään ja tiukat lihat.

Haluaisinkin kysyä naisilta. Miksi te lähette niin vaikeasti treffeille tai yleensäkin kahville käymään? Silloinkin kun lupaatte lähteä peruutatte kahville lähdön kun on ajankohta lähellä... Siis mikä tämä pointti niinkun on? Uskoakseni todellisuudessa on paljon helpompaa saada houkuteltua kadulta nainen kahville kuin netissä yrittää suostutella. Tuntuu että naiset on vain joitain virtuaalinaisia joita ei voi tavata oikeassa elämässä.

Onko muut sinkku jätkät törmänny samanlaiseen ihmeellisyyteen näissä omituisissa otuksissa? :)

25

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haloo kuuluuko

Normaali mies ei kelpaa kuin vasta äpärän porsineelle.

Miksette naiset voi kohdata kasvotusten "tylsää idioottia" ennen kuin olette tuhannesti pettyneet?

• Mr Cynical

Sinun ikäisesi naiset ovat markkina-arvonsa huipulla, eikä vähänkään söpöllä ole tarvetta etsiä miestä netistä. Silloinnkin jos etsii, miehiä on tarjolla enemmän kuin riittävästi.

Opetteli baarikuviot, lue pelimieskirjallisuutta, harjoittele alkuun tavistyttöjen ja satunnaisten puumien kanssa. Kyllä se siitä, kunhan et luovuta.

• mies joka kertoo

saaneensa kehuja ulkonäöstään.. mutta ei kuitenkaan saa naista on.. Niin, em. mies on idiootti.

PS
      lopeta se kahvin juonti ja siirry viinaan.

• joku mies.

Kerran pääsin kahville naisen kanna jota luulin kauniiksi mutta oli hirveän lihava pullanaama. Järkytyin todella paljon. Naisiin ei ole luottamista.

• kai sentään kävit
        joku mies. kirjoitti:

Kerran pääsin kahville naisen kanna jota luulin kauniiksi mutta oli hirveän lihava pullanaama. Järkytyin todella paljon. Naisiin ei ole luottamista.

panemassa muijaa?

• 25-v nuorimies

Vasta viime aikoina olen oikeasti havahtunut tähän ongelmaan.

Ennen yritin ulkonäöllisesti oman tasoisia naisia. Se ei ole mielestäni kohtuuttomasti vaadittu, että nainen näyttäisi edes vähän liikunnalliselta, koska itsekin näytän... No nyt viime aikoina olen yrittänyt saada kahville tällaisia, miten sen nyt sanoisi kauniisti: lihavia, pyöreitä, noin 150cm pitkiä...Eli selvemmin läskejä palloja. Todellisuus on ettei nämäkään halua lähteä kahville 185cm pitkän jätkän kanssa tai yhtään mihinkään kasvotusten. Sitä mä nyt ihmettelen. Juttu luistaa heidän kanssa niin kauan hyvin kun pyydän lähtemään esim kahville, sitten se loppuu siihen...

Parhaimmillaan olen kirjoitellut naisen kanssa kaksi viikkoa päivittäin ja joku päivä useamman tunnin ja uskon hänen aidosti tykänneen keskusteluistamme, mutta kun kysyn iltalenkille häntä tai kahville tai pelamaan biljardia... Niin eipä onnistu!

Jotenkin minusta tuntuu että tässä on nyt joku yhteiskunnallinen psyykkinen ongelma naisilla? Tai joku... anteeksi vaan. :) Mä en keksi mitään muuta järkevää selitystä. Sosiaalisia paineita?

• PlayTheGame

Itsevarmuuden puute? Liiallinen kaverillisuus? Naisten nostaminen jalustalle? Luvan kysyminen?

Jos nainen kokee että sinulle hänen saamisensa olisi saavutus, vaisto sanoo että olet alempaa tasoa - vaikka järki sanoisi että komea, pitkä, jne.

Kokeile käyttäytyä alusta asti niin kuini olisi selvää että saat kyllä naisia. Tiedän, huijausta. Mutta jollain se malli pitää oppia, ei voi mitään. Pidät vain naisen kanssa hauskaa etkä välitä suostuuko hän pelaamaan biljardia vai ei, sinulla on hauskaa joka tapauksessa vaikka sitten kaverien tai jonkun toisen naisen kanssa ;)

• mielinkielin mies

Ihmisillä on vapaa tahto joko lähteä treffeille tai sitten ei. Ei sitä tarvitse sen enemppää medikalisoida sairaudeksi. Ethän sinäkään lähde toisen kanssa treffeille, jos et syystä tai toisesta halua. Jos joku ei lähde, niin kunnioita hänen päätöstään ja pyydä jotain muuta. Olisko se sitten kiva, että joku istuisi treffeillä kanssasi vastoin tahtoaan?

• hah, varmasti

Kuulostaa jotenkin oudolta, jos Tinderistä (virtuaalisesta lihatiskistä) oikeasti hyvän näköinen mies ei pääsisi treffeille. Etteivät naiskaverit oli olleet vain kohteliaita sinua kohtaan ja koettanut kasvattaa itseluottamusta kommenteillaan...

• 25-v nuorimies

• olet siis tavis
        25-v nuorimies kirjoitti:

No en viitsi omaa kuvaa tänne laittaa, mutta joskus olen kuullut useammasta suusta näyttäväni paljon tälle vasemman puoleiselle herralle. Minulla on sellainen 3mm hiussänki, eikä ole mitään piilokalju merkkejä. :) Saatanpa omastakin mielestä näyttää melko paljon vasemmanpuoleiselle herralle.
        http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/555_px_kuvia_2010/03/900373.jpg

Onko nykyajan miesihanne sitten tämä? :D
        http://sucksdorff.com/wp-content/uploads/2013/09/Robin_0494-bw-2-900x1200.jpg

solttupojan näköinen ilman statusta ja rahaa?

• tjglln
        25-v nuorimies kirjoitti:

No en viitsi omaa kuvaa tänne laittaa, mutta joskus olen kuullut useammasta suusta näyttäväni paljon tälle vasemman puoleiselle herralle. Minulla on sellainen 3mm hiussänki, eikä ole mitään piilokalju merkkejä. :) Saatanpa omastakin mielestä näyttää melko paljon vasemmanpuoleiselle herralle.
        http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/555_px_kuvia_2010/03/900373.jpg

Onko nykyajan miesihanne sitten tämä? :D
        http://sucksdorff.com/wp-content/uploads/2013/09/Robin_0494-bw-2-900x1200.jpg

Joo robin sais pillua muut ei

• mies..

Itsellä samanlaisia kokemuksia, oudoin oli sellainen missä nainen pyysi minua ekana ulos s24treffeillä mutta sitten kun ehdotin aikaa ja paikkaa niin viestintulo loppui siihen.

Toinen tapaus meni niin että nainen vierailee profiilissani ja laitan sen jälkeen hänelle viestin kysyen että haluaisiko tavata, naiselta tulee vastaus jossa sanoo että jo kun vieraili profiilissani niin hänelle tuli fiilis että halusi tavata. Sovittiin alustavasti viikon sisälle päivä jolloin nähtäisiin, edellisenä päivänä tulee sitten viesti että hän ei jaksakaan lähteä :D

Tällaisia tapauksia on enemmänkin joten tuntuu olevan yleistä naisten jänistäminen näkemisestä.

• Ex PUA

Kyllä, tämä ilmiö on täysin totta.

Toisaalta kyseessä on hypergamia, eli se että vaikka olisit naiset tasoa, et kelpaa koska sinun pitää olla yli hänen tasonsa, myös rikkaampi ja omata enemmän statusta.

Toisaalta taas tämä ns. kylmälähestyminen toimii erittäin harvoin (vaikka esim. PUA-teollisuus käytännössä laskee valtaosan kaikesta suhteilusta sen varaan), sinä kärsit näin ollen tuntemattoman miehen syndroomasta.

• Ex PUA

Sitten tuo oharien tekeminen on kyllä ihan myöskin oma lukunsa.

Siis se on ihan totta, että kaikki voi mennä normaalisti ja luistaa jopa hyvin, mutta H-hetkellä perutaan.

Mutta kannattaa pitää sitä omana etunaan, sillä sellainen nainen näyttää vain täydellisen, moraalittoman selkärankansa.

Kuvittele jos rupeaisit sellaisen kanssa rakentamaan perhettä?

Todennäköisesti jäisit yksin ihmettelemään yhteisen omakotitalonne rakennuksille, että missäs muija majailee?

• Oudolta kyllä kuulostaa, jos tuommoisia pikaperumisia tulee. Erityisen naurettavaa, jos syynä on joku tuollainen että ”ei jaksa” tms. kun kuitenkin on aiemmin katsonut olevansa riittävän hyvässä fyysisessä kunnossa raahatakseen itsensä sinne treffipaikalle. Kyllä siihen on jokin oikeasti hyvä syy löydyttävä jos treffit peruu viime tipassa, muuten ei kyllä mielestäni ole kovinkaan tavoittelemisen arvoinen naisihminen kyseessä.

• ihan normaalia

toi on, viimehetken peruminen on naisen erikoisosaamista.. Aikoinaan kun kävin treiffeillä kävi kerrankin niin et, saavuin treffipaikalle. Ei näkynyt naista ei (tämä oli ennen kännykkäaikakautta). Aikani odoteltuani oli vaan todettava, että taas tätä.. No, sitten n. viikon päästä näin naisen sattumalta kaupungilla. Ja kysyin miksi et tullut treffeille. Naisen vastaus oli jännä.. Nainen sanoi, ajattelin, että et itse tule paikalle, ja siksi varmuuden vuoksi jätin tulematta;)

• minä autan teitä
        ihan normaalia kirjoitti:

toi on, viimehetken peruminen on naisen erikoisosaamista.. Aikoinaan kun kävin treiffeillä kävi kerrankin niin et, saavuin treffipaikalle. Ei näkynyt naista ei (tämä oli ennen kännykkäaikakautta). Aikani odoteltuani oli vaan todettava, että taas tätä.. No, sitten n. viikon päästä näin naisen sattumalta kaupungilla. Ja kysyin miksi et tullut treffeille. Naisen vastaus oli jännä.. Nainen sanoi, ajattelin, että et itse tule paikalle, ja siksi varmuuden vuoksi jätin tulematta;)

no olipa jännä. Ihan hui hui juttu. Kyllä te olette koko sakki niin pihalla.

• nainennnnmmm

No ite saan aina päivässä sata vastausta eli sata miestä haluaa kahville. No, nytkin oon joidenkin kans kirjotellu jotka vastas ilmoon mut hupsista, mies löytykin muualta eikä oo enää seurantarvetta. Eli et vain ole se korkeimman tason ytm jonka nainen haluaa tavata tai sitten et osaa myydä itseäsi oikein. Ei ne tavalliset vastaukset erotu millään joukosta.

• 25-v nuorimies

Olen sama kirjoittaja kuin kuka kirjoitti aloitus viestin.

Kävin tuossa muutama päivä sitten valokuvaajalla. Hän tapaa paljon mies- ja naismalleja. Minusta otettujen valokuvien perusteella hän sanoi, että minusta olisi mainosmalliksi ja jopa ammattimalliksi. Eli voitte uskoa lukijat että kasvoissani on piirteitä ja kroppa on hyvässä kunnossa.

Tästä huolimatta naiset ei lähde kahville. Mitä niille naisille pitää löperrellä että ne saa lähtemään kahville? Suoraan nussimisen ehdottamista tai "voisitko imeä mun-aani" en ole vielä kokeillut. Epäilen toimiiko sekään.

Mietin myös sitä kun TV:ssä kerrottiin tiede ohjelmassa tutkimus joka osoitti, jos nainen ei syönyt e-pillereitä se kiinnostui enempi maskuliinisista miehistä, mutta jos nainen söi e-pillereitä se kiinnostui huomattavasti ulkomuodoltaa femiinisimmistä miehistä. Itelläni on kasvot ja kroppa maskuliininen. En ole yhtään sellainen lässyttäjä neiti. Menikö meidän maskuliinisten miehien markkinat e-pilleri huuman seurauksena? Nykyään mediakin luo ihanne mieskuvasta jotain suurinpiirtein transua.

• nainennnmmmmm

Jos oot kiltti mies niin ei siinä mikään auta.

• Cyösti

"Parhaimmillaan olen kirjoitellut naisen kanssa kaksi viikkoa päivittäin ja joku päivä useamman tunnin ja uskon hänen aidosti tykänneen keskusteluistamme, mutta kun kysyn iltalenkille häntä tai kahville tai pelamaan biljardia... Niin eipä onnistu!"

Oletko varma, että siellä toisessä pässä kirjoittaa nainen?

Muista Sampo Syreenin tapaus.

http://www.hs.fi/sunnuntai/a1407475332014

"Yleensä asiakkaat haluaisivat heti tavata chattitoverinsa ja he yrittävät houkutella keskustelukumppaninsa tapaamiseen mahdollisimman nopeasti. Se ei tietenkään käy, koska Leonysia ei oikeasti ole."

Nuo Tinderit, chatit ja sun muut saavat rahansa joko mainostuloista tai suoraan käyttäjiltä. Molemmissa tapauksissa halutaan asiakkaat pitää netin ääressä sponsoroiden logoja katsomassa.

• semmoistanykyaan

Samanlaisia kokemuksia on kun AP:lla, naiset ei vaan uskalla / tai kokevat, että mies ei ole tarpeeksi arvokas tapaamiseen. Semmoista se nykyaika on ja itse olen lopettanut nettideittailun tämän takia. Toivon, että törmään elämänkumppaniini livenä niinsanotusti luonnollisin keinoin joskus, eli -> katseet -> kiinnostus -> vielä hieman lisää silmäpeliä -> jutulle meno ja siitä lähtee jos on lähteäkseen, en jaksa tuhlata aikaani nettireffailuun enää juurikin aloituksessa mainituista syistä.

• nainennnmnnn

Vai että nainen ei uskalla treffeille :-D Se totuus on se että nainen menee jonkun toisen miehen -kuin sinun-kanssa treffeille. Tai sitten naisella on jo omasta takaa hankittua seuraa löytynyt arjesta.

• Ylioppilas Larvanto

Pannu monia tinder naisia. Joitakin jopa ekalla deitillä olen pyllyreikään työntänyt. Toisaalta isä on rikas toimitusjohtaja joka antaa viikkorahaa 5000 käteisenä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      17
      2494
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      207
      1876
    3. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      102
      1501
    4. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      57
      1487
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      49
      1416
    6. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      197
      1277
    7. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      94
      1170
    8. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1085
    9. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      17
      995
    10. Kaupunginjohtaja ja kehitysjohtaja erotettava !

Mokia tulee mokien perään. Nyt viimeksi tämä valtavaa mainehaittaa aiheuttanut päätös häätää Mikkeliläiset asukkaat pako
      Mikkeli
      136
      868
    Aihe