Talletusautomaatti

Tallettaja

Automatian mukaan Torniossa pitäisi olla talletusautomaatti. Onko kukaan käyttänyt tai edes nähnyt sitä? Missähän tämä mahtaa olla?

16

5090

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 33Sedels

      Nyt kuulin sinulta, onkohan, epäilenpä...

    • Oliskohan

      Kauppakeskuksessa

    • Missä talletus

      Tuolta voi etsiä talletusautomaattien sijainnit... http://otto.fi/missa-talletus/

      Tuolla sivuilla on myös tiedote, jossa sanotaan, että talletusautomaattien sijainnit löytyvät sitä mukaa, kun niitä asennetaan asiakaskäyttöön.

    • huhu on totta

      citymarketin sisäänkäynnin vasemalla puolen yksinäinen nurkkaus. sieltä löytyy

      • huhu on totta

        eli niinku peliautomaattien takana on tyhjä nurkka sinne se on laitettu


    • 2 kehv

      Ja sehän toimiki, ku talletin 50 ekua taltheen ettei mee automaattipeleihin..

      • kolikkopossu

        Mites sinne kolikot saa tungettua, onko hankalaa?


      • pikku penninen
        kolikkopossu kirjoitti:

        Mites sinne kolikot saa tungettua, onko hankalaa?

        Helposti. Tiputat ne vain sinne koloon.


    • Kolikot

      Talletin paljon kolikoita. Se oli tosi helppoa ja kone vieläpä laski ne tasan tarkalleen oikein.

      • onnistuskos

        Onkos summa maholista saaha kätteen seteleinä taikka tallettaa siinä samala summa omale tilile?


    • Tallettaja

      T Länsiranta 10 Tornio
      Tavaratalo-Varuhus-Department Store
      40093

    • Citymarketin oviaukossa vasemmalla,on OP- otto/talletusautomaatti.

      • Anonyymi

        Hyvä tieto jos eivät ole 6,5 vuodessa sitä löytäneet.


    • Anonyymi

      Seteleiden talletusautomaatti on myös säästö-texin, nykyisen Tokmannin seinässä ulkona. On aina siis auki eikä kaupan aukioloajan mukaan kuten tuo rajalla oleva . Mutta missähän menee raja ilmaisille talletuksille? Vietiin tililtä eilen 122€ kolikoista painon mukaan ja seteleistä kappalemäärän mukaan kuukausitalletuksista. Yrittäjä saa ainakin maksaa aivan kaikesta. Suosikaa yrittäjät pankkikortteja!

      • Anonyymi

        Siis eikö se tallettaminen olekaan ilmaista?
        Jos ei, niin perityistä maksuistahan pitäisi olla lappu automaatissa.

        Mutta mistä se automaatti tietää oletko yrittäjä, työntekijä, eläkeläinen, opiskelija, työtön, vai m a t u?


    • Anonyymi

      Se haistaa sut jos haiset kukalle oot todennäköisesti vihreä...jos sätkäle niin hoitaja...ja jos vielä viinale lakossa oleva hoitaja yksinkertaista Eikö totta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      938
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      723
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      597
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      516
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      506
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe