Automatian mukaan Torniossa pitäisi olla talletusautomaatti. Onko kukaan käyttänyt tai edes nähnyt sitä? Missähän tämä mahtaa olla?
Talletusautomaatti
16
5092
Vastaukset
- 33Sedels
Nyt kuulin sinulta, onkohan, epäilenpä...
- Oliskohan
Kauppakeskuksessa
- Missä talletus
Tuolta voi etsiä talletusautomaattien sijainnit... http://otto.fi/missa-talletus/
Tuolla sivuilla on myös tiedote, jossa sanotaan, että talletusautomaattien sijainnit löytyvät sitä mukaa, kun niitä asennetaan asiakaskäyttöön. - huhu on totta
citymarketin sisäänkäynnin vasemalla puolen yksinäinen nurkkaus. sieltä löytyy
- huhu on totta
eli niinku peliautomaattien takana on tyhjä nurkka sinne se on laitettu
- 2 kehv
Ja sehän toimiki, ku talletin 50 ekua taltheen ettei mee automaattipeleihin..
- kolikkopossu
Mites sinne kolikot saa tungettua, onko hankalaa?
- pikku penninen
kolikkopossu kirjoitti:
Mites sinne kolikot saa tungettua, onko hankalaa?
Helposti. Tiputat ne vain sinne koloon.
- Kolikot
Talletin paljon kolikoita. Se oli tosi helppoa ja kone vieläpä laski ne tasan tarkalleen oikein.
- onnistuskos
Onkos summa maholista saaha kätteen seteleinä taikka tallettaa siinä samala summa omale tilile?
- Tallettaja
T Länsiranta 10 Tornio
Tavaratalo-Varuhus-Department Store
40093 Citymarketin oviaukossa vasemmalla,on OP- otto/talletusautomaatti.
- Anonyymi
Hyvä tieto jos eivät ole 6,5 vuodessa sitä löytäneet.
- Anonyymi
Seteleiden talletusautomaatti on myös säästö-texin, nykyisen Tokmannin seinässä ulkona. On aina siis auki eikä kaupan aukioloajan mukaan kuten tuo rajalla oleva . Mutta missähän menee raja ilmaisille talletuksille? Vietiin tililtä eilen 122€ kolikoista painon mukaan ja seteleistä kappalemäärän mukaan kuukausitalletuksista. Yrittäjä saa ainakin maksaa aivan kaikesta. Suosikaa yrittäjät pankkikortteja!
- Anonyymi
Siis eikö se tallettaminen olekaan ilmaista?
Jos ei, niin perityistä maksuistahan pitäisi olla lappu automaatissa.
Mutta mistä se automaatti tietää oletko yrittäjä, työntekijä, eläkeläinen, opiskelija, työtön, vai m a t u?
- Anonyymi
Se haistaa sut jos haiset kukalle oot todennäköisesti vihreä...jos sätkäle niin hoitaja...ja jos vielä viinale lakossa oleva hoitaja yksinkertaista Eikö totta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701