Kuinka pitkiä aikoja olet aikuisiällä ollut yhtäjaksoisesti ilman seksiä? Siis ihan ilman yhdenillan- tms juttujakaan?
Mulla pisin jakso ilman seksiä (masturboinut olen) on ollut 6 vuotta, toiseksi pisin 5 vuotta. Eli aika vähän suhteita on ollut.
Kuinka pitkiä aikoja ilman seksiä?
61
600
Vastaukset
- ,,,,,
8 kk joka meni poikki juuri lokakuun loppupuolella
- nainen hesasta jllk
12 vuotta eli 22-34-vuotiaaksi.
- mies.
pari vuotta kohta. Seksi ja läheisyys oikein koskaan kolahtanut.
- 9+8
Pari vuotta taisi olla pisin aika joskus päälle parikymppisena. Oli monia ongelmia ja ei yksinkertaisesti kiinnostanut seksi pitkään aikaan.
- äätämi
Koko aikuisiän
- n31
2vuotta tule täyteen helmikuussa. Irto/panosuhteet eivät kiinnosta, yhden yön jutut viel vähemmän. Miehiä olis tarjolla vaikka kuinka, mut kun ei yhtään sellaista vakavaan suhteeseen.
- edgjk
Olen mies ja 33. Yhdenkerran olen eläissäni saanut sekin oli säälistä ja viime tammikuussa. Baarit ja biletys ei kiinnosta ja muuallakaan en naisia tapaa.
Deittisivuilla en kelpaa.- 2+12
Naisia tapaa myös harrastusten parista. Kannattaa valita sellainen harraste jossa enemmistö on naisia (esim. tanssi tai ryhmäliikunta). Itsekään en tykkää baareista tai bilettämisestä, mutta olen silti löytänyt naisia (tosin olen käyttänyt myös deittisivuja).
2+12 kirjoitti:
Naisia tapaa myös harrastusten parista. Kannattaa valita sellainen harraste jossa enemmistö on naisia (esim. tanssi tai ryhmäliikunta). Itsekään en tykkää baareista tai bilettämisestä, mutta olen silti löytänyt naisia (tosin olen käyttänyt myös deittisivuja).
Eiköhän harrastusjutuissa potin korjaa pätevimmät ja sosiaalisimmat kaverit, joilla seuran löytäminen onnistuu muissakin ympäristöissä.
Pisin pätkä taitaapi olla sellanen palttiartallaa 8v.
- aika kauan ilman
Jos ajatellaan siitä lähtien kun aloin runkata, niin ensin olin ilman naista 14 vuotta, sitten olin yhden naisen kanssa kaksi kuukautta ja nyt olen taas ollut ilman naista 7 vuotta.
- Sonne
Mä olen ollut koko elämäni ilman seksiä. Sudet ovat kasvattaneet minut. Nykyisin kuljen yömyöhällä sukkahousuissa nitistelemässä roistoja kaupungin uhmakkaassa yössä.
(Naurua)- Sonne
Eli mä olen lukenut liikaa sarjakuvia.
(reps viidakosta) - Sonne
Sonne kirjoitti:
(reps viidakosta)Herttinen sentään! Siis mä olen kirjoittanut varmaan kaikesta maan ja taivaan välillä, mutta en neitsyestä.
Aika kaukainen asia. Koko sana kuulostaa aivan... perverssiltä.
(Naurua) - Sonne
Sonne kirjoitti:
Herttinen sentään! Siis mä olen kirjoittanut varmaan kaikesta maan ja taivaan välillä, mutta en neitsyestä.
Aika kaukainen asia. Koko sana kuulostaa aivan... perverssiltä.
(Naurua)Neitseellinen syntymä, neitsyt öljy, Neitsytsaaret... etc
(Reps) - Kiltti atm
Sonne kirjoitti:
(reps viidakosta)Missä tavataan niin saat kullia heti? Kelpaako 15 centtinen?
- Sonne
Kiltti atm kirjoitti:
Missä tavataan niin saat kullia heti? Kelpaako 15 centtinen?
Etsiessäni elämäni naista, niin käy näin.
Eikö sellainen ole hieman... koomista. Ihan kuin koko liikenteessä ei olisi sääntöjä lainkaan.
(Naurua) - vilma joulutonttu
Sonne kirjoitti:
Etsiessäni elämäni naista, niin käy näin.
Eikö sellainen ole hieman... koomista. Ihan kuin koko liikenteessä ei olisi sääntöjä lainkaan.
(Naurua)Sä vaikutat kivalta ja rennolta;) Missäpäin asut ja minkä ikäinen oot?
Aloin lukea tätä tyhmää palstaa vaan sun viestien takia.... - vilma joulutonttu
vilma joulutonttu kirjoitti:
Sä vaikutat kivalta ja rennolta;) Missäpäin asut ja minkä ikäinen oot?
Aloin lukea tätä tyhmää palstaa vaan sun viestien takia....Jos näet tämän, kerron vielä...
Ite oon 18 ja lukiossa, harrastan piirtämistä, valokuvausta ja kahta liikuntalajia. Aion pyrkiä johonkin taidekouluun ensi vuonna. - munkin mielestä
vilma joulutonttu kirjoitti:
Sä vaikutat kivalta ja rennolta;) Missäpäin asut ja minkä ikäinen oot?
Aloin lukea tätä tyhmää palstaa vaan sun viestien takia....Onhan toi Sonne aika hassu ja söpö!
- ihme ja kumma
munkin mielestä kirjoitti:
Onhan toi Sonne aika hassu ja söpö!
Tällä palstalla hämmästyttää sekin, etteivät miehet tartu koskaan naisten tekemiin aloitteisiin.
Terv. eräs joka myös teki aloitteen joskus vuosia sitten.
- ätmi
mitään seksiä koskaan saanu ja ikää koht 30 v. runksauttamalla etiäppäin.
- marianne89...
Viimekerralla 5 kk ja sitä edellisellä 8 kk, mutta nyt tullut vastaavasti sitäkin enemmän selibaattia eli jo 10 kk täyteen. Niiden lisäksi on ollut toki joitain lyhyempiä kausia, mm. ekan eksän jälkeen 3 kk. Lasken siis siitä lähtien kun seksielämä alkoi.
Olen kyllä edelleen nähnyt uutta deittiä, mutta syystä tai toisesta herra ei pyri vielä sänkyyn... Tokalla tapaamisella vähän yritti mutta kun tajusi etten ole vielä valmis on nyt sitten ottanut paljon rauhallisemmin nämä senjälkeiset tapaamiset. :) Todella ihananoloinen mies siis kaiken kaikkiaan, mä kun olen aikaisemmin tavannut lähinnä niitä viimeistään kolmansilla tai neljänsillä treffeillä sänkyyn liiankin hanakasti painostavia miehiä... Mutta eiköhän se tämän selibaatin aika saisi kohta olla omastakin puolestani ohi, sen verran vaikuttunut tuosta tyypistä kuitenkin tähän asti olen ollut.- Pienen peittelijä
Se jätkä selvästi häpeilee pientä munaansa, ei muu selitä tuollaista neiteilyä.
- Fellow-ATM
23 vuotta.
Vähän yli 7 kuukautta on nyt kulunut edellisestä kerrasta. Kyllähän sitä käteen vetelee, mutta läheisyys tytön kanssa olisi pop.
Mikä lasketaan seksiksi? Vuoden 2013 alussa taisin suudella naisen kanssa, mutta en ole varma. Voin mennä sekaisin nyt vuodessa, että se olikin 2012.
- Miez 53
Reilut 10 vuotta, 50 vuoden molemmin puolin. Töissä oli hirveää kiirettä ja vaimolla innostus seksiin hiipui kun hän toisen lapsen jälkeen huomasi olevansa paksuna heti kun hieman näki kalsaria.
Painoni nousi ja eturauhasessa oli jotain. Ei onneksi sentään syöpä.
Tuo 10 vuotta päättyi Suomi24:stä löydetyn naisen kanssa. Täällä voi olla ihan avoimesti varattu, eikä se haittaa. Itse asiassa seuraa löytyisi enemmän kuin ehtii hoitamaan. Viime kerta oli 17.7.2009, eli kohta 5½ vuotta ilman. En vain pysty lähestymään naisia, eivätkä naiset lähesty minua.
- bravesoul
Aika rohkeaa myöntää omilla kasvoillaan moista.
- Poista nyt kuvas!
Miten sinä kehtaat omalla naamallas kertoa täällä moisesta ongelmasta? mieti nyt hyvänenaika mitä täällä kirjoittelet? Minä en koskaan tekisi mitään noin tyhmää ja peruuttamatonta?
- seli-paatti
Mutta sähän olet söpö : ) Hatunnnosto rohkeudestasi! Mä voisin antaa sulle ; )
seli-paatti kirjoitti:
Mutta sähän olet söpö : ) Hatunnnosto rohkeudestasi! Mä voisin antaa sulle ; )
Söpöys ei sitten ilmeisesti riitä naisille ja ylitä aloitekynnystä.
- seli-paatti
wlfwd kirjoitti:
Söpöys ei sitten ilmeisesti riitä naisille ja ylitä aloitekynnystä.
Niinpä. Eikä lempeä luonne, keskivertoa parempi ulkonäkö ja erittäin aktiivinen seksielämä ( parisuhteessa) saa miehiä haluamaan pysyvää suhdetta kanssani. En ymmärrä tätä elämää ollenkaan.
Mun mielestä sä olet hyvännäköinen, joten sinulla ongelma lienee ulosannissa live-elämässä : ( seli-paatti kirjoitti:
Niinpä. Eikä lempeä luonne, keskivertoa parempi ulkonäkö ja erittäin aktiivinen seksielämä ( parisuhteessa) saa miehiä haluamaan pysyvää suhdetta kanssani. En ymmärrä tätä elämää ollenkaan.
Mun mielestä sä olet hyvännäköinen, joten sinulla ongelma lienee ulosannissa live-elämässä : (No kiitos. Varmasti onnistumisprosentti olisi korkeampi jos edes yrittäisin.
- zxcbaen
seli-paatti kirjoitti:
Mun mielestä sä olet hyvännäköinen, joten sinulla ongelma lienee ulosannissa live-elämässä : (Tyypillinen mies, joka ei saa. Ulosanti ja etenkin aloitteellisuus on juurikin tärkeintä. Naamalla ei tee mitään, jos mies ei ole aloitteellinen.
Omalta kohdalta kyllä tiedän, että hyvännäköisen miehen ei tarvitse olla mitenkään hyvä puhumaan, riittää kun on aloitteellinen. Se on kaikista tärkein asia hyvännäköisellä miehellä. Jos on tavis, niin sitten pitää osata läppääkin heittää.
Taviksen pitää oikeastaan hyvällä läpällä päästä naisen sisäpiiriin, kylmät lähestymiset eivät oikein toimi. Komea voi lähestyä helposti naisia vaikka ruokakaupassa ja puhelinnumeron saa kohtalaisella todennäköisyydellä, vaikka levittäisi ostokset vahingossa naisen rinnuksille.
- Neuvosto_Liitto
20 vuotta
- Timpan tytär
2,5 tuntia. Grrrrrr ;)
- mies431
43 vuotta ilman seksiä. Voipa olla että palautan suvun jatkamis välineet luojalle käyttämättöminä ja kiitän lainasta.
- bullsheeeet.
Hah oon 23 ja neitsyt. 23 vuotta? Alkaa jo tympii mut yhenillanjutuista en haluu alottaa.
- jäähykunkku
Ensikertaan 18 vuotta. Sitten seuraavaa 20 vuotta parisuhteessa, jossa olin ilman pillua pisimmillään jotain vuoden. Jos sai 3-5 kertaa vuodessa, niin se oli jo rietastelua. Sen jälkeen muutama irtopano, parin kuukauden välein ja nyt parisuhteessa seksiä vähintään kerran viikossa (ei asuta yhdessä, vaan etäämmällä), oisko tässä ollu pisin kines 2 viikkoa.
- Pano-Kalle
Jaa, aikuisiällä?
Jatkuvasti olen paneskellut päivittäin. Krapulassa on voinut jäädä joku rokulipäivä, joten sitten on mennyt yli 24 h panemattakin.
Täytyy vissiin hidastaa tahtia, ettei koko värkki irtoa ja putoa pois. - swqe
Nyt tulee täyteen puoli vuotta. Olen nainen 44v . Mies ei enää halua. Minä haluan. Vieraisiin en kuitenkaan ole lähtenyt. Aion esittää kysymyksen hänelle, että mitä hän on ajatellut tästä minun puutteessa pitämisestä ? Että miten tämä yhtälö ratkaistaan. Ehkä kohta olen itsekin sinkkujen joukossa.
- En edes osaisi enää
Tarkkaa päivämäärää en huomannut silloin elokuussa 2009 laittaa ylös, kun viimeksi olen seksiä vaimolta saanut.
- Aisuri Timo
Tervetuloa porukkaan.
Oon 36v nainen, ollut sinkku 11 vuotta ja ilman seksiä koko ajan =(
- Mies 53v
Olen mies 53v ja nyt tulee pian 6 vuotta kun viimeksi oon saanut naista naida, eli ei oikein vilkasta ole meikäläisen seksielämä enää :( ja täytyy sanoa että se edellinen pano ei edes kunnolla enää onnistunut kun ei seisonut kun hetken :(
- seli-paatti
7 vuotta ja selibaatti jatkuu. MIksi antaisin enää itseni ilmaiseksi kenellekään, joka ei ole valmis vakavaan suhteeseen. Miehet haluaa vain seksiä.
- ------------
Kunpa kaikki naiset ymmärtäisivät miesten luonteesta enemmän, ennen kun ilmaispilluksi ryhtyvät. Ei ne sulavat panomiehet halua naisista muuta kuin runkun korvikkeen.
- pisin aika
6kk.
- Gammaromeo
Totuus on jossain 1-5 vuoden välissä.
- ensi vuonna taas
Noin kaksi vuotta. Liian pitkä, mutta yrittänyttä ei laiteta, vielä:)
- Uutta
matoa koukkuun :D
- Unelias Espoossa
13 ja puoli vuotta viime kerrasta. Seuraavaa tuskin tulee.
- Selibatöör
Tympeä ketju.
- ätmi
Aina ja ikuisesti.
- Mies 1989
Jos siitä asti lasketaan kun aloin runkkaamaan niin 10 ja puoli vuotta. Sitten siitä kun sain ensimmäistä kertaa niin 8 kuukautta. Sen jälkeen ollut muutama 2-3 kuukauden tauko. Kyllä sitä paljon useammin pitäis saada mut minkäs teet, tällainen se miehen osa on.
- nainen minäkin
Ilman jo 14 vuotta.
- aikansa kaikella
Neljäs vuosi menossa. Oma valinta tosin tässä elämäntilanteessa.
- suposta päivää
Taisi olla pari vuotta, mutta siitä on kulunut jo monta vuotta. Neljän viime vuoden aikana jokunen viikko on ollut väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .724184Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323020Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3922105Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101206Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291024- 611012
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963