kokemuksia avitcid & acnatac rasvoista?

rasvaanaamaan

kokemuksia kellään kummastakaan? ovatko toimineet akneen? paras pesuaine käytettäväksi näiden kanssa?

9

8517

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rasvahirviö

      Avitcid hyvä,mutta muistaa että myös kuorii ihoa voimakkaasti,jonka jälkeen punoitusta.

    • ssststs

      Avitcidin kanssa joku hellävarainen, kuivan ihon tuotekin käy. Se nimittäin kuivattaa. Äläkä puristele finnejä tai mustapäitä, sillä niistä jää silloin tavallista herkemmin kuoppa-arpia. Alle voi laittaa kosteusvoiteen ja odottaa puoli tuntia, sitten avicid.

    • eikannata

      Avitsid on huono tuote. Saattaa pilata ihon lopullisesti. Joillekin ei sovi tretinoin-rasvat ollenkaan, koska ne saattavat vähentää ihonalaista rasvakerrosta.

      • merkkinimi

        Onko tuosta jotain tutkimuksia, siis rasvakerroksen vähentymisestä? Ihan mielenkiinnosta kysyn, koska tretinoiinia aina suositellaan ikääntymisenkin ehkäisyyn, mutta monilla tuntuu olevan tosiaan päinvastaisia kokemuksia.


      • eikannata

        Netti on pullollaan ihmisten kokemuksia.
        Joku hiiritutkimus oli tehty ja sen mukaan rasva oli vähentynyt. Ihmisten kokemuksien mukaan se on saanut aikaa isojakin muodonmuutoksia kasvoissa.
        Moni asia on yksilöllistä. Toisille sopii tuo rasva, mutta monelle se ei sovi laisinkaan.
        Jenkki tutkimuksen mukaan naisten kasvojen alueen syövät ovat lisääntyneet huomattavasti enemmän kuin miesten saman alueen syövät viimeisen 30 vuoden aikana....
        Naiset läträä kasvoihinsa vaikka ja mitä kemikaaleja, kuorii jne.

        Mutta jos haluat tutkimuksia, niin kannattaa googlailla ja etsiä. Alalla on nettikirjastoja, joista näkee ainakin sen abstraktin rekisteröitymättä...

        Tutkimukset eivät aina kerro sitä faktaa mitä ihmisen omakohtainen kokemus kertoo.

        Moni on tuhonnut kasvonsa esim. IPL laserhoidossa, ei siitäkään ehkä ole kattavia tutkimuksia, mutta ihmisten kokemusket ja kuvat kertovat totuuden näistä hoidoista. Tai onhan IPL laser tutkimuksia varmaan tehty ennen kuin ne on otettu käyttöön, mutta millä aikavälillä tutkimukset on tehty ja miten...

        Onhan niitä tutkittuja juttuja ennenkin jouduttu ottamaan pois markkinoilta, kun ollaan huomattu minkälaista haittaa se on aiheuttanut markkinoilla ollessaan. On tullut syöpää, lapsen epämuodostumia jne.


      • Anonyymi

        Tretinoin ilman reseptiä - https://euhealth24.com/fi/drug/tretinoin-cream
        Erittäin hyvä tuote. Finnit vähenevät selkeästi käytön jälkeen, eikä siihen mene viikkoja.


    • lakupi

      Vanha juttu mutta vastailenpa silti jos joku etsii tietoa... Mulle määrättiin avitcid acnatac kuuri, lievään akneen. Finnejä siis lähinnä poskissa ja leuassa. Muutoin iho hyvässä kunnossa mutta nämä ongelmakohdat haluan saada kuntoon. Ihollani ei ole mitään kuoppa-arpia tms pahan aknen merkkejä, ainoastaan vähän punaisia jälkiä vanhoista finneistä. Anyway nämä minua häiritsevät ja välillä ovat kipeitäkin. Mustapäitä on t-alueella. Sain siis nämä voiteet yhdistelmähoitoa varten. Iltaisin ensin koko kasvoille avitcid ja vain ongelmakohtiin acnatac. Olen lukenut paljon keskusteluista että kasvot voivat tosi huonosti acnatacin käytön seurauksena, kuivuutta hilseilyä ym... En yhtään ihmettele, kyseessä antibioottivoide kuitenkin, minä en ainakaan sitä levittelisi huolettomasti koko kasvoille, vain ongelma-alueille (tietenkin sitten jos koko kasvot ovat se ongelma-alue. Olen käyttänyt vasta muutaman päivän mutta huomaan nyt jo parannusta. Tulehdus on alkanut poistua ja poskien näpyt haalistua. Olen ihan kuvamateriaalia ottanut jotta voin itse vertailla. Lääkäri sanoi että avitcidia voi käyttää vaikka 50-vuotiaaksi asti, a-vitamiini on kaikkein tehokkain kasvojen ihonhoitoon ja ryppyjen silottamiseen ja ehkäisyyn. Aionkin tätä avitcidia jatkossa käyttää, joskin harvemmin tarpeen mukaan. Ja siitä vielä kun moni pohtii että voiko acnatacin käytön keskeyttää vai pitääkö käyttää se 12 vko kuuri loppuun. Tottakai voi. 12 vko on MAKSIMI käyttöaika! Ei pakollinen.

    • hirveetä

      paskapuhetta, acnatacin ohjeessa lukee, ettei tule lopettaa käyttöä, kun/jos akne alkaa parantua vaan pitää käyttää se 12 viikkoa.

    • Anonyymi

      Lekuri määräsi Epiduoa; eipä tuo mitään auttanut, pelkästään kuivatti. Tämän jälkeen tyrkytti Acnatacia ja vähän epäilen aloitin koska ollut sitä mieltä ettei nuo rasvat auta.

      Boy i was wrong! Kohta pari viikkoa käyttänyt ja iho alkanut olemaan parempi! Huomattavia muutoksia näkyi jo ekan viikon jälkeen.

      Suosittelen!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9209
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3839
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2690
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2504
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1783
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1612
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe