Olen tylsä nainen

tällaista tämä

tai ainakin elämäni on. Kyllähän tässä ihan mielelläni matkustelisin, ja harrastaisin ja tekisin vaikka mitä, mutta minkäs teet, kun rahatilanne on kroonisen huono eikä sen parantumista (lue: saisin vakituisen työpaikan) ole näköpirissä.

Ja sinkkukin olen, ja varmaan tulen pysymään, sillä kuka mies haluaa seurustella naisen kanssa, jolla ei ole mitään kiinnostavaa elämässään, vaan joka viettää kaiken vapaa-aikansa kotonaan harmitellen sitä, että taaskaan ei ole rahaa tehdä mitään.

24

449

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tylsä mies

Kyllä miehelle aina tuollainen nainen kelpaa, mutta naiselle ei ikäpäivänä kuvailemasi mies. Ei vaikka olisi komea. Kyllä nainen miehen halutessaan löytää jos on vähänkään nätti.

• op.

Vaan mitäs sitten, jos kelpaan miehelle sellaisena kuin nyt olen, ja jos sitten minulle tuleekin jossain vaiheessa mahdollisuus tehdä minua kiinnostavia asioita,..

Siinähän käy sitten niin, että suhde loppuu jomman kumman (luultavasti miehen) toimesta, kun en olekaan hänen unelmiensa kotihiiri, joka ei harrasta mitään eikä käy missään.

• 14+11
        op. kirjoitti:

Vaan mitäs sitten, jos kelpaan miehelle sellaisena kuin nyt olen, ja jos sitten minulle tuleekin jossain vaiheessa mahdollisuus tehdä minua kiinnostavia asioita,..

Siinähän käy sitten niin, että suhde loppuu jomman kumman (luultavasti miehen) toimesta, kun en olekaan hänen unelmiensa kotihiiri, joka ei harrasta mitään eikä käy missään.

Niin eli kelpaat miehille, mutta itsellesi ei kelpaa kukaan. No sehän on se syy miksi naiset ovat sinkkuja. Paras kun unohdat miehet kokonaan ja et ikinä ota ketään.

• tylsä mies
        op. kirjoitti:

Minun puolesta naisella saa olla omaakin elämää ja hyvä niin, mutta turha minusta ainakaan odottaa mitään edustusmiestä kaiken maailman kissanristiäisiin tai näytellä kavereille ja sukulaisille. Minulle suhde on lähtökohtaisesti kahden ihmisen välinen asia.

Vaikka tällä hetkellä olenkin mitään aikaansaamaton, niin kumppanin kanssa varmaankin innostuisi tekemään eri asioita... Vaikka viihdyn kotona, niin olisi ihan kiva käydäkin välillä jossain, jos on hyvää seuraa.

Miehellä pitäisi aina olla työ ja tulevaisuus valmiiksi suunniteltuna, että kelpaa naiselle. Pitää olla "määrätietoinen" ja "kunnianhimoinen". No minä en ainakaan mitään ihmeellistä elämältä tahdo. Kumppanin tahtoisin kyllä löytää loppuelämäksi.

• op. kirjoitti:

Pysyinköhän mää nyt kärryillä tuossa ajatuskulussa. Siis sinulle ei kelpaa sellainen mies joka kelpuuttaisi sinut, siitä syystä että pelkäät joskus myöhemmin haluavasi muuttua sellaiseksi ettet enää kelpaisikaan tälle miehelle?

Hyvää yksinäistä loppuelämää. :D

• op.
        14+11 kirjoitti:

Niin eli kelpaat miehille, mutta itsellesi ei kelpaa kukaan. No sehän on se syy miksi naiset ovat sinkkuja. Paras kun unohdat miehet kokonaan ja et ikinä ota ketään.

No, ehkä minulle sitten ei kelpaa kukaan, koska en usko siihen, että sellaisten ihmisten välille, jotka haluavat elämältään täysin eri asioita ja joiden kiinnostuksen kohteet ja elämäntyyli poikkeavat huomattavasti toisistaan, voi syntyä mitään erityisen onnistunutta parisuhdetta, koska ongelmakohtia tulee liikaa.

Olisitko itse halukas elämään yhdessä sellaisen naisen kanssa, jonka kanssa sinulla ei ole mitään yhteistä ?

• 12+13
        op. kirjoitti:

No, ehkä minulle sitten ei kelpaa kukaan, koska en usko siihen, että sellaisten ihmisten välille, jotka haluavat elämältään täysin eri asioita ja joiden kiinnostuksen kohteet ja elämäntyyli poikkeavat huomattavasti toisistaan, voi syntyä mitään erityisen onnistunutta parisuhdetta, koska ongelmakohtia tulee liikaa.

Olisitko itse halukas elämään yhdessä sellaisen naisen kanssa, jonka kanssa sinulla ei ole mitään yhteistä ?

"Olisitko itse halukas elämään yhdessä sellaisen naisen kanssa, jonka kanssa sinulla ei ole mitään yhteistä ? "

Kyllä, vaikka stellarian kanssa.

• Gentle Man
        stellaria81 kirjoitti:

Pysyinköhän mää nyt kärryillä tuossa ajatuskulussa. Siis sinulle ei kelpaa sellainen mies joka kelpuuttaisi sinut, siitä syystä että pelkäät joskus myöhemmin haluavasi muuttua sellaiseksi ettet enää kelpaisikaan tälle miehelle?

Hyvää yksinäistä loppuelämää. :D

Ei ole helppoa, ymmärrän ap:n tilanteen.

Mietin tuossa että mitä jos tulevaisuudessa menetän kiinnostukseni pukeutua siististi, niin jos nyt etsin naista joka pitää hyvin pukeutuvista miehistä niin tästähän voi seurata etten kelpaa enää vanhempana kun pyörin kaupungilla tuulipuvussa. Toisaalta nyt haluan pukeutua siististi, ja siksi en luultavasti kelpaa esim. sinun kaltaisillesi naisille jotka pitävät rennommin pukeutuvista miehistä.

:(

• Gentle Man
        Gentle Man kirjoitti:

Ei ole helppoa, ymmärrän ap:n tilanteen.

Mietin tuossa että mitä jos tulevaisuudessa menetän kiinnostukseni pukeutua siististi, niin jos nyt etsin naista joka pitää hyvin pukeutuvista miehistä niin tästähän voi seurata etten kelpaa enää vanhempana kun pyörin kaupungilla tuulipuvussa. Toisaalta nyt haluan pukeutua siististi, ja siksi en luultavasti kelpaa esim. sinun kaltaisillesi naisille jotka pitävät rennommin pukeutuvista miehistä.

:(

"Ja sinkkukin olen, ja varmaan tulen pysymään, sillä kuka mies haluaa seurustella naisen kanssa, jolla ei ole mitään kiinnostavaa elämässään, vaan joka viettää kaiken vapaa-aikansa kotonaan harmitellen sitä, että taaskaan ei ole rahaa tehdä mitään."

Vakavasti puhuen: rahan puute/työttömyys ei olisi mikään ongelma, mutta se jos et pysty keksimään mitään tekemistä ilman rahaa, olisi ainakin minulle ns. dealbreaker.

Entä jos minä jäisin työttömäksi? Tai minä _ja_ sinä? Tai jos rahaa ei vain olisi niin paljon kuin vaadittaisiin haluttuun matkailua ja harrastuksia pursuavaan elämäntyyliin? Haluaisinko sellaisen vaimon joka surkuttelisi kaiken päivää rahan puutetta ja tylsyyttä? Haluaisiko kukaan sellaista vaimoa?

• No problem
        op. kirjoitti:

Kelpaat kuitenkin nussittavaksi niin pitkään kun et rikastu.

• kotimies

Kivempi se ois viettää kaksin kotona, kuin yksin.

• Kiltti atm

Aletaanks olee. Minulla on 16000 rahaa. Voidaan matkustella ja sitten kun rahani loppuu niin voit jättää minut ??

• En halua masentaa, mutta tylsänä miehenä voin kertoa että myöskään säännölliset, kohtuulliset tulot eivät automaattisesti korjaa mitään - no, ainakaan miehillä. Todennäköisesti jos elämä on tylsää, on se tylsää siksi ettei sinulle tule mieleen miten siitä saisi vähemmän tylsää, tai et halua tehdä siitä jännempää.

Muuan kaverini kritisoi ainakin minua tästä. Jos hänellä olisi minun tulot, niin hän kävisi koko ajan keikoilla, tapahtumissa, baareissa, varmaan myös matkustelisikin, tosin sitä hän ei ole tainnut erikseen mainita. Yritän selostaa, että kun ei ole aikaa muulloin kuin viikonloppuisin, jolloin haluaisi vähän levätäkin.

Kaverini osuu ihan oikeaan kritiikissään. Olen tylsä. Tämän ikäisenä pitäisi olla vielä virtaa tehdä kaikenlaista, mutta nautin liikaa leppoisasta elämästä - siitä, että töiden jälkeen voi mennä kotiin ja olla tekemättä mitään erityistä.

• 17+3

Miksi vaivautua käymään töissä, kun saman pystyy saavuttamaan työttömänäkin.

• 17+3 kirjoitti:

Miksi vaivautua käymään töissä, kun saman pystyy saavuttamaan työttömänäkin.

Pysyy mieli virkeänä.

• öhöhöhöhöhö

Mitä hölvettiä, suomi on täynnä tylsiä ihmisiä - ja natisijoita, niinkuin sinäkin.

Sitä paitti, joku etiketti-äijähän niitä sun menojas makselisi.

• 5+13

Miksi et voi tehdä ilmaisia asioita jotka tekevät sinusta "kiinnostavamman"? Lenkkeily ei maksa mitään. Moni avustustyökin on varmasti ilmaista.

• -------------

Melko halpaa:

- käytetty kitara joltain kaverilta tai vaikka huuto.netistä
      - kansalaisopiston kurssit
      - lenkkeily (kengät, tekniset alusvaatteet)
      - lintubongaus (kiikarit, tunnistusopas)
      - kalastus (vapa, kela, pari uistinta, luvat)

Ilmaista:

- kirjastokortti, eli tiedon lisääminen (tärkeämpää kuin mikään maksullinen harrastus, EHKÄ poislukien kuntosali -> pidempi elämä ja kevyempi arki, ehkäisee raihnaisuutta vanhana)
      - kielten itseopiskelu
      - laulaminen
      - tanssiminen
      - näyttely, harrastajateatteri
      - lihaskunto vartalonpainolla
      - geokätköily(?)
      - monet tietokonepelit
      - piirtäminen (lyijykynä ja kopiopaperi ei maksa käytännössä mitään)
      - ruuan teko, ruokaa on kuitenkin pakko ostaa, toki tähän saa kulumaan enemmänkin, jos alkaa tehdä vaikka joka päivä eri ruokaa ja jotain spessujuttuja

Esimerkkejä on varmasti erittäin paljon lisää. Toki jos haluaisi harrastuksen, joka on aikataulutettu ja jossa näkee ihmisiä, niin ne käytännössä aina maksavat. Itse olen köyhänä suosinut kirjastokortin, halpis-kuntosalin, ilmaisten pelien ja piirtämisen yhdistelmää.

• op.

Kyllähän minä aika montaa juttua noista teen jo nyt, mutta en tiedä, että olenko minkään tekemisen suhteen niin innokas ja aktiivinen, että sitä voisi kutsua harrastukseksi.

Jotenkin ainakin itse ajattelen harrastuksena jotain sellaista, mitä tehdään säännöllisesti, ja mihin ollaan valmiita uhraamaan aikaa, vaivaa ja rahaa

• ATMaisteri
        op. kirjoitti:

Kyllähän minä aika montaa juttua noista teen jo nyt, mutta en tiedä, että olenko minkään tekemisen suhteen niin innokas ja aktiivinen, että sitä voisi kutsua harrastukseksi.

Jotenkin ainakin itse ajattelen harrastuksena jotain sellaista, mitä tehdään säännöllisesti, ja mihin ollaan valmiita uhraamaan aikaa, vaivaa ja rahaa

"Jotenkin ainakin itse ajattelen harrastuksena jotain sellaista, mitä tehdään säännöllisesti, ja mihin ollaan valmiita uhraamaan aikaa, vaivaa ja RAHAA"

Ihme juttu kun ei miestä löydy...

• 12+12
        op. kirjoitti:

"Jotenkin ainakin itse ajattelen harrastuksena jotain sellaista, mitä tehdään säännöllisesti, ja mihin ollaan valmiita uhraamaan aikaa, vaivaa ja rahaa"

ATMaisteri osui naulan kantaan.

Melkein kaikki luetellut harrastukset on sellaisia joihin uhrataan aikaa ja vaivaa, lähes kaikki on sellaisia joihin uhrataan _enemmän_ aikaa ja vaivaa kuin matkusteluun. Vai luuletko että soittamaan, laulamaan, tms oppii ilman aikaa ja vaivaa? Mitenkäs kuntoilu, pääseekös hyvään kuntoon ilan aikaa ja vaivaa?

Ainoa mikä puuttuu on raha. Haluat siis "harrastuksia" jotka vaativat rahaa muttei aikaa tai vaivaa. Luksusmatkoja, manikyyrejä, shoppailua. Ts. leveää elämää josta leuhkia kavereille.

• uuyghukkbvtuu

Itse olen nykyään samanlainen mies, mutta vieläpä tuon lisäksi tiedän että persaukisuus on vain tekosyy. Vielä jokunen vuosi sitten reissasin useasti työttömänä, nykyisinkään ainoa este on saamattomuus.

• min 18 plo kaljaa

ehkä aloittaja tarkoitti että esittää alkuunsa hyvää naista josta saisi hyvän naisen/vaimon lasten äidin mutta kun saa miehen niin kalja rupeaa maistumaan ja ravintola elämä ja pettäminen alkaa sen verran hän muuttuu ja tietää ei ketään mies katsele kaljamia

• Reipas Mies

Kyllä useat Hyvät Asiat ovat jopa Suomessa hyvin edullisia. Kirjastoissa on upeat valikoimat lukemista, äänitteitä jopa elokuvia. Helppo harrastus.

Lenkkeily ei juuri mitään maksa kilometriä kohden toisin kuin disco-jumpat joissa pitää olla meikit ja 400 euron trikoot ja jäsenlippu.

Kyllä minusta on edes joskus kiva sen naisen kanssa jonnekkin muualle päästä reissuun kuin lähi Citymarkettiin, en silti viihdy yökerhomestoilla, en koskaan olekkaan. Kaikki muu retkeily kyllä onnistuu. Kalaan Norjaan , lakkoja etsimään Lappiin, näitä riittää...

Miten se vaikuttaisi parisuhteeseen jos miehellä on rahaa mutta nainen tylsäilee pikkupalkallaan kotona vaan? Se on hienoa kyllä jos nainen ei juokse miehen rahan perässä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      17
      2494
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      207
      1876
    3. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      102
      1501
    4. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      57
      1487
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      49
      1416
    6. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      197
      1277
    7. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      94
      1170
    8. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1085
    9. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      17
      995
    10. Kaupunginjohtaja ja kehitysjohtaja erotettava !

Mokia tulee mokien perään. Nyt viimeksi tämä valtavaa mainehaittaa aiheuttanut päätös häätää Mikkeliläiset asukkaat pako
      Mikkeli
      136
      868
    Aihe