etsitte seuraa netistä mutta joku mies pyytää vaikkapa kahville niin ette lähde eli mies kysyy sinulta lähtisitkö kahville niin mistä sen huomaa että on epäkelpo mies pyytämässä ja toinen mies lähettää kikkelin kuvan ja sanoo olevansa tohtorin tutkinnon suorittanut ammatti urheilija menestyvä bisnes mies niin se on luotettava ja menettekö kahville totuus 1 mäinen mies on tuleva puolisosi herra oikea mutta toka mies vammainen mies pultsari joku ulkomaalaisen rekkakuskin apuri joka panee rekan peräkärryn aisan päällä ja kiitokseksi potkaisee sinut menemään ja nauraa ivallisesti ja jos et tapaa lainkaan miehiä niin miten oikein tutustutte
naiset miten te oikein tutustutte mieheen
13
232
Vastaukset
No mä menen juttelemaan niille miehille ihan livenä ja miehetkin tulee juttelemaan mulle livenä.
Sillain mä tutustun ihmisiin :)- Eräs nainen
Oon tutustunut harrastusten parissa tai kaverien kautta kaveripiirissä.
Harrastusten parissa tehokkaasti tutustuu tai töissä.
- Tavis.
Jännämies tulee pyytämän kahviille niin nainen pyytää miestä luokseen nus.simaan. Tavis mies tulee naista pyytämään kahville niin nainen antaa pakit heti. Olen se tavis ja nähnyt tän homman miten siinä käy. Se huonomaineinen puukko mies on aina kiinnostavampi.
Tavis. kirjoitti:
Jännämies tulee pyytämän kahviille niin nainen pyytää miestä luokseen nus.simaan. Tavis mies tulee naista pyytämään kahville niin nainen antaa pakit heti. Olen se tavis ja nähnyt tän homman miten siinä käy. Se huonomaineinen puukko mies on aina kiinnostavampi.
Asiallisuus, sosiaalisuus ja rauhallisuus vetoaa. Sen olen huomannut.
No nettdeitissä onneksi näkee joitakin miehen epäkelpoisuustekijöitä suoraan profiilista. Näitä ovat mm. ikä yli 50v, lapsia useampia, ja ehkäpä useille naisillekin, hakee pelkkää panoseuraa jne. Vähäsen potuttaa sekin kun suurin osa miehistä ei edes tiedä mitä hakee, eli ei ole valittuna mitään niistä elämänkumppani/treffiseura jne. vaihtoehdoista, mutta eipä tätä nyt oikein voi valintakriteerinä pitää jos haluaa edes pari kertaa vuodessa jonkun suht. asiallisen oloisen miehen kanssa treffeille päästä.
Kikkelin kuvalla tuskin on kukaan koskaan saanut ensimmäistäkään naista treffeille, enkä usko että miehet itsekään kuvittelevat sellaisella tärppäävän. Se on vain lapsellista veetuilua niille naisille joiden mies tietää olevan tasoluokituksessa korkealla itsensä yläpuolella. Eli lähetelkää toki niitäkin, jos haluatte, nostavat mukavasti itsetuntoani, ja saatanpa joskus järjestää niistä näyttelynkin kaupunginkirjastolle. :)
Btw, kirjoittaakohan herra aloittaja ne nettideittiviestinsäkin yhtä uskollisesti ilman välimerkkejä ja isoja kirjaimia? Voipi olla ettei sit ehkä kannata vaivautua kirjoittamaan ainakaan semmoisille naisille joilla on jotain peruskoulun jälkeistäkin koulutusta.- ryppis
Mä luulen, että ne kuvien ja härskien juttujen lähettelijät saa lähinnä itse jotain nautintoa tai kiihoketta siitä lähettelystä. Tuskin luulevan sen toimivan sen kummemmin tosiaan.
Ei mun itsetuntoani ainakaan kohota jonkun käppänän munakuvat!
Aina välillä mm. facen viestiboksiin on sellaisiakin ilmestynyt, mutta sellaiset tyypit menee välittömästi estolistalle...
- 12+12
81 syntynyt, naimaton, lapseton, normaalivartaloinen ja perusnätti nainen löytää kyllä netistä ihan tasokkaita miehiä vaikka joka päivälle vain tekemällä puolittain kelvollisen profiilin.
Se on sitten eri asia jos haluaa muutakin kun paikan ringissä ;) - Sonne
No siis tää mun strategia on aina sama. Mä silleen vain dippailen mestoissa, joissa on paljon jengiä. Mä siis vaan oon. En siinä edes mitään etsi tai scouttaa. Mä en juurikaan edes puhu.
Sitten siihen tulee aina joku ihana nainen, jolle mä hymyilen kuin eksynyt pelastajalle.
(Tsirps)- Sonne
Netissä tää asia on täysin päälaellaan. Jos mä paukutan sätissä esmes vuorokauden, niin asia on siinä. Niin helppoa se on.
(Reps)
- hmmmmmm3
Missäkö, ei missään, se takia ei ole miestä. Kaupas ei voi kiusata heti luullaan tärähtäneksi, töissä...no joo, ei ehkä kannata, salilla on kaikilla omat tärkeät menot, baarista...pelkät pano ehdokkaat. Missä viel? Netti jää, sielläkin 80% panoa hakevat ukot tai pelimiehet. Kaveripiireissä ei ole miehiä. Yht hankala kuin miestenkin hakea naista tositarkoituksella. Halpoja panoja saa kyllä mistä vaan jos kiinnostaisi. Kirjastossa en ole viel etsinyt, ja julkinen liikenne on jäänyt varjoon kun en hirveästi käytä.
- Errrrakko
En missään koska en halua tutustua miehiin. Onhan ne ihan kivannäkösii mut en usko et seurustelusta tulis mitään miehen kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172494Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162071876Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021501Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu571487Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491416Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1971277- 941170
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1511085Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks17995Kaupunginjohtaja ja kehitysjohtaja erotettava !
Mokia tulee mokien perään. Nyt viimeksi tämä valtavaa mainehaittaa aiheuttanut päätös häätää Mikkeliläiset asukkaat pako136868