Minä olen aina ihmetellyt näitä isojen kaupunkien poikamiehiä että miten onneton seppä pitää olla jos ei vaikka Hesassa rehveille pääse.
Naisia kuitenkin tulee koko ajan kadulla vastaa niin eihän siinä tarvii kun kysyä ulos.
Ja mikä parasta kun sinua kumminkaan ei kukaan tunnista niin ei tarvii miettiä mitä muut ajattelee.
Olin pari talvea sitten lumitöissä Töölössä niin ei sieltä monelta tarvinnut kysyä kun kahvi seuraa löyty.
Ja toista hommaa myös ihmettelen kun miehet ei kaupungissa edes netin kautta treffeille pääse. Viikon loppuna tulen sinne isolle kylälle käymääm niin aamulla tein uudelle maalle kolme aloitetta ja kahdet tärskyt jo sovin.
MUT miten hitossa minä saisin naisen muuttamaan ?
on se niin vaikea saada nainen pikkukylälle!
8
141
Vastaukset
- -M-
Eipä ihme että maaseudun tyhjeneminen jatkuu. Naisilla on valta ja sen mukaan yleensä edetään. Valta-asetelma syntyy jo heti alussa kun miehen tehtävä on yrittää saada nainen kiinnostumaan. Sama linja jatkuu ja kohta mies yrittää jo saada tavaroitaan mahtumaan ahtaaseen ja ankeaan kerrostaloasuntoon. Toinen vaihtoehto on tietysti palata yksinäisyyteen. Naiselle vaihtoehto on ottaa vaikkapa se toiseksi tai kolmanneksi kiinnostavin mies.
- fdsdfsfd
Joo, saman huomannut. Isoissa kaupungeissa sentään saan edes jotain aikaan naisten kanssa, mutta en oikeastaan ikinä tässä pikku paikassa. Mielestäni olen atm tässä paikassa ja suurissa kaupungeissa ktm.
Kaupungeissa on erilainen sosiaalinen koodisto. Ikäni kaupungeissa (joskin pienehköissä) asuneena ei tulisi mieleenkään pyytää satunnaista vastaantulijaa treffeille, mutta maalla se on ihan normaalia.
Jaa'a. Hommaa naiselle ekaksi asiallinen työpaikka sinne pikkukylälle, niin saattaisi alkaa se muutaminenkin vähän enempi kiinnostamaan. :)
- 14+17
Oon asunu koko ikäni pohjois-savossa ja en oo ikinä löytäny ketään naista netistä treffeille, enkä mä kehtaa tuolla kadulla ainakaan mennä tunkeilemaan. Nyt alkaakin olla jo liian myöhäistä ja jos täällä yhtään naista on olemassa, niin eivät ne ainakaan netissä ole, tai sitten eivät ole sinkkuja.
- uiop
Hyvin treffeille pyyntö toimii kaupungissakin , sanoisimpa että3/4 lähtee kahville. Vaikka minäkin olen ihan normaalin näköinen, mut savolaisena saa vaikka puhelinpylvään puhumaan kun kovasti yritää.
Sen olen huomannut että esim Hesassa ei saa katsekontaktia ennen kuin itse avaa suunsa. - uiop
No mitä kilpailua se on jos yksi mies joutuu kymmentä naista panemaan. Eihän siinä mitään naista saakkaan jos kotona runkkaa. Ja hesassakin on naisia enemmän kuin miehiä.
Eikö maaseudulla ole sit kilpailua jos 15miestä ja yksi nainen.
Kaikki naiset jotka minä olen Hesassa pyytänyt ja vienyt ulos on olleet yllättävän yksinäisiä ja miehenkipeitä. Täytyy kyllä myöntää, että vaikka toisinaan ajatus pois pääkaupunkiseudulta muuttamisesta kutkutteleekin mielessä, todellisuudessa mulle pitäisi tehdä jokin lobotomian tapainen, että sellaista voisi tapahtua. :D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.182582Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162081919Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu591619Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021531Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491446Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1991296- 961226
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1511115Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks171025Rääkyvä nainen
Varokaa perintö metsiään varjelevaa puolialastonta Etelän naista,häätää huutaen autoilijoita ja marjastajia pois yleisil13897