Asuin viisi vuotta Kiinassa 2000 luvun alussa.sieltä on tarttunut innostus koiran lihan laittoon. Onko muilla kokemuksia? Ostan yleensä keväällä pari sekarotuista pentua, ja teurastan itse syksyllä. Koirasta saa erinomaista ja vähärasvaista ruokaa
sessepihvit
koiran ystävä
1
101
Vastaukset
- Kaidettavastennäin
Hinta vaan on niin kallis. Sekarotuiset maksaa helposti 400€-500€ eikä niissä paljon syömistä ole.
Ootko kokeillu koskaan antaa koiras nussia sua, se vois sopia sulle paremmin , saisit iloa koirasta eikä se tulis lainkaan niin kalliiks ? Siemenneste on hyvin ravintopitoistakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1063118Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2311949- 1361849
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois571843Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641352- 961225
- 611155
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841154- 591137
- 67972