Esimies, toimitusjohtaja, haukkuu minua ja myös muita kollegojani selän takana julkisesti. Miten toimisitte? Millaisia ajatuksia tällainen käytös teissä herättää?
Esimies haukkuu selän takana julkisesti
3
1596
Vastaukset
- heikko pomo
Itsellä sama ongelma, enkä ole keksinyt miten voisin reagoida. Esimiehellä kaveeraa kovasti joiden työntekijöiden kanssa ja kertoo näille käsityksiään. He puivat porukassa toisten saikut, sanomiset ja yksityiselämän kuviot, heitä koskevat asiakaspalautteet, kaiken. Pahinta on, että työtekijän virheet puidaan muiden, muttei koskaan hänen itsensä kanssa. Väärä toimintamalli jatkuu ja aiheuttaa lisää puitavaa pomolle ja hänen kavereilleen.
Käytännössä en voi tehdä tilanteelle mitään. Esimiehen pomon puheille meneminen vain pahentaisi asiaa. Ihannetilanteessa isompi pomo tietysti ymmärtää, että hän tehtävänsä on tarvittaessa pitää pikkupomo ruodussa, mutta näin ei tapahdu meillä. Fakta on, että olen jumissa tässä työpaikassa. - voimia
Linjaorganisaatio tukee valitsemiaan esimiehiä. Työkaverit ei auta, koska pelkäävät itse joutuvansa saman kokemaan.Turha odottaa, että joku olisi sinun puolellasi jonakin päivänä. Tilanteesta joudut selviämään aivan yksin. Luottamusmies, työsuojelu ja työterveyshuolto saattaa auttaa tai saattaa toimia sinua vastaan.
- MuutanUuteen-Seelant
Suomessa on paljon käsiaseita. Tarkkoja tietoja en löytäntyt netissä, joten niitä täytynee olla todella paljon. Urbaanilegenda (Hesari 2007), että Suomessa olisi maailman kolmanneksi eniten USA:n ja Jemenin jälkeen käsiaseita, on ehkä urbaanilegenda, mutta kuvastaa todellisuutta. Tämä todellisuus yhdistyneenä mielenterveysongelmiin, päihdeongelmiin, sosiaalisiin ongelmiin, työpaikkakiusaamiseen, taloudellisiin ongelmiin... En jaksa kirjoittaa enempää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1005415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453623Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503225Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512526Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2581572- 861314
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771248
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321243Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1461172