VPK Rules!

batmanq

Moips kaikki!
Kui moni harrastaa VPK:ta?
(VPK= vapaaehtoinen palokunta)

14

1239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin on tosi

VPK=Vakinainen Palokunta

• Peelo

VPK = Vammaisten Palikka Kerho

• batmanq

*näyttää valittua sormea*

• Mitsubyatch
        batmanq kirjoitti:

*näyttää valittua sormea*

Se on kylläki Vapaa PaloKunta

• batmanq
        Mitsubyatch kirjoitti:

Se on kylläki Vapaa PaloKunta

Älä selitä =b

• FireThundara

täällä on yksi harrastaja.. imatralla asustelen

• batmanq

Harrastat vai?
        Mist asti oot harrastanu?
        ootko ollu niil isoillaleireillä kui monesti?
        Mitkä koulutukset oot käyny?

• folo
        batmanq kirjoitti:

Harrastat vai?

juu, oon ollu vpk:ssa seiskaluokalta lähtien. nyt oon siis 22 vuotta. suosittelen kaikille, paitsi jos omaat erinlaisia kammoja. silloin ei kannata välttämättä edes yrittää..

• folo
        folo kirjoitti:

juu, oon ollu vpk:ssa seiskaluokalta lähtien. nyt oon siis 22 vuotta. suosittelen kaikille, paitsi jos omaat erinlaisia kammoja. silloin ei kannata välttämättä edes yrittää..

nii ja se on vapaa palokunta

• oon..
        batmanq kirjoitti:

Harrastat vai?

nii oon harrastanu VPKta nyt 7 vuotta.. Kaheksas menossa.. :) ja koko sen ajan Imatralla.. Oon käyny vaa etelä-karjalan isoilla leireillä, 2006 ois tarkotus mennä rovaniemelle.. olin sillon turkuu liian pien :D oon käyny leirikurssin ja pk ykkösen ja kakkosen, ois tarkotus mennä kolmoselle tänä kesänä..

• **Arkkienkeli(M)**
        oon.. kirjoitti:

nii oon harrastanu VPKta nyt 7 vuotta.. Kaheksas menossa.. :) ja koko sen ajan Imatralla.. Oon käyny vaa etelä-karjalan isoilla leireillä, 2006 ois tarkotus mennä rovaniemelle.. olin sillon turkuu liian pien :D oon käyny leirikurssin ja pk ykkösen ja kakkosen, ois tarkotus mennä kolmoselle tänä kesänä..

Mä meen kanssa Rovaniemelle...
        Pk 3 ei oo vaikee..Se on helppo ja mukava...
        Nähdään siellä!
        Ooks menossa Lassilaan tänä vuonna?

• oppilas

Helsingin kaupungin pelastuskoulun haku on alkanut. Kurssilta valmistuu palomies-sairaankuljettajaksi. www.hel.fi/pel

• letku heikki

Joo pelastus opistoon vaan...sieltä valmistuu paloMIEHIÄ...veparit painukoon v..ttuun!
        Välillä oikeen pistää vihaksi kun joutuu tosi toimissa noita surkeita amatööri pellejä paapoo ja sivuun tönimään häiritemästä!!!!

Mites se vepareiden talon/ruudin poltto juttu olikaan heh heh...äly ja tuli ei sovi samaan lahkeeseen :D

• kyttä
        letku heikki kirjoitti:

Joo pelastus opistoon vaan...sieltä valmistuu paloMIEHIÄ...veparit painukoon v..ttuun!
        Välillä oikeen pistää vihaksi kun joutuu tosi toimissa noita surkeita amatööri pellejä paapoo ja sivuun tönimään häiritemästä!!!!

Mites se vepareiden talon/ruudin poltto juttu olikaan heh heh...äly ja tuli ei sovi samaan lahkeeseen :D

Opistoon kannattaa mennä jos on haluja.
        Tuota viestiä kun lukee, niin se kertoo kirjoittajan tavallista pienemmästä ajattelu maailmasta, ja yli suuresta egosta. Ja näyttäisi lahkeissa olevan pelkästään liekkejä.

Taisi olla ammattimies tuossa talo/ruudin poltossa johtamassa toimintaa, että osuiki omaan punttiin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      167
      3447
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      15
      2096
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      223
      1490
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1241
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1211
    6. 37
      1121
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1063
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      136
      1031
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      994
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      39
      974
    Aihe