Tietääkö kukaan voiko keitettyä punajuurta säilöä jääkaapissa muussa kuin etikkaliemessä. Siis meillä on hirveä punajuurenkulutus, mutta etikasta ei tykätä. Keittäisin ison kattilan, ettei joka toinen päivä pidä keittää. Tietääkö kukaan?
Punajuuri
3
4244
Vastaukset
- Audrey
En tiedä, mutta tahtoisin myös tietää.
Vatsa ei kestä etikkaa ja minä myös sitten aina keittelen niitä punajuuria tarpeen mukaan.
Tuli mieleen, että kun säilöin kurkkuja ilman etikkaa ja sovelsin siinä venäläisen suolakurkun reseptiä, niin voisikohan punajuurta kokeilla säilöä suolalla... ? - olis
pakastaminen?Itsellä ei oo suurempaa kokemusta punajuuren pakastamisesta,mutta ystäväni keittää tuoreet punajuuret pakkaseen joulun rosollia varten.
- Tupu
Keitä pienempiä eriä kerrallaan. Kuoret saa helposti pois kädessä vähän puristamalla.Punajuurihan pitää keittää kuorineen,häntineen ja kantoineen.Kaupassa on myytävänä punajuuren säilöntäpusseja jotka kiehautetaan punajuurten keitinliemessä.Voi jättää etikan pois. Säilötään vaikka johonkin kannelliseen lasipurkkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad821320- 44938
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että363778- 141738
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76612
- 56594