kannattaako "nollasopimus"

tietämätön

Kannattaako jatkaa vuokrafirmalla työsuhdetta, tunteja joko tulee tai ei. Parin viime kuukauden aikana ei ainoatakaan, ja sopimus loppuu tämän kuun lopussa. Minulta siis kysyttiin haluanko jatkaa.
Ei ole tietoa tuleeko ensivuonna olemaan töitä vai ei, mutta ainakaan uutta työpaikkaa ei ole löytynyt. Onko sopimuksen jatkamisesta haittaakaan?

4

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JAtka vaan

      No ainakin nollasopimuksella ollessa oot oikeitettu soviteltuun työttömyysturvaan ja toisekseen tuona aikana te-toimisto ei voi laittaa sua minnekään "orjatöihin" - toisin sanottuna etuahan tuosta selkeästi on..

    • näinsemenee525

      Olin vuokrafirmassa töissä ja mull oli kuukauden aikana 4 päivää kun ei muka ollu töitä. 4:n päivän ajalta sain liitosta yhteensä 50e käteen eli osa-aikatyö ei kannata. Oli muuten ensimmäinen ja viimeinen vuokrafirmani. Ilmotin jo heille että ei tarvitse minuun ottaa koskaan yhteyttä jos ei osata tehä sopimuksia missä työaika on 40/h viikossa,kokoaikatyö

      • työssä

        Kyllä soviteltua päivärahaa saa enemmän ku jotain 50€/kk! Tai riippuuhan se aikasemmista tuloista tietty...Ite tein aluksi 3kk nollasopparilla, töitä oli 4pv/kk (yht.24h),liitosta sain soviteltua päivärahaa, joten kk tulo oli n.2100€.Nyt sainki firmasta vakkari mestan.Ja aluksi olin siis vuokrafirmassa, joka kyllä hoiti kaikki ok, palkka ajallaan, tunnit oikein jne.Pienilläkin tunneilla kantsii aloittaa, se voi poikia vakkari työpaikan.


    • nellin1

      no siis ei nollasopimus minusta kannata, mut keikkatyöt vuokratyöfirmassa tai useammassa vuokratyöfirmassa minusta kannattaa. ja ne voi poikia myös pidemmän työsuhteen jossain firmassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8146
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2502
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      21
      1898
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe